2026-03-23, 20:55
Medlem
Ni killar här i tråden skulle ni sätta alla rätt om provet om kvinnokroppen? Kunde ni verkligen svaret på alla frågor? Får en känsla av att män inte kan ett skit om kvinnors anatomi
Citera
2026-03-24, 17:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sverigesstoltvjjbh
Ni killar här i tråden skulle ni sätta alla rätt om provet om kvinnokroppen? Kunde ni verkligen svaret på alla frågor? Får en känsla av att män inte kan ett skit om kvinnors anatomi
Inte en chans, det var ju en del luriga frågor där jag inte ens är säker på att de "rätta svaren" var korrekta - t ex klimakterieåldern. Tror det var någon annan fråga med där svaret kunde skilja beroende på källa.

Kan inte bara vara jag som tror Mika är genuint kär i Samuel.
Citera
2026-03-24, 17:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sverigesstoltvjjbh

Kvinnor kan nog inte mycket om mäns anatomi heller.
Citera
2026-03-25, 01:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MDchlorian
Inte en chans, det var ju en del luriga frågor där jag inte ens är säker på att de "rätta svaren" var korrekta - t ex klimakterieåldern. Tror det var någon annan fråga med där svaret kunde skilja beroende på källa.

Kan inte bara vara jag som tror Mika är genuint kär i Samuel.

100%

Han ser ut som en neandertalare. Samtidigt försöker han vara dryg mot de andra för att få respekt. Såna individer träffade man på i mellanstadiet.
Hemskt att hela Sverige får denna bild av honom. Förmodligen en helt vanlig kille med lågt självförtroende som aldrig haft en flickvän.
Citera
2026-03-25, 05:54
Medlem
Pillenfilles avatar
Fan vad skönt att vula-Neo är ute.

Asjobbig och garvade som en 10-åring åt precis allting.

Nu hoppas vi att psycho-Tone ryker snart.
Senast redigerad av Pillenfille 2026-03-25 kl. 05:56.
Citera
2026-03-25, 06:29
Medlem
kastabollens avatar
Varför var det ens två bästa kompisar i programmet? Går det inte hitta deltagare som inte känner varandra? Kändes som att Samuel inte vågade åka själv till Mexico och därför var man tvungen att ha med Mika som stöd för att Samuel skulle våga vara med... men om det är så kanske man borde titta på alternativa kandidater. Och vad fyllde Mos för funktion egentligen? Märkligt manus i det här programmet.
Citera
2026-03-25, 09:32
Medlem
lunarluddes avatar
Sandra är riktigt sexig, typ den enda snygga därinne.
Citera
2026-03-25, 14:31
Medlem
Ganonitos avatar
Hur gammal är Anton egentligen? 12 år? "Har du sett min snopp någon gång?" (Till Tone). "Mattias har redan sett min snopp tre gånger" (Otrolig gayvarning på den).
Citera
2026-03-25, 17:06
Medlem
SodaFointains avatar
Bimbo program. Supa och sex!
Citera
2026-03-25, 19:09
Medlem
Clara påminner så mycket om Perla Malmberg. Lika trashiga och lösaktiga med samma slitna utseende och kropp som en 45+
Citera
2026-03-26, 10:36
Medlem
Jazzphers avatar
Är Mattias den nya Bettina? Han var lite kul första gången då han stack ut lite från typiska killen i PH men tröttsamt nu. Var ju bara där på semester senast och verkar gå åt samma håll nu. Men har Tindra slagit fast att han är kär i henne än?
Citera
2026-03-26, 11:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SodaFointain
Bimbo program. Supa och sex!
Är ju det som är så underhållande!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto