2026-04-04, 12:28
Medlem
GreenBatterys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nazbol
Som om baronen skulle vara bjuden på släktmiddagar 😄😆
”Trosa Porrcirkus” kommer med dildos i present och obekväma sexuella anspelningar. De marknadsför sig med obscena grävfilmer på motherless.

Låter inte som det passar för familjemiddagar. Alla vet vad som försiggår och därför löser den porrskadade ÄckelBaronen det på det enda sätt han vet; genom att vara mer vidrig och skämta om det.

Han. Är. Störd.

Allt Gott,! ❤️
Citera
2026-04-04, 14:57
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nazbol
Som om baronen skulle vara bjuden på släktmiddagar 😄😆
Jag kom ihåg när han firade jul med familjen och gav sin mamma en bajskorv i julklapp.

Tror han får komma till morsan ibland men till Therese föräldrar är han inte välkommen, dom vill inte ha något att göra med den där sjuka jäveln.

Om min svärson hade spridit knullfilmer på min dotter så hade jag slagit ihjäl honom så man förstår dom ändå.
Citera
2026-04-04, 15:33
Medlem
Damien-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Jag kom ihåg när han firade jul med familjen och gav sin mamma en bajskorv i julklapp.

Tror han får komma till morsan ibland men till Therese föräldrar är han inte välkommen, dom vill inte ha något att göra med den där sjuka jäveln.

Om min svärson hade spridit knullfilmer på min dotter så hade jag slagit ihjäl honom så man förstår dom ändå.

Jag har också ett vagt minne av att Baronen filmade ett av sina julfirande, det gränslösa pervot har en förmåga att göra exakt allt till content, till och med julen.

Baronen satt med bar överkropp i soffan medan svetten på flinten glänste som julgranskula. Självklart skulle det filmas, för inget säger "tradition" som att göra content av sitt egna perversa julfirande.

Trosas byfåne satt sedan och småfnissade medan släktingarna öppnade äggskallens "presenter", som, i sann Baron-anda innehöll dildos och allehanda sexleksaker. Baronen var nöjd, svettig och fullständigt övertygad om att han levererat toppunderhållning.

Kulmen nås förstås när Baronens mamma får en skitkorv i present, som hennes perversa son förmodligen stått och stekt i köket tillsammans med köttbullarna på julbordet. En händelse som troligtvis dödade julstämningen och fick hela släkten att ifrågasätta sitt livsval att fira jul hos Baronen i Trosa.
Citera
2026-04-04, 15:54
Medlem
PeterJihadis avatar
Glad påsk till baronen med familj. Hoppas han håller sig inlåst i runkbunkern och låter Tessan och barnen få fira påsk i fred, som normala människor.
Citera
2026-04-04, 21:22
Avstängd
FriendlyNo1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Damien-
Jag har också ett vagt minne av att Baronen filmade ett av sina julfirande, det gränslösa pervot har en förmåga att göra exakt allt till content, till och med julen.

Baronen satt med bar överkropp i soffan medan svetten på flinten glänste som julgranskula. Självklart skulle det filmas, för inget säger "tradition" som att göra content av sitt egna perversa julfirande.

Trosas byfåne satt sedan och småfnissade medan släktingarna öppnade äggskallens "presenter", som, i sann Baron-anda innehöll dildos och allehanda sexleksaker. Baronen var nöjd, svettig och fullständigt övertygad om att han levererat toppunderhållning.

Kulmen nås förstås när Baronens mamma får en skitkorv i present, som hennes perversa son förmodligen stått och stekt i köket tillsammans med köttbullarna på julbordet. En händelse som troligtvis dödade julstämningen och fick hela släkten att ifrågasätta sitt livsval att fira jul hos Baronen i Trosa.
Är det samma firande där hela familjen är samlad och plötsligt dyker Alexander Rask upp med kameran i högsta hugg och delar direkt ut en leksakskuk till mormor och mamma sin??
Citera
2026-04-04, 21:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FriendlyNo1
Är det samma firande där hela familjen är samlad och plötsligt dyker Alexander Rask upp med kameran i högsta hugg och delar direkt ut en leksakskuk till mormor och mamma sin??
Japp, det var Trosas stora porrikon.
Citera
2026-04-04, 21:39
Medlem
GreenBatterys avatar
Citat:
Stämmer. Hade jag haft en sån släkting hade jag betalt en enkelresa till Armenien för hen. Fortsätter de umgås med en sån vidrig idiot säger det en hel del om de själva.

Fatta vad folk måste prata om ”fittans” son på tingsrätten!

Allt Gott,! ❤️
Citera
2026-04-05, 02:11
Medlem
Citat:

https://old.bitchute.com/video/7naQhPtadZS1/

9:55 utbrister sonen "Det är en penis".

Tomten är väldigt obehaglig. Mycket snusk genom hela videon. Lite roligt att alla är så lika. Tänk vad kul det ska vara för syskonen att kunna misstas för CFAR.

Hörrni, glad påsk hörrni!
Citera
2026-04-05, 17:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Beryllium
https://old.bitchute.com/video/7naQhPtadZS1/

9:55 utbrister sonen "Det är en penis".

Tomten är väldigt obehaglig. Mycket snusk genom hela videon. Lite roligt att alla är så lika. Tänk vad kul det ska vara för syskonen att kunna misstas för CFAR.

Hörrni, glad påsk hörrni!

Detta var det mest klasslösa jag någonsin sett! Intressant också att se att även Luddes fru ser precis ut som Ulrika Rask. Tre kvinnor i den familjen ser precis likadana ut. Hur sjukt?!
Citera
2026-04-05, 18:49
Medlem
Spritnotas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Hur är det usel research .. när hans serier/lives handlar om att se vad som hänt och han tar det i kronologisk ordning?

Det är väl med skilleras som med dig - att man tar det i den takt informationen kommer och man kan omvärdera sina tidigare uppfattningar.

Jag köper att du bara följt Skilleras sedan han började kolla på Anjo på Youtube och därför räknar hans liv på Internet från den dagen. Att det är usel research är så simpelt som att det är ren sanning. Axel är den första att erkänna han steg in i helt ny värld.
Citera
2026-04-05, 19:05
Medlem
Spritnotas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lennartohly
Sen säger ju inte visningarna allt, undra hur många watchhours dom 10000 tittarna egentligen ger. Och hur många som stänger av efter någon minut eller folk som bara går in för att läsa kommentarerna.

Du påpekar sanningen här. Jag är en av dem, som trycker play på en Rask-video, pausar, läser kommentarerna och sedan lämnar. De få gånger jag inte lämnar efter det så klickar jag mig fram 3-10 min i taget på dubbel hastighet. Jag är tveklöst en (1) av hans viewers utan att egentligen se på eländet.
Citera
2026-04-05, 19:17
Avslutad
Ny video, enbart för medlemmar

Påskkaos, äggjakt, sjukstuga och en rejäl uppdatering från livet bakom kulisserna. Jag berättar om hur långt jag kommit i sexologiutbildningen, varför jag vill börja vlogga för medlemmar istället för öppet, mina planer för Vuxenmys med Rask, reels och framtida content, hur det går med podden, renoveringen hemma, grabbarnas fighting och läget med pappa. Ett rakt, personligt medlemsavsnitt om livet som det faktiskt ser ut

Rask går från klarhet till klarhet!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in