2026-04-05, 20:51
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lunkan531
Såklart Och du är lika korkad som vanligt...
Iofs teoretiskt möjligt att det kan bli så av slump, men inte så troligt.
OM det är riggat är det inte första gången, som klubb(ar) favoriceras av SvFF...

F ö var det INTE jag, som reagerade på spelprogrammet med mötande alla utom ett av tippade topplagen i början, det var en av komentatorerna/journalisterna, kommer inte ihåg vem.

Du skryter om hur mycket du uppnått i livet men du kan varken stava eller citera korrekt.

Gemene bajare härinne skäms över dig men det begriper du inte.
Citera
2026-04-05, 20:52
Medlem
cokehyenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skarparattarn
Om ni förlorar luktar det inte superettan då? Om vi ska gå efter dina mått.
Vilka mått är detta? 🤔
Citera
2026-04-05, 20:58
Medlem
Tonyos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lunkan531
Underlig "lottning" SvFF har gjort
Lätt start eller - kommer inte ihåg vilket lag som - kommer att möta alla förväntade topp 8 utom ett direkt i början.
Örgryte inleder med Malmö hemma följt av dubbla bortamöten mot Mjällby och Bajen i de tre inledande omgångarna.

Välkomna tillbaka till Allsvenskan.
Citera
2026-04-05, 21:00
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cokehyena
Vilka mått är detta? 🤔

Dina mått?
Citera
2026-04-05, 22:32
Medlem
Axel Norén (som gjorde en av sina sämsta insatser i Mjällby-tröjan) i intervju med lokaltidningen:

Citat:
Hur mycket påverkade ”handsmålet” er?
– Vi var dåliga från början… det är klart att det påverkade, men vi ska inte stå och skylla på att det var därför vi förlorade. Vi är kassa rakt igenom egentligen, säger Axel Norén ärligt.
Önskar att fler spelare, supportrar och tränare kunde säga det. Vi har bestämt, klokt nog, att det inte ska vara VAR och då får man acceptera att det blir fel ibland och att domaren dömer.

Mer från tidningen:
Citat:
Geniförklarade Mjällby-tränaren Karl Marius Aksum, som gjorde sin första match som allsvensk huvudtränare, skyddade sitt lag och tog på sig skulden för premiärfloppen.
Hans matchplan var något för papperskorgen.

– Vi missade totalt i den och det är det ett kronexempel på när ett lag ser så dåligt ut som i första halvlek, säger Karl Marius Aksum.
Citera
2026-04-05, 22:34
Medlem
Citat:
Du skryter om hur mycket du uppnått i livet men du kan varken stava eller citera korrekt.

Du är så korkad att du inte ens begriper den enorma skillnaden mellan:
1. skryt
2. och att efter påståenden skriva EXEMPEL på det påstådda. Ni är så enormt korkade att ni hävdar att det inte går att göra sådant som har GJORTS. Så ni behöver verkligen MER exempel eftersom ni inte begriper fortfarande

F ö visar en universitetsgjord undersökning att det är vi toppchefer, som skriver MEST stavnings- och grammatikfel - för vi begriper att BUDSKAPET är det viktiga...
Då jag gick i skolan brydde jag mig om sådant, medan du fortfarande är kvar på den nivån..

((I engelska hade jag f ö ETT fel på skriftliga tester plus fyra i en uppsats på ett helt år.))
Citat:
Gemene bajare härinne skäms över dig men det begriper du inte.
Varför skulle jag bry mig om vad ni korkade tycker? Ni som har hittat på en massa LÖGNER om mig i över två år nu sedan jag påpekade att fotbollen ligger långt efter gällande att träna psyket. Efter det har vad jag sa BEKRÄFTATS av en undersökning som publicerades 2024 och även Paulos Abraham att jag har RÄTT. Bodö-Glimt har fattat till skillnad från er...
Citera
2026-04-05, 22:44
Medlem
junazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tonyo
Örgryte inleder med Malmö hemma följt av dubbla bortamöten mot Mjällby och Bajen i de tre inledande omgångarna.

Välkomna tillbaka till Allsvenskan.
1,01 gånger pengarna på att ÖIS kommer få ordentligt med stock på Strandvallen?

Mjällby lär ju vara rejält taggade på revanschering efter premiärkrossen.
Citera
2026-04-05, 22:48
Medlem
Så tacksam över att vi har universalgeniet Lunkan härinne som kan lära oss om livet.
Citera
2026-04-06, 05:52
Medlem
bananjuices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svenshult
Axel Norén (som gjorde en av sina sämsta insatser i Mjällby-tröjan) i intervju med lokaltidningen:

Önskar att fler spelare, supportrar och tränare kunde säga det. Vi har bestämt, klokt nog, att det inte ska vara VAR och då får man acceptera att det blir fel ibland och att domaren dömer.

Mer från tidningen:

Det var flera mjällbyspelare som föredömligt var ute i Aftonbladet också och var väldigt tydliga med att även om det var missad hands (vilket det var) så spelar det ingen roll eftersom det inte direkt var någon tunga på vågen. Sett mycket hyllande av deras attityd och tror även jag att det är helt rätt väg att gå.
Citera
2026-04-06, 07:30
Medlem
cokehyenas avatar
Seriefinal i första omgången.

DIF.
Citera
2026-04-06, 08:29
Medlem
QuantumQuills avatar
Citat:
Seriefinal i första omgången.

DIF.

2025 hemma mot MFF:
Citat:
Det passar utmärkt med en 'seriefinal' inför fullsatta läktare i premiären.
0-1...
Citera
2026-04-06, 13:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av QuantumQuill
2025 hemma mot MFF:

0-1...
”Seriefinal” mellan lagen som slutade femma-sexa. Typ som Gais & Djurgårn lär sluta i år, typiskt mittenmöte dvs.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in