2025-12-29, 20:33
Medlem
Detta är mycket farligt och kan ev bli en transa som får nytt kön och namn och sedan mördar folk de börjar ibland med sadism med djur
Citera
2025-12-29, 21:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av siamang
https://imgur.com/a/oXbQGXt
Vad i hela helvete är det DÄR? Jag hade i och för sig inte förväntat mig någonting bättre...
Citera
2025-12-29, 22:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ragnar24
Tror smeknamnet är en droppe i havet mot det folk vet vad hon gjort med hundarna.

Jag tror inte hunden är ledsen för den fick knulla. Hundar äter bajskorvar från marken och slickar sig själv och andra hundar i röven.
Citera
2025-12-29, 22:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Treschow
Vad i hela helvete är det DÄR? Jag hade i och för sig inte förväntat mig någonting bättre...

En närsynt person kan se att det är en mentalstörd individ på 300 meters håll.
Citera
2025-12-29, 22:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av larsjohansson
Jag tror inte hunden är ledsen för den fick knulla. Hundar äter bajskorvar från marken och slickar sig själv och andra hundar i röven.

Snälla, kom in i matchen...
Fast jag pratar om vad folk tycker/vet om Han*a, att det är värre än hennes smeknamn.

Sen om du vet hur en hund tänker o gillar, för stå för dej, det lägger inte jag mej i hur du vet det.
Citera
2025-12-29, 23:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ragnar24
Snälla, kom in i matchen...
Fast jag pratar om vad folk tycker/vet om Han*a, att det är värre än hennes smeknamn.

Sen om du vet hur en hund tänker o gillar, för stå för dej, det lägger inte jag mej i hur du vet det.

Så vad har denna degenererade personen gjort som är så dåligt förutom sexuella aktiviteter med en hund?
Senast redigerad av larsjohansson 2025-12-29 kl. 23:24.
Citera
2025-12-30, 12:11
Medlem
Citat:
Så vad har denna degenererade personen gjort som är så dåligt förutom sexuella aktiviteter med en hund?

Du verkar komma på svaret efter du skrev inlägget här, men du redigerade det så de blev bättre
Citera
2025-12-30, 14:41
Medlem
Jag tycker nästan synd om henne. Hon kommer för alltid att förknippas med det här, resten av livet. Men det är ju jäkligt sjukt det hon har gjort. Hunden har inte tagit skada, men som sagt jäkligt sjukt och bisarrt..
Citera
2025-12-30, 16:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Falta
Jag tycker nästan synd om henne. Hon kommer för alltid att förknippas med det här, resten av livet. Men det är ju jäkligt sjukt det hon har gjort. Hunden har inte tagit skada, men som sagt jäkligt sjukt och bisarrt..

"Jäkligt sjukt och bisarrt" var när transvestiten styckmördade någon häromdagen att kvinnor t.ex. låter hundar slicka deras fitta är nog inte helt ovanligt men det avslöjas eller uppmärksammas sällan.
Citera
2025-12-30, 16:11
Medlem
Citat:
"Jäkligt sjukt och bisarrt" var när transvestiten styckmördade någon häromdagen att kvinnor t.ex. låter hundar slicka deras fitta är nog inte helt ovanligt men det avslöjas eller uppmärksammas sällan.

Jag håller med dig om din första del, men det innebär inte att inte andra saker också kan vara sjuka och bisarra med. Hoppas som fan att det är ovanligt. Kan man låta en hund göra det och gå igång på det så kan man nog gå igång på annat sjukt med.
Citera
2025-12-30, 16:40
Medlem
AutDisceAutDiscedes avatar
Fruntimmer är lika kåta sexgalningar såsom män, men de sköter det oftast snyggare - tror verkligen detta är vanligare än man kan tro.
Citera
2026-01-06, 22:58
Medlem
Mommysnewtitss avatar
Citat:

EN hund?
Flera hundar. Även vänners hundar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in