På sista avsnittet står de på svt play att Kalle kommer att få ett samtal som kommer att förändra allt. Kan det ha något att en av hans söner blir skjuten? Även att då han deltar i ett mingel kommer allt förändras då Kalle dyker upp , vad är er analys?
Oddsen är nog stora att Kalles fru har börjat träffa någon annan. Bara en spontan känsla.
Jag tror att då Jonas Wall blir misshandlad kommer han att gå till Samfundet angående Sasha ha köpt Porschen och det är det som lär förändras då Kalle dyker upp.
Senast redigerad av Plukke 2026-03-31 kl. 19:34.
Jag tycker att hon som spelade Ken Rings ex-fru ska få huvudrollen, på den nivån är skådespelarna redan och lika bra de kört allt i botten då det går via våra skattsedlar att de gör skiten tyvärr.
Jag tycker att hon som spelade Ken Rings ex-fru ska få huvudrollen, på den nivån är skådespelarna redan och lika bra de kört allt i botten då det går via våra skattsedlar att de gör skiten tyvärr.
Vi har fattat nu att du inte gillar serien. Point taken. Jog on.
På sista avsnittet står de på svt play att Kalle kommer att få ett samtal som kommer att förändra allt. Kan det ha något att en av hans söner blir skjuten? Även att då han deltar i ett mingel kommer allt förändras då Kalle dyker upp , vad är er analys?
Oddsen är nog stora att Kalles fru har börjat träffa någon annan. Bara en spontan känsla.
Jag tror att då Jonas Wall blir misshandlad kommer han att gå till Samfundet angående Sasha ha köpt Porschen och det är det som lär förändras då Kalle dyker upp.
Eller att det handlar om besked om nån svår sjukdom, typ magcancer eller nåt.
Han sitter ju ofta och lider på toan.
Lite stereotypt men oemotståndligt. En sorts epilog till det trasiga folkhemmet... landet för länge sen där industriledarna brydde sig mer om Sverige än den senaste resultatrapporten. "Det finns sprickor där ljuset skiner igenom".
Den firmafesten, med hela branschen, när Kalle skulle prisas går till historien och kommer snackas om i generationer. Alltid upplyftande och roligt såvida man själv inte är den som gör bort sig. Man har ju varit med om en del som både spårat ur helt, ambulans fått komma och chefer fått på nöten.
Under rättegången sa Ayub att han fick pistolen från en kille från Norrköping. Den killen skulle goa. Vad betyder det?
Att "goa någon" är slang inom kriminella kretsar som betyder att förråda en person, ofta genom att avslöja var personen befinner sig så att en brottslig handling (som ett rån eller mord) kan genomföras. Personen som utför detta kallas för en "goare".