Citat:
Ursprungligen postat av
knark-kungen
Jag kom ihåg när han firade jul med familjen och gav sin mamma en bajskorv i julklapp.
Tror han får komma till morsan ibland men till Therese föräldrar är han inte välkommen, dom vill inte ha något att göra med den där sjuka jäveln.
Om min svärson hade spridit knullfilmer på min dotter så hade jag slagit ihjäl honom så man förstår dom ändå.
Jag har också ett vagt minne av att Baronen filmade ett av sina julfirande, det gränslösa pervot har en förmåga att göra exakt allt till content, till och med julen.
Baronen satt med bar överkropp i soffan medan svetten på flinten glänste som julgranskula. Självklart skulle det filmas, för inget säger "tradition" som att göra content av sitt egna perversa julfirande.
Trosas byfåne satt sedan och småfnissade medan släktingarna öppnade äggskallens "presenter", som, i sann Baron-anda innehöll dildos och allehanda sexleksaker. Baronen var nöjd, svettig och fullständigt övertygad om att han levererat toppunderhållning.
Kulmen nås förstås när Baronens mamma får en skitkorv i present, som hennes perversa son förmodligen stått och stekt i köket tillsammans med köttbullarna på julbordet. En händelse som troligtvis dödade julstämningen och fick hela släkten att ifrågasätta sitt livsval att fira jul hos Baronen i Trosa.