Citat:
Ursprungligen postat av
Anklagaren
Nej, det är ingen skillnad. Knulla är knulla och att ta betalt för en tjänst är att att ta betalt för en tjänst. Det finns tusentals tjänster som går att ta betalt för. Du verkar ha gått på någon myt här.
Nej, jag har inte gått på någon myt och jag tänkte precis som du tidigare tills jag faktiskt hade att göra med en tjej som gick från icke-fnask till fnask.
Har sett den där processen och har därmed fått insyn i vad det är för människor bakom. Fick också inblick i hur en tjej jag trode var min vän och som jag trode jag kunde lita på istället blev något man borde hålla sig borta från och det var inte fnaskandet i sig.
Jag fick se vilken desperat och falsk brud det var bakom och fick lite insyn i liknande brudar.
Fnask har ett antal riskmoment:
- Diverse kriminellt patrask vet om att hon har kontanter på sig.
- I fnaskandet ingår inte helt sällan droger och någon form av missbruk.
- Fnaskande är ofta ett desperat behov av pengar. Risken finns att hon robbar elever.
- Inte ovanligt att de hatar ett av könen. Svårt att jobba som lärare där det krävs lika behandling.
Så fuck nej! Jag tror inte att någon förälder känner sig trygg med att deras barn går i en skola där läraren uppfyller ovan nämnda kriterier.