2026-04-05, 11:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Famlove
OPS 🤭🫣 fast der är inget nytt att hon är här och " läser " .
Fast vill man verkligen det läsa om sina barn då det inte alltid står så positiva saker .
Jag hade då inte gjort om man lider av svår ångest och psykisk ohälsa som J .

Citat:
Ursprungligen postat av Upp-till-bevis
Nej inget nytt egentligen 😏
Du har rätt i det...hade tagit alldeles för mkt energi. Och J som ofta pratar om bra energier och positivt tänkande, nä.
Det var väl här igenom hon och N fick veta om A’s bravader ang våldtäkten
Citera
2026-04-05, 13:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Josefsmaria66
Det var väl här igenom hon och N fick veta om A’s bravader ang våldtäkten
Undrar vad V tycker att dom hänger här inne då du berätta att han kalla folk för " Flashbacks sopor "
Citera
2026-04-05, 13:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Upp-till-bevis
Nej inget nytt egentligen 😏
Du har rätt i det...hade tagit alldeles för mkt energi. Och J som ofta pratar om bra energier och positivt tänkande, nä.
Precis ! Får inte ihop det att man orka sitta här och läsa allt då man ej mår bra .
Lika lite som jag förstår inte varför man gång på gång pratar om sitt sina ex i podden . Senaste klippet är bara pinsamt som dom länkar till podden om någon av Ns ex har så liten att hon knappt minns den 🫣🤭 men tydligen minns hon tillräckligt för att nämna den .
Citera
2026-04-05, 13:39
Medlem
Citat:
Precis ! Får inte ihop det att man orka sitta här och läsa allt då man ej mår bra .
Lika lite som jag förstår inte varför man gång på gång pratar om sitt sina ex i podden . Senaste klippet är bara pinsamt som dom länkar till podden om någon av Ns ex har så liten att hon knappt minns den 🫣🤭 men tydligen minns hon tillräckligt för att nämna den .
Haha å fy tusan viket trauma, det har man kanske svårt att glömma då, vad vet jag
Citera
2026-04-05, 14:02
Medlem
Citat:

Ja, detta evighets-snack om N:s ex. & Sex. 😵‍💫🫣

Reagerade också på "Storleks"- pratet och att J med N sitter framför 2 vänner till E och gör sig rolig på någon annans bekostnad är för mig helt absurt.
Vad är man för sorts förebilder då?
Senast redigerad av Artmovie 2026-04-05 kl. 14:10.
Citera
2026-04-05, 14:14
Medlem
Citat:
Undrar vad V tycker att dom hänger här inne då du berätta att han kalla folk för " Flashbacks sopor "

V kan kalla de som skriver på Flashback vad han vill. Flashbacks Forum kommer inte att försvinna för det. Sedan har han naturligtvis rätt till sin åsikt, men återigen......

Hade N varit en influencer som visat på mognad, ödmjukhet, empati och respekt så hade hennes persona inte varit någon/något att skriva om i den bemärkelsen som det görs.
Senast redigerad av Artmovie 2026-04-05 kl. 14:52.
Citera
2026-04-05, 14:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Artmovie
V kan kalla de som skriver på Flashback vad han vill. Flashbacks Forum kommer inte att försvinna för det. Sedan har han naturligtvis rätt till sin åsikt, men återigen......

Hade N varit en influencer som visat på mognad, ödmjukhet, empati och respekt så hade hennes persona inte varit någon/något att skriva om.
Jamen precis, han har ju rätt att uttrycka sin åsikt precis som alla andra. Han gör ju det inte anonymt heller.
Han nämnde dock aldrig något om att han ville att forumet skulle försvinna.

Men det är nog som du skriver en persona mest.
Senast redigerad av Josefsmaria66 2026-04-05 kl. 14:27.
Citera
2026-04-05, 15:45
Medlem
C har tydligt hunnit med mkt då mormor J är här inne och läser 🤣😂 hon har både hunnit målat på golvet bänken och soffan . Samtidigt som hon springer omkring och slickar biter i hundkopplet 🫣
Citera
2026-04-05, 15:48
Medlem
Någon som vet varför N:s VHL inte spelar idag i den sista och avgörande matchen mot Rögle?!!
Citera
2026-04-05, 15:53
Medlem
Citat:
Någon som vet varför N:s VHL inte spelar idag i den sista och avgörande matchen mot Rögle?!!
Någon sa att han " hade tvättid " vet faktiskt inte.
Senast redigerad av Famlove 2026-04-05 kl. 16:02.
Citera
2026-04-05, 15:55
Medlem
Citat:
Någon sa att han " hade tvättid " 🤣😂🫣 nä vet faktiskt inte.
Men när en tränare uttrycker sig så verkar det skumt.
Då han själv sa inför näst sista matchen finns inget som kan stoppa mig då jag ska göra allt för vi ska vinna nästa match sista avgörande.
Senast redigerad av Famlove 2026-04-05 kl. 16:05.
Citera
2026-04-05, 16:11
Medlem
Citat:
Ett avbräck som verkligen märks
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in