Citat:
Ursprungligen postat av
ursprungligen
Det skar sig väl mellan A och M också? Något som säkert bidrog till vad M och G gjorde när M fick psykos av drogerna?
M kan som du skriver beklagat sig över sin situation för föräldrarna. Hon hade ingen bänktopp i köket och A "tjuvhöll" på Gs arv på 300.000 kr. Sammantaget mer än någon människa ska behöva stå ut med helt enkelt?
När fick M psykos av drogerna?
Som flicka i Indien är man säkert överbeskyddad av sina föräldrar, och troligtvis mer om föräldrarna anser att något inte stämde riktigt med dottern? Då tänker jag automatiskt att M ville nog och gjorde nog allt för att frigöra sig från dom, särskilt pappan som M var arg på, varför vet vi väl förvisso inte, så bara en spekulation?
Flickor i Indien har ju inte särskilt mycket värde annars, men jag tror att föräldrarna värderade M väldigt mycket båda två, det är i alla fall min känsla av dom? Pappan är nog den som tar ansvar där, det verkar som han är mest tillräknelig och mamman lite uppe i det blå på något vis ungefär som M, men jag kan ha fel givetvis? Å när då pappan menar att hon inte borde gift sig, tolkar jag att hon inte borde gift sig med just G, att hon borde gift sig med någon som kan ta hand om henne och inte utnyttja henne? Gör det gjorde verkligen G? Han la väl upp foton eller filmer på M där hon är avklädd, utan att hon visste det, på någon sida för att tjäna pengar? Jag tror inte pappan menar att hon inte borde gift sig alls utan gift sig med någon de visste skulle vara bra för M? Allt är förstås en tolkningsfråga och min tolkning kan ju vara fullkomligt fel givetvis?
Obs ren spekulation så ska inte tas som sanning!