2026-03-26, 15:26
Medlem
Citera
2026-03-26, 15:52
Medlem
eunices avatar
Helt sjukt va irriterande Elona är...
Citera
2026-03-26, 19:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eunice
Nej jag tror faktiskt att dom bara ha klippt henne att se ut så helt ärligt
Citera
2026-03-27, 00:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eunice

Ja. Man får hjärnblödning bara av att höra henne. Väldigt synd då hon tveklöst är den snyggaste därinne. (Ljudlös + undertext löser problemet dock)

Att Malmö är förlorat visste nog varenda jävel från småland å upp. Men att tjejer kallar varandra "bror" var ett nytt lågvattenmärke, om än dock inte förvånande.

Varför skickar ingen in militären i den jävla staden. Hela staden är ju sinnessjuk.
Citera
2026-03-27, 20:58
Medlem
Kiggzors avatar
Känns som det är riktigt dåligt drag kring den här säsongen, va? Man är ganska mätt på PH efter en säsong. Det har väl inte varit succé de tidigare försöken de har gjort att köra två säsonger om året så vitt jag kan minnas. Undertecknad har inte orkat titta den här gången.

Jaja, har det varit några tuttar än, ni som tittar?
Citera
2026-03-27, 21:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kiggzor
Känns som det är riktigt dåligt drag kring den här säsongen, va? Man är ganska mätt på PH efter en säsong. Det har väl inte varit succé de tidigare försöken de har gjort att köra två säsonger om året så vitt jag kan minnas. Undertecknad har inte orkat titta den här gången.

Dom har väl alltid kört två säsonger om året, förutom typ ett år
Citera
2026-03-30, 10:20
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kiggzor

De blurrar tuttar sedan de bytte hotell. De missade dock att blurra Clara förra veckan. Bild finns några sidor bak om du är intresserad.
Citera
2026-03-31, 03:25
Medlem
Helvete vad Tone är jobbig. Känns maskulin på ett sätt också, inte utseendemässigt men hur hon för sig. ”Boss bitch”. Senaste avsnittet var jobbigt, hon gräver bara gravar för sig själv. Hon behöver jobba på att hantera motgångar bättre. Problemlösningsförmågan är inte på topp.
Citera
2026-03-31, 08:35
Medlem
Riksreptilens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheLollo
Nej jag tror faktiskt att dom bara ha klippt henne att se ut så helt ärligt
Det bör alltid vara alternativ nr 2.

Resten av denna vecka lär tittarna bli betydligt fler.
Programlederskan fick vara med i SVT Morgonstudion och svara på lite snälla frågor i 3 - 4 min idag.
Det var även inför höstsäsongen då kriminalkalabaliken för några veckor sedan togs upp. 🇲🇽
Citera
2026-03-31, 12:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av YungSosa
Helvete vad Tone är jobbig. Känns maskulin på ett sätt också, inte utseendemässigt men hur hon för sig. ”Boss bitch”. Senaste avsnittet var jobbigt, hon gräver bara gravar för sig själv. Hon behöver jobba på att hantera motgångar bättre. Problemlösningsförmågan är inte på topp.
Verkligen. Förväntade mig att hon skulle vara lite mer levelheaded än en genomsnittlig deltagare men det motbevisas bara gång på gång.
Citera
2026-04-01, 03:23
Medlem
Pillenfilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pillenfille
Fan vad skönt att vula-Neo är ute.

Asjobbig och garvade som en 10-åring åt precis allting.

Nu hoppas vi att psycho-Tone ryker snart.

Såja!
Citera
2026-04-01, 08:15
Medlem
Nattiskatts avatar
Tone är underhållande och förstår att hon flippar MEN hon är faktiskt otrevlig ibland eller kan uppfattas som det & det är tyvärr ingen bra strategi om man vill hålla sig kvar eller till och med vinna ph. Hon har redan skapat sig för många ovänner eller som vill ha ut henne pga de uttryckt själva att hon drar ner stämningen osv. Men jag gillar henne och tycker hon gör bra tv och förstår det är påfrestande att vara inlåst i en sådan miljö och inte kunna ta sig därifrån. Men förstår de andra också.

De två nya som kom in i veckan verkar otroligt tråkiga för övrigt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in