2026-04-05, 15:43
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Du-Hast
Ni som har dejtat från dejtingappar och sett massa bilder innan på er dejt vet säkert vad jag pratar om !

Helvete detta jävla filter är ju ett problem för om dom inte använder det så är dom ju rädda att man väljer någon annan.

Så hur fan reagerar ni andra när ni ser verkligheten ?

Har det någon betydelse för dig du gå ju igång på intelligensen hos kvinnor?
Citera
2026-04-05, 15:52
Medlem
Negreritvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CooolaFlickan2014
Detta skulle jag säga är vanligare, tjejer använder 15+ år gamla bilder. Men är det inte lite ute med nätdejting?
Vet inte hur det är i Sverige. Inte använt Tinder sedan 2018 där. I Mexikot funkar det strålande, i morgon ska jag träffa en överviktig tacotuggerska och se vad hon går för.
Citera
2026-04-05, 16:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FallerIfallerA
Har det någon betydelse för dig du gå ju igång på intelligensen hos kvinnor?

Ja looks and brain ...

Behöver ju såklart båda

Du då ?
Citera
2026-04-05, 16:39
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Du-Hast
Ja looks and brain ...

Behöver ju såklart båda

Du då ?

Jag har en kvinna som jag äskar sedan många år hon är både snygg och smart!
Citera
2026-04-05, 16:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FallerIfallerA
Jag har en kvinna som jag äskar sedan många år hon är både snygg och smart!

Ja då är vi överens
Citera
2026-04-05, 19:37
Medlem
Falsk marknadsföring. I många fall kan detsamma sägas om smink, unga försöker sminka och fixa sig äldre, medan äldre försöker se yngre ut. Kvinnor är extremt utseendefixerade, i förhållande till andra kvinnor. Detta medan män försöker imponera i förhållande till andra män med diverse "kukförlängare" å statusprylar.
Citera
2026-04-07, 06:28
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Negreritv
Vet inte hur det är i Sverige. Inte använt Tinder sedan 2018 där. I Mexikot funkar det strålande, i morgon ska jag träffa en överviktig tacotuggerska och se vad hon går för.

Så, hur gick det då?

Och såg hon ut som på bilderna, eller hade hon trollat bort 30 pannor i något retuscheringsprogram?
Citera
2026-04-07, 07:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goobleyzook
Falsk marknadsföring. I många fall kan detsamma sägas om smink, unga försöker sminka och fixa sig äldre, medan äldre försöker se yngre ut. Kvinnor är extremt utseendefixerade, i förhållande till andra kvinnor. Detta medan män försöker imponera i förhållande till andra män med diverse "kukförlängare" å statusprylar.

Antar att film är förebilden. Harrison Ford och Michael Douglas försökte se yngre ut.
Typiskt män.
Citera
2026-04-07, 07:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Negreritv

Hur fet?

Hur många tacos trycker hon på en dag?

Aa filter är ett stort problem, överallt. Finns inte en jävel på sociala medier, tjejer SOM killar!!!?!?! Som använder snuskfilter..
Citera
2026-04-07, 18:34
Medlem
Negreritvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
Så, hur gick det då?

Och såg hon ut som på bilderna, eller hade hon trollat bort 30 pannor i något retuscheringsprogram?
En besvikelse, hon såg ut som på bilderna men det blev inget knulla av! Fy fan...
Citat:
Ursprungligen postat av Kappvandaren
Hur fet?
Hon var ca 160 cm och jag uppskattar hennes vikt till ca 90 kg
Senast redigerad av Negreritv 2026-04-07 kl. 18:38.
Citera
Igår, 11:00
Medlem
Kvinnor klagar också på att män väljer 20 år gamla bilder. Nä jag fattar inte ens varför man håller på med nätdejting. Känns extremt desperat att hålla på så
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in