Citat:
Ursprungligen postat av
kubun
Gammalt eller inte och kraschbenäget så hörde jag på BBC eller om det var Al Jazeera att planet blev träffat av iransk eldgivning och att piloten sköt ut sig över Gulfen och blev räddad. Helikoptrar har också träffats men klarat sig iväg till nödlandningar. Aldrig tidigare har de båda TV-kanalerna varit så samstämmiga som nu och det är om kritiken mot Trumps agerande eller icke sådan när det gäller detta krig samt vad konsekvenserna är och blir av det.
Normalt sett har nog jaktplan Varningssystem mot missiler kan skjuta ut flares och är svårare skjuta ner än fex drönare
och helikoptrar
Men med det sagt så visst kan det träffas plan
Men som någon här antydde att varför nu ---har de fått bättre grejor Och det finns många som har intressen av att
" Göra Affärer "
Ryssarna ..Kineser kan byta Olja mot vapen Pakistan är många människor
Vapen handel från anda ställen kan ske : Det kan vara farligt men så är det i den Branschen
Börjar det blir flera plan så minskar teorin om tekniska fel.
Vladimir har ett intresse av att Jänkarna fastnar där helst i 10 år Han har intresse av att skicka såväl raketer som luftvärn