2026-04-01, 08:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Danielllleeeeee
Allt för att få visningar & ”tyck synd om mig”😋
Exakt , pinsamt värre 🫣 fattar inte hur dom orkar hålla på .
Alltid dom det är synd om , el råkar ut för dom mest otroliga sakerna inte en gång utan 4-5 ggr dessutom.

Citat:
Ursprungligen postat av LovisP
Håller med !
Hon kanske kollade implantaten maken kanske hade klämt för hårt 😅 men som du säger ingen får. En akut tid för mammografi och UL.
Inte ens en Hernestig får glida förbi i kön
Ja du vem vet 😂🤣 Nä inte ens dom . Såg i går och i morse att hon blir ordentligt ifrågasatt och man tar bort inlägg på IG då många ifrågasätter hur hon kan få svaret så snabbt och få en tid på det inom några timmar plus det här med svaret en sön .
Ljuger du inte så kan ju frågorna stå kvar .
Snacka om bort gjord igen 52 år och ljuger som aldrig för 🫣
Kan man ljuga så här öppet vad mer ljuger man om undrar jag då ? 🤷‍♀️
Citera
2026-04-01, 09:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Famlove
Alltid dom det är synd om , el råkar ut för dom mest otroliga sakerna inte en gång utan 4-5 ggr dessutom.

Ja du vem vet 😂🤣 Nä inte ens dom . Såg i går och i morse att hon blir ordentligt ifrågasatt och man tar bort inlägg på IG då många ifrågasätter hur hon kan få svaret så snabbt och få en tid på det inom några timmar plus det här med svaret en sön .

Ja precis ! Så billigt 🤢
Citera
2026-04-01, 09:24
Medlem
Ursäkta !!! Vad lever N och J i för värld . Hur kan man gång på gång sitta och ljuga på sina kanaler .
Detta här tog priset och väldigt provocerade för dom som faktiskt går igenom provsvar och cancer diagnoser !
Tror inte hon ljuger om att hon gjort mammografi. Utan sättet hon fick reda på det .
Man kan aldrig få svar på en gång utan det tar 3-5 v ibland längre tid .
Du får svar via post på den folkbokföringsadress
Återkallelse om dom hittat en knöl du behöver ej själv ringa och boka för att ta extra bilder el ultraljud utan det skickas en ny tid .
Du kan endast ringa och boka en tid om du själv känner en knöl och är orolig och ej gjort någon mammografi . Men i det här fallet hade läkaren sett en knöl då kommer en kallelse inom 3 v och där efter får man vänta igen på provsvar . En läkare kan ej bedöma knölen med bara ögat utan måste ta del av röntgenbilder / ultraljud som tar 3 -5 v .

Så Varför dessa lögner undrar jag? Och sen bli förbannade och kalla folk för att vara avundsjuka på dom .
Jag blir rädd på riktigt när jag ser och hör sånt här , skrev det nyss och skriver detta igen !!
Kan man sitta och ljuga om en sån här stor sak vad mer kan man ljuga om och hur långt är man beredd att gå med sina lögner .
Det tåls att fundera på tycker jag 🤔
Citera
2026-04-01, 09:25
Medlem
Citat:

Ja, den berättade historien känns knepig rent allmänt.

Det ända jag kan se är att J möjligen i första skedet åkt till någon privatklinik som har scanners och som utövar termografi.
En snabb och smärtfri undersökning utan strålning.
Risken för att dessa scanners visar ett felaktigt resultat är dock hög. Det är också vanligare att man upptäcker avvikelser när man har implantat. (Men just detta nämner J inget om)? 🤔

J säger vidare att hon fått ett mail på en Söndag vilket normalt sett inte är inom arbetstid och att hon fått ett meddelande om en sk. Bi-rads på 4 av 5. (Automatiskt mail???).
Om det är sant så är det inte särskilt respektfullt av kliniken att meddela ett sådant resultat på mail eftersom man inte vet hur patienten kommer att reagera. 😵‍💫

J blir i mailet ombedd att kontakta läkare för vidare bedömning med mg och ultraljud vilket visar på att hon i första skedet inte varit på en 100% trovärdig klinik.

Det berättas av J på ett sätt som gör att man drar öronen åt sig.
Det ytterst dramatiska framhävs medan mycket information kring undersökningen som skapat hennes oro undanhålls.
Senast redigerad av Artmovie 2026-04-01 kl. 09:28.
Citera
2026-04-01, 10:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Artmovie
Ja, den berättade historien känns knepig rent allmänt.

Det ända jag kan se är att J möjligen i första skedet åkt till någon privatklinik som har scanners och som utövar termografi.
En snabb och smärtfri undersökning utan strålning.
Risken för att dessa scanners visar ett felaktigt resultat är dock hög. Det är också vanligare att man upptäcker avvikelser när man har implantat. (Men just detta nämner J inget om)? 🤔

J säger vidare att hon fått ett mail på en Söndag vilket normalt sett inte är inom arbetstid och att hon fått ett meddelande om en sk. Bi-rads på 4 av 5. (Automatiskt mail???).
Om det är sant så är det inte särskilt respektfullt av kliniken att meddela ett sådant resultat på mail eftersom man inte vet hur patienten kommer att reagera. 😵‍💫

J blir i mailet ombedd att kontakta läkare för vidare bedömning med mg och ultraljud vilket visar på att hon i första skedet inte varit på en 100% trovärdig klinik.

Det berättas av J på ett sätt som gör att man drar öronen åt sig.
Det ytterst dramatiska framhävs medan mycket information kring undersökningen som skapat hennes oro undanhålls.
Ja hela historien blir konstig . Även om du går till en privat klinik och får svaret direkt som i Js falll då . Så tar dom ett vävnadsprov från knölen bröstet som ska skicka på analys som tar upp till 3 v att få svar på för att få en fullständig diagnos oavsett klinik

Så hon kan omöjligt fått ett sånt snabbt svar och läkaren kan ej bedöma knölen med blotta ögat .
Sen förstår jag visst hennes oro men blir faktiskt till ett hån mot dom som faktiskt går igenom detta .
För tänk hur många som skulle slippa dö pga cancer om det bara tog 2 dar att få reda på det .
Citera
2026-04-01, 10:26
Medlem
Citat:
Ja hela historien blir konstig . Även om du går till en privat klinik och får svaret direkt som i Js falll då . Så tar dom ett vävnadsprov från knölen bröstet som ska skicka på analys som tar upp till 3 v att få svar på för att få en fullständig diagnos oavsett klinik

Så hon kan omöjligt fått ett sånt snabbt svar och läkaren kan ej bedöma knölen med blotta ögat .
Sen förstår jag visst hennes oro men blir faktiskt till ett hån mot dom som faktiskt går igenom detta .
För tänk hur många som skulle slippa dö pga cancer om det bara tog 2 dar att få reda på det .

Nej, precis. Hela historien med tids-spektrat känns bara märklig just av den anledningen att man vet om att undersökningar tar sin tid.

Både N & J har visat på narcissistiska drag och det gör ju att trovärdigheten för dessa två inte är där den ska vara.

Sen vet man ju inte hur mycket J:s olika erkända "rädslor" tar vid när oförutsedda saker sker och hur trovärdig hennes "persona" verkligen är?!?
Senast redigerad av Artmovie 2026-04-01 kl. 10:52.
Citera
2026-04-01, 10:52
Medlem
LadyCinderbottoms avatar
Citat:
Jag håller med om att det kanske inte uppfattas som särskilt genomtänkt att skaffa barn efter så kort tid.
Vi får hoppas att V vill och inget hellre önskar än att bo med sin familj när han är ledig från hockeyn.

De flyttar väl också snart in i sitt nyköpta hus och V blir pendlande mellan Karlstad och Stockholm.

Bara Nicci och barnen kan bo där.

Viktor måste bo kvar i Karlstad så länge som han spelar för Färjestad.

Nicci och Viktor blev anmälda för folkbokföringsbrott då ändrade han sin adress från föräldrarnas i Leksand, det var då Nicci var så noga med att säga att hon skulle hälsa på i Karlstad fast hon tidigare sa att de inredde sitt gemensamma hem mm.

Tror dels inte att Viktor vågar bryta mot lagen en gång till och dessutom behöver de ha någonstans att vara som familj när Nicci och barnen kommer upp till Karlstad och hälsar på.

Nicci vågar nog inte heller riskera något nu när läget är som det är.

Det skulle kunna påverka vårdnaden att vara folkbokförd på en adress men bo på en annan.
Citera
2026-04-01, 11:05
Medlem
LadyCinderbottoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Josefsmaria66
Är inte dessa två inlägg lite motsägelsefulla för å komma så snabbt efter varann? Var på väg å svara genom å berätta lite på det första…men tänkte att det var nog inte så intressant för dig att veta när jag läste det andra.

Han är bättre än någonsin i hockeyn nu, det gläds vi åt 👍

Tyvärr inte bättre
https://www.aftonbladet.se/sportbladet/hockey/a/PddLa5/farjestad-stjarnan-riskerar-stangas-av?utm_source=iosapp&utm_medium=share
"Färjestad tvingas klara sig utan Viktor Lodin i kommande matchen."

Avstängd även detta året i slutspel.

Han är väldigt duktig (enligt min blivande man och hans vänner) men spelar fult och aggressivt, men är världens snällaste privat vilket är jättebra för hans familj!

Men han är inte någon som går att köra över heller, i podden där han var med sa han emot direkt när något inte stämde så både Nicci och Jeanette fick vara försiktiga med sina frågor eftersom de inte visste i förväg vad han skulle svara, väldigt roligt enligt mig!
Citera
2026-04-01, 11:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LadyCinderbottom
Bara Nicci och barnen kan bo där.

Viktor måste bo kvar i Karlstad så länge som han spelar för Färjestad.

Nicci och Viktor blev anmälda för folkbokföringsbrott då ändrade han sin adress från föräldrarnas i Leksand, det var då Nicci var så noga med att säga att hon skulle hälsa på i Karlstad fast hon tidigare sa att de inredde sitt gemensamma hem mm.

Tror dels inte att Viktor vågar bryta mot lagen en gång till och dessutom behöver de ha någonstans att vara som familj när Nicci och barnen kommer upp till Karlstad och hälsar på.

Nicci vågar nog inte heller riskera något nu när läget är som det är.

Det skulle kunna påverka vårdnaden att vara folkbokförd på en adress men bo på en annan.

Nej, precis. Det blev rätt så pinsamt när N gick från att omnämna Karlstad som "hemma" till att helt plötsligt vara noga med att säga "det är inte mitt hem"...🫣.

Ja, Viktor kommer inte att folkbokföra sig på den "nya" adressen i Stockholm så länge som han spelar och bor större delen av tiden i Karlstad, även om de köpt huset gemensamt.

De pendlar med största sannolikhet mellan städerna fram till den dagen N lyckats övertygat V om att byta till Djurgården....or not 😅😉
Citera
2026-04-01, 11:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LadyCinderbottom
Tyvärr inte bättre
https://www.aftonbladet.se/sportbladet/hockey/a/PddLa5/farjestad-stjarnan-riskerar-stangas-av?utm_source=iosapp&utm_medium=share
"Färjestad tvingas klara sig utan Viktor Lodin i kommande matchen."

Avstängd även detta året i slutspel.

Han är väldigt duktig (enligt min blivande man och hans vänner) men spelar fult och aggressivt, men är världens snällaste privat vilket är jättebra för hans familj!

Men han är inte någon som går att köra över heller, i podden där han var med sa han emot direkt när något inte stämde så både Nicci och Jeanette fick vara försiktiga med sina frågor eftersom de inte visste i förväg vad han skulle svara, väldigt roligt enligt mig!

😅Jag håller med!
Blir lite roligt i podden då V ryter ifrån en smula, så han tar ingen skit vilket är riktigt bra och säkerligen lärorikt för de två damerna.👌

V får snällt sitta på läktaren som hejarklack idag och betrakta vilket lag som blir dagens matchvinnare.
Citera
2026-04-01, 11:16
Medlem
LadyCinderbottoms avatar
Citat:
Nej, precis. Det blev rätt så pinsamt när N gick från att omnämna Karlstad som "hemma" till att helt plötsligt vara noga med att säga "det är inte mitt hem"...🫣.

Ja, Viktor kommer inte att folkbokföra sig på den "nya" adressen i Stockholm så länge som han spelar och bor större delen av tiden i Karlstad, även om de köpt huset gemensamt.

De pendlar med största sannolikhet mellan städerna fram till den dagen N lyckats övertygat V om att byta till Djurgården....or not 😅😉

Haha skulle vilja se Nicci tjata på DIF att de ska köpa ut Viktor men han vägrar!

Även om han hade velat byta så hade inte DIF haft råd att köpa ut honom med tanke på hur hans kontrakt ser ut.
Citera
2026-04-01, 11:21
Medlem
LadyCinderbottoms avatar
Citat:
😅Jag håller med!
Blir lite roligt i podden då V ryter ifrån en smula, så han tar ingen skit vilket är riktigt bra och säkerligen lärorikt för de två damerna.👌

V får snällt sitta på läktaren som hejarklack idag och betrakta vilket lag som blir dagens matchvinnare.

Om det ska hålla mellan dem i längden så är det bästa att han står på sig och inte blir överkörd.
Även om Nicci blir sur för stunden så kan hon inte vara tillsammans med någon som säger ja och amen till allt hon vill, då tröttnar hon.

Ja han får vara hejarklack ikväll!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in