2026-04-03, 02:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Abzid
De hon. Varför ska han annars radera alla videos med henne och alla kommentarer om henne? Kommentarer förstår jag men att radera alla videos direkt efter hon blev gripen. Det är inte normalt. Hundra procent de hon.

Kom igen. Hon har pekats ut sedan första mordet. Självklart raderar han allt med syrran då. Även en oskyldig lillasyster. Eller snarare i synnerhet en felaktigt utpekad syrra.

Du är ett bevis på att folk tror att det är hon.

Ska han låta det ligga kvar så folk kommenterar att hans syster är dubbelmördare, och hon och familjen blir dödshotade, sprängda eller skjutna?

Jag ser att 15-åriga tjejen har fått en egen tråd nu.

(FB) 15-årig brud. AVRÄTTAR två personer - fortsätter vara kylig. Hur möjligt?!
Senast redigerad av Angeliqa 2026-04-03 kl. 02:44.
Citera
2026-04-03, 10:16
Medlem
Citat:
Pippidavos syster

Jaha ja, och vem fan är Pippidavo nu då? För oss som inte är välbekanta med den undre världens kändisar!
Citera
2026-04-04, 03:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arkeodoktorn
Jaha ja, och vem fan är Pippidavo nu då? För oss som inte är välbekanta med den undre världens kändisar!
Sök på TikTok pippidavo
Citera
2026-04-04, 03:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Angeliqa
Kom igen. Hon har pekats ut sedan första mordet. Självklart raderar han allt med syrran då. Även en oskyldig lillasyster. Eller snarare i synnerhet en felaktigt utpekad syrra.

Du är ett bevis på att folk tror att det är hon.

Ska han låta det ligga kvar så folk kommenterar att hans syster är dubbelmördare, och hon och familjen blir dödshotade, sprängda eller skjutna?

Jag ser att 15-åriga tjejen har fått en egen tråd nu.

(FB) 15-årig brud. AVRÄTTAR två personer - fortsätter vara kylig. Hur möjligt?!
Kanske posta ett inlägg för avfärda ryktena? 🤣 Vem raderar allt pga rykten hahahaha. Nej så ologiskt
Citera
2026-04-04, 03:15
Medlem
Citat:
De hon. Varför ska han annars radera alla videos med henne och alla kommentarer om henne? Kommentarer förstår jag men att radera alla videos direkt efter hon blev gripen. Det är inte normalt. Hundra procent de hon.
Ser inte en enda kommentar om henne på hans tiktok. Antingen sover han inte och är vaken dygnet runt för att radera kommentarer elr så ljuger du. Det är inte mänskligt att vara vaken dygnet runt så jag tror på det sistnämnda
Citera
2026-04-04, 10:14
Medlem
Citat:
Kanske posta ett inlägg för avfärda ryktena? 🤣 Vem raderar allt pga rykten hahahaha. Nej så ologiskt

Det händer hela tiden. När någon på forumet pekar ut en oskyldig ändrar de inställning till privat, tar bort inlägg och raderar kommentarer.

Tror du på allvar att det skulle hjälpa att gå ut med "det var inte min syster". Det skulle bara få fler människor att tro att det var hon.
Citera
2026-04-04, 15:14
Medlem
jagejagets avatar
Nåt namn på killen och tjejen än?
Citera
2026-04-04, 15:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jagejaget
Nåt namn på killen och tjejen än?
Nej
Citera
2026-04-04, 15:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av minay
Ser inte en enda kommentar om henne på hans tiktok. Antingen sover han inte och är vaken dygnet runt för att radera kommentarer elr så ljuger du. Det är inte mänskligt att vara vaken dygnet runt så jag tror på det sistnämnda
Tro mig de funnits kommentarer. Han raderar alla. Och han lagt in så om man skriver ordet syrra den raderas automatiskt. Jag själv kommenterat och blivit raderad direkt
Citera
2026-04-04, 15:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Angeliqa
Det händer hela tiden. När någon på forumet pekar ut en oskyldig ändrar de inställning till privat, tar bort inlägg och raderar kommentarer.

Tror du på allvar att det skulle hjälpa att gå ut med "det var inte min syster". Det skulle bara få fler människor att tro att det var hon.
De bara posta en TIKTOK VIDEO MED SIN SYSTER. Han postades med henne flera gånger. Men nu ska han ej göra det wtf 🤣 Ni är roliga
Citera
2026-04-04, 15:41
Medlem
Vem är 27 åringen aftonbladet skriver om som utmanar rawa majid med 5 mord på 10 dagar?
Citera
2026-04-04, 17:47
Medlem
Citat:
Vem är 27 åringen aftonbladet skriver om som utmanar rawa majid med 5 mord på 10 dagar?
Det kan ev vara ledaren för Dalennätverket, Mikael "Greken" Tenezos. Bara en gissning.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in