2026-04-05, 16:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Artmovie
Någon som vet varför N:s VHL inte spelar idag i den sista och avgörande matchen mot Rögle?!!
Ett avbräck som verkligen märks
Citera
2026-04-05, 16:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Famlove
Någon sa att han " hade tvättid " 🤣😂🫣 nä vet faktiskt inte.
Men när en tränare uttrycker sig så verkar det skumt.
Då han själv sa inför näst sista matchen finns inget som kan stoppa mig då jag ska göra allt för vi ska vinna nästa match sista avgörande.

Schysst uttalande och lite ironiskt också.😂
Ja man ser ju tvättlinan där i bakgrunden på N:s story......så V kanske är hemma och hänger tvätt eller så har han möjligen fått en "dagiskuse". Det "pussas" mycket på munnen där så smitta flyger nog lättvindigt mellan munnarna.

Citat:
Ursprungligen postat av Josefsmaria66
Ett avbräck som verkligen märks

Ja, V är helt klart en nyckelspelare men inte oersättlig.
Det ser dock tufft ut för Färjestad i detta nu om en fortsättning till semi....
Citera
2026-04-05, 16:54
Medlem
Citat:
Någon som vet varför N:s VHL inte spelar idag i den sista och avgörande matchen mot Rögle?!!
På X ryktats det om en lårkaka..
Citera
2026-04-05, 17:09
Medlem
Citat:
Ja man ser ju tvättlinan där i bakgrunden på N:s story......så V kanske är hemma och hänger tvätt eller så har han möjligen fått en "dagiskuse". Det "pussas" mycket på munnen där så smitta flyger nog lättvindigt mellan munnarna.

Ett vanligt uttryck bland coacher dock…ofta använt vid bl.a skador som inte annonseras ut.
Nä det vore ju katastrof om dom inte hade någon att ersätta honom med haha
Men som sagt det märks helt enkelt att han inte spelar.
Citera
2026-04-05, 17:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Majgull69
På X ryktats det om en lårkaka..
Då är det garanterat därför han inte spelar…det lär han i bästa fall känna av i några veckor.
Citera
2026-04-05, 17:36
Medlem
Citat:

Både ironisk och komiskt att tvätten är med på bild 😂🤣

Vet inte om han är hemma i Karlstad med tanke på att Cs springer runt med ett koppel i mun . El om J är där 🫣
Väldigt komiskt båda delarna då J har delat att hon är hemma och facetimear med barnbarn .
Tror inte N och V har skaffat en hund och tror inte dom har glömt ett koppel där 🤷‍♀️

JA V är duktig och laget hade behövt honom men han är inte oersättlig. Men i dagens match så tror jag det inte hade spelat någon roll om han var med Rögle var helt klart bättre i dag .
Citera
2026-04-05, 17:45
Medlem
Oj det gick snabbt tog det mindre än 3 min så tog man bort bilden på lilla C och mormor som fanns med på facetime. 🤣🫣
Helt klart att man ej vill visa att man är i samma hus 🤔
Då man såg den bruna bänken i bakgrunden med tvätten på bild 🤣😂
Citera
2026-04-05, 17:52
Medlem
Ser inte J väldigt sliten ut!

Jag fick upp henne på story häromdagen och blev först rädd och trodde att hon hade nåt häxfilter/se gammal ut-filter 😳
Citera
2026-04-05, 18:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ivak84

Jag fick upp henne på story häromdagen och blev först rädd och trodde att hon hade nåt häxfilter/se gammal ut-filter 😳

Haft massa rynkor länge
Citera
2026-04-05, 18:28
Medlem
"Uppgifter kom under söndagseftermiddagen att Lodin setts utanför Centralsjukhuset i Karlstad på kryckor."
Citera
2026-04-05, 18:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ivak84

Har reagerat på att J sett trött ut och inte haft samma glimt i ögat som tidigare sedan olyckan med C hände. Men som sagt....
Kan finnas många anledningar till det.

J är ju som synes mycket barnvakt också, är diabetiker och åldersmässigt ingen ungdom längre.
Citera
2026-04-05, 19:13
Medlem
Citat:
Har reagerat på att J sett trött ut och inte haft samma glimt i ögat som tidigare sedan olyckan med C hände. Men som sagt....
Kan finnas många anledningar till det.

J är ju som synes mycket barnvakt också, är diabetiker och åldersmässigt ingen ungdom längre.

Ja, jag har också märkt att hon ser lite tröttare ut, men det kan ju som sagt finnas många anledningar till det. När det gäller håret känns det dock inte helt rätt enligt mig. Extensions och den mer ungdomliga stilen blir inte alltid helt lyckat, och en lite mer nedtonad look hade nog passat bättre.😄
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in