2026-03-31, 19:28
Medlem
På sista avsnittet står de på svt play att Kalle kommer att få ett samtal som kommer att förändra allt. Kan det ha något att en av hans söner blir skjuten? Även att då han deltar i ett mingel kommer allt förändras då Kalle dyker upp , vad är er analys?

Oddsen är nog stora att Kalles fru har börjat träffa någon annan. Bara en spontan känsla.

Senast redigerad av Plukke 2026-03-31 kl. 19:34.
Citera
2026-03-31, 19:38
Medlem
Bilderberg78s avatar
Jag tycker att hon som spelade Ken Rings ex-fru ska få huvudrollen, på den nivån är skådespelarna redan och lika bra de kört allt i botten då det går via våra skattsedlar att de gör skiten tyvärr.
Citera
2026-03-31, 19:59
Medlem
Sub---Zeros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bilderberg78
Jag tycker att hon som spelade Ken Rings ex-fru ska få huvudrollen, på den nivån är skådespelarna redan och lika bra de kört allt i botten då det går via våra skattsedlar att de gör skiten tyvärr.

Vi har fattat nu att du inte gillar serien. Point taken. Jog on.
Citera
2026-04-02, 15:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Plukke
På sista avsnittet står de på svt play att Kalle kommer att få ett samtal som kommer att förändra allt. Kan det ha något att en av hans söner blir skjuten? Även att då han deltar i ett mingel kommer allt förändras då Kalle dyker upp , vad är er analys?

Oddsen är nog stora att Kalles fru har börjat träffa någon annan. Bara en spontan känsla.

Eller att det handlar om besked om nån svår sjukdom, typ magcancer eller nåt.
Han sitter ju ofta och lider på toan.
Citera
2026-04-02, 23:57
Medlem
Skattmasen08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Plukke
Frågan är om det finns advokater just nu i Stockholm som lever sådär. Att åka och ta en öl i Tensta och snacka med gangsters.

Skulle förvåna mig om det helt har upphört, men säkert minskat efter all uppmärksamhet om gangsteradvokater. "Kungen och prinsen" m.fl.
Citera
2026-04-03, 04:04
Medlem
Nu har jag sett sista delen men det kommer säsong 2 så fortsättning följer.

Varför har den lilla blonda advokaten dvärg utseende?

Kalle sket på sig 💩 🤣🤣💩
Citera
2026-04-03, 08:20
Medlem
pn222jws avatar
Lite stereotypt men oemotståndligt. En sorts epilog till det trasiga folkhemmet... landet för länge sen där industriledarna brydde sig mer om Sverige än den senaste resultatrapporten. "Det finns sprickor där ljuset skiner igenom".
Citera
2026-04-03, 08:26
Medlem
Den firmafesten, med hela branschen, när Kalle skulle prisas går till historien och kommer snackas om i generationer. Alltid upplyftande och roligt såvida man själv inte är den som gör bort sig. Man har ju varit med om en del som både spårat ur helt, ambulans fått komma och chefer fått på nöten.
Citera
2026-04-03, 10:09
Medlem
Det enda jag tyckte man borde ha fått fram i serien är Sashas sexuella relation och att hans fru kom på honom.
Citera
2026-04-03, 16:10
Medlem
Kalles fru. Vilket praktexemplar till kvinna, en sådan där kvinna som vill prata om allt och ha en äkta relation. Just sayin...
Citera
2026-04-03, 20:00
Medlem
Under rättegången sa Ayub att han fick pistolen från en kille från Norrköping. Den killen skulle goa. Vad betyder det?
Citera
2026-04-03, 21:01
Medlem
fearreapers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av joppes
Under rättegången sa Ayub att han fick pistolen från en kille från Norrköping. Den killen skulle goa. Vad betyder det?

Att "goa någon" är slang inom kriminella kretsar som betyder att förråda en person, ofta genom att avslöja var personen befinner sig så att en brottslig handling (som ett rån eller mord) kan genomföras. Personen som utför detta kallas för en "goare".
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in