2026-04-03, 13:06
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av ettstegitag1
Jo, mycket maskat. Men flera poliser som ljuger helt klart. Stort av kollegan som anmälde och berättar sanningen.

Kan du skriva polisens K-nummer, tack!
Citera
2026-04-03, 13:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KriminellReporter
Det låter i mina öron som att du är naiv och inte förstår att detta beteende är standard för Malmöpolisen.
Bra att vi har en expert med på tråden. Delge gärna vilka belägg du har för ditt påstående
Citera
2026-04-03, 14:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sasha4life
Tyvärr är det ju så att de gör det. Deras heder gentemot varandra går över allting annat.
Sant, utan video i detta hade det troligen aldrig blivit ngt. Dessa stolpskott till poliser som ljuger eller svamlar. Snubben ger klart ett mediokert intryck, pratar mkt i generella termer i sin utsago. du kanske ska fundera på om det verkligen var nödvändigt att kasta en 17 åring bojad klen tjej med huvudet före i stengolvet? Påstå inte att detta ej kunde lösas på annat sätt. Du måste kunna inse att detta kan hända och hon har bestående men.

Kliv ner från din höga häst, you did fuck up
Citera
2026-04-03, 18:05
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Ha85
Bra att vi har en expert med på tråden. Delge gärna vilka belägg du har för ditt påstående

Nej. Jag har inget behov av att bevisa något för en besserwisser som dig.
Citera
2026-04-03, 19:57
Medlem
Citat:
Nej. Jag har inget behov av att bevisa något för en besserwisser som dig.
& där föll dina argument. Väntat
Citera
2026-04-03, 20:15
Medlem
Citat:
Kan du skriva polisens K-nummer, tack!

0150-K6890-25
Citera
2026-04-04, 06:33
Medlem
Citat:
Jo, mycket maskat. Men flera poliser som ljuger helt klart. Stort av kollegan som anmälde och berättar sanningen.

Har du tillgång till fup och vill lägga upp?
Citera
2026-04-04, 08:25
Avstängd
Citat:
& där föll dina argument. Väntat

Jag har inget behov av att bevisa något för dig. Fortsätt lek att du vet vad du pratar om. Ni andra kan googla Enes + Arlöv.
Citera
2026-04-04, 08:26
Avstängd
Citat:
0150-K6890-25

Stort tack.
Citera
2026-04-04, 08:38
Medlem
Citat:
Jag har inget behov av att bevisa något för dig. Fortsätt lek att du vet vad du pratar om. Ni andra kan googla Enes + Arlöv.

Så utifrån en händelse drar du en slutsats att hela Malmöpolisen beter sig på samma sätt? Händelsen i Arlöv var inte malmöpolis utan från Lund.

Du har ingen koll alls.
Citera
2026-04-04, 16:27
Avstängd
Citat:
Så utifrån en händelse drar du en slutsats att hela Malmöpolisen beter sig på samma sätt? Händelsen i Arlöv var inte malmöpolis utan från Lund.

Du har ingen koll alls.

Det var ett av många exempel, inte en enskild händelse utifrån vilken jag drar mina slutsatser. Och om du har källa på att det var poliser från Lund som slog ihjäl Enes får du gärna dela med dig av länken.

Men att bevisa för dig att jag har koll på Malmöpolisens våldsutövning ligger inte i min direkta intressesfär, så du får tro vad du vill… 🤷🏻‍♂️
Citera
2026-04-04, 21:09
Medlem
Citat:
Det var ett av många exempel, inte en enskild händelse utifrån vilken jag drar mina slutsatser. Och om du har källa på att det var poliser från Lund som slog ihjäl Enes får du gärna dela med dig av länken.

Men att bevisa för dig att jag har koll på Malmöpolisens våldsutövning ligger inte i min direkta intressesfär, så du får tro vad du vill… 🤷🏻‍♂️
Du kan ju börja med att ha koll på vilket område polisen i Malmö jobbar inom och det är inte Arlöv.

Händelsen med Enes känner jag inte i detalj till. Gissar att han gjorde motstånd och skulle tuffa sig, sen slutade det illa. Om poliserna gjort bort sig ska de straffas självklart
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in