2026-04-03, 21:45
Medlem
Generalanderssons avatar
Allvarligt talat, hur tror ni Demokraterna och vänstern i övrigt kommer att tackla ännu en förlust mot Trump & co?

Kommer det att bli totalt kaos, eller?

Citera
2026-04-03, 21:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
Allvarligt talat, hur tror ni Demokraterna och vänstern i övrigt kommer att tackla ännu en förlust mot Trump & co?

Absolut, Trump kommer att ordna det - så det är lugnt!

Nu när han säger att han inte vill öppna Hormuz för att han vill sälja USAs olja i stället, och att USA är alldeles för stort för att kunna ha barnomsorg och samtidigt äska 1,5 triljoner dollar till mera krig så kommer det att gå skitbra!
Citera
2026-04-03, 21:58
Medlem
TheGretaResets avatar
Risken är obefintlig. Kristna zionister kommer att förlora stort. Bara se Donalds rating.

Efter midterm blir det åtal. Skall bli intressant att följa.
Citera
2026-04-03, 22:04
Avstängd
tutankhumans avatar
Det kommer att bli inbördeskrig, som med lite tur sprider sig till Europa.
Citera
2026-04-03, 22:07
Medlem
klybans avatar
Citat:

Det blir väl som alltid och acceptera valen, hört detta i decennier nu hur det ska gråtas över när högern vinner och ingen gör det.
Och det retar sen dom, för de håller på upprepar samma meningar om saken om och om igen, och ingen bryr sig.

Tvärtom däremot, ja, då blir det valfuskförsök, statskuppsförsök och ett satans gråtandes över valfusk och fast de inte har ett endaste bevis för systematiskt valfusk.

Så en projicering igen inser man.

Men Europa kommer inse USA är förlorad som allierad, men det är en konsekvens av alla hoten osv....
Citera
2026-04-03, 22:11
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klyban
Det blir väl som alltid och acceptera valen, hört detta i decennier nu hur det ska gråtas över när högern vinner och ingen gör det.
Och det retar sen dom, för de håller på upprepar samma meningar om saken om och om igen, och ingen bryr sig.

Tvärtom däremot, ja, då blir det valfuskförsök, statskuppsförsök och ett satans gråtandes över valfusk och fast de inte har ett endaste bevis för systematiskt valfusk.

Så en projicering igen inser man.

Men Europa kommer inse USA är förlorad som allierad, men det är en konsekvens av alla hoten osv....
Så du påstår att DNC & vänstern tacklade valförlusten till Trump i 2016 och 2020 på ett proffsigt vis? De / ni har ännu inte kommit över att Trump vann presidentvalet 2016.

Och de här gången, om de förlorar mellanvalet, så tror jag att de kommer att bli totalt rabiata.
Citera
2026-04-03, 22:16
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheGretaReset
Risken är obefintlig. Kristna zionister kommer att förlora stort. Bara se Donalds rating.

Efter midterm blir det åtal. Skall bli intressant att följa.
Enligt dig och dina, så var ju Trump helt chanslös i 2016, 2020 (ett val som han hade vunnit lätt om det inte vore för covid) & 24.

Och med tanke på hur många ggr raddisarna på vänstern har uttalat att de ska ställa Trump inför riksrätt också vidare, så är der konstigt att han inte är den mest kriminella personen i amerikansk historia.
Citera
2026-04-03, 22:16
Medlem
klybans avatar
Citat:
Så du påstår att DNC & vänstern tacklade valförlusten till Trump i 2016 och 2020 på ett proffsigt vis? De / ni har ännu inte kommit över att Trump vann presidentvalet 2016.

Och de här gången, om de förlorar mellanvalet, så tror jag att de kommer att bli totalt rabiata.
Visst gjorde dom det, omräkningar tillhör val och hillary erkände sig besegrad snabbt efter man räknat om de automatiska och önskade.
Kommer ihåg själv jag fick frågan om jag gråter nu, nej, varför skulle jag, det är ju demokratin som talat.
Och Kamala än snabbare.(Så varför ljuger du för?)

Vad lever du i för värld där du inbillar dig denna projiceringen?
För en sak vi redan vet, ett fåtal här kommer höja ögenobryna om R vinner mellanårsvalet.
Men vinner inte R så kommer gråterskor skrika om valfusk så moderatorer tvungna att flytta det till konspirationer och pga inga bevis kommer för systematiskt valfusk.

Detta är en så komisk projicering så att det är mot patetiskt tom.
Men facit kommer.
Citera
2026-04-03, 22:23
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klyban
Visst gjorde dom det, omräkningar tillhör val och hillary erkände sig besegrad snabbt efter man räknat om de automatiska och önskade.
Kommer ihåg själv jag fick frågan om jag gråter nu, nej, varför skulle jag, det är ju demokratin som talat.
Och Kamala än snabbare.(Så varför ljuger du för?)

Vad lever du i för värld där du inbillar dig denna projiceringen?
För en sak vi redan vet, ett fåtal här kommer höja ögenobryna om R vinner mellanårsvalet.
Men vinner inte R så kommer gråterskor skrika om valfusk så moderatorer tvungna att flytta det till konspirationer och pga inga bevis kommer för systematiskt valfusk.

Detta är en så komisk projicering så att det är mot patetiskt tom.
Men facit kommer.
Haha.

Du har tydligen inte fått med dig att Hillary blev den första presidentkandidaten i amerikansk historia som ej talade till folket på valnatten, efter att hon hade förlorat valet? Hon blev även den presidentkandidat i historien som vänstade längst med att tala tll folket där hon accepterade valförkusten.

Och när under valnatten var det Kamala accepterade valförlusten..?
Citera
2026-04-03, 23:25
Medlem
TheGretaResets avatar
Citat:
Enligt dig och dina, så var ju Trump helt chanslös i 2016, 2020 (ett val som han hade vunnit lätt om det inte vore för covid) & 24.

Och med tanke på hur många ggr raddisarna på vänstern har uttalat att de ska ställa Trump inför riksrätt också vidare, så är der konstigt att han inte är den mest kriminella personen i amerikansk historia.
Jag satte pengar på trumpvinst 2016. fick ganska bra betalt.

Jag är en av få som skrivit här att Trump bestals på på segern 2020 och hållit fast vid det. Och fått utstå kritik för det här.

Nu är det dock kört för trump. Nu väntar storförlust i midterms och garanterat åtal.

Det handlar om växlar och kunna ta in ny information alltefter som den kommer.

Om du läser på så skall du se att man kommit en bit i förberedelserna mot ett åtal. Och nu handlar det inte om mutade domare i landet utan kongressen.
Citera
2026-04-03, 23:55
Medlem
Citat:

Biden vann 2020
Citera
2026-04-04, 00:32
Medlem
Citat:

Med tanke på att det enda sättet för Trump/GOP att vinna en majoritet i kongressen är via röstfusk så lär det nog bli en del fundersamma människor vid ett sådant event.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in