Citat:
Ursprungligen postat av
MossadNews
Intressant hur du kräver detaljerade svar när du själv konsekvent undviker min ursprungliga fråga som kom långt före din.
Du anklagar mig för att "slingra mig" när det är exakt det DU gör just nu. Projektionen är nästan komisk.
Här är dealen...enkel och tydlig...Jag ställde min fråga FÖRST. Du svarar på den, så svarar jag på din.
Om Neo verkligen är så överlägsen som du hävdar borde det vara busenkelt för dig att nämna EN enda sämre laptop från 2026 enligt dina egna kriterier:
Bildkvalitet, upplösning, ljusstyrka, färgområde
Prestanda (singel/multi-core) med/utan laddare
Batteritid
Byggkvalitet
Touchpad
Vikt
Högtalare
Webkamera
RAM/SSD
13-14"
Kan du inte ens nämna EN sämre dator är det glasklart att du överdriver Neo:ns förträfflighet.
Bollen ligger hos dig. Sluta projicera och börja svara på frågor istället för att ständigt ställa nya.
Tack för att du ideligen visar hur oseriös och barnsligt du är…..
Ok, vi tar det en gång till…
Du går in i tråden med dålig attityd från början och påstår i inlägg efter inlägg att Neo är i princip bara skräp och att det finns hur många som helst Win-laptops som är minst lika bra, eller överlägsna, och för samma pris eller lägre än vad Neo kostar. Du påstår även att Neo borde kosta bara 3000kr. Vi ber dig då ge exempel på laptops som du menar är minst lika bra eller bättre än Neo för lika pris
Då kommer du med detta inlägg, där påstår du att dessa datorer är överlägsna Neo
Citat:
Ursprungligen postat av
MossadNews
Nu ber jag dig svara på om dessa exempel på laptops du själv av som du menar matchar eller klår Neo, är från 2026…? Om inte, varför väljer du själv ut dessa om de är modeller/versioner som släpptes före 2026 och menar att dessa skulle vara bättre än Neo och för samma pris, och sen kräver att vi andra inte kan eller får jämföra Neo mot andra laptops om de inte är från just 2026….?
Kan du nu ta och svara på vilka av dessa datorer du själv påstår ska vara mycket bättre, vilka punkter de är bättre på än Neo sett bara till specifikationerna.
På vilka av dessa punkter är vilken av dina exempel likvärdig eller överlägsen Neo och för samma pris, och på vilka punkter är Neo likvärdig eller bättre…?
• Bildkvalitet, högsta upplösning, ljusstyrka, färgområde etc etc (vilken laptop du länkade är bättre än Neo?)
• Bästa prestanda i singel/multi-core med och utan laddare inkopplad (vilken laptop du länkade är bättre än Neo?)
• Bästa batteritid (vilken laptop du länkade är bättre?)
• Mycket hög materialkvalitet och byggkvalitet. (vilken laptop du länkade är bättre än Neo?)
• Bästa touchpad (vilken laptop du länkade är bättre än Neo?)
• Mycket bra batteritid (vilken laptop du länkade är bättre än Neo?)
• Låg vikt (vilken laptop du länkade är bättre än Neo?)
• Bra högtalare och ljud (vilken laptop du länkade är bättre än Neo?)
• Bästa webkamera som ger bästa bildkvalitet (vilken laptop du länkade är bättre än Neo?)
• Rejält och bra RAM-minne (vilken laptop du länkade är bättre än Neo?)
• Störst och snabbast SSD (vilken laptop du länkade är bättre än Neo?)
• 13-14” (vilken laptop du länkade är bättre än Neo?)
Det borde inte vara så svårt för dig läsa innantill och se om dina egna yviga påståenden verkligen stämmer….