Citat:
Ursprungligen postat av
GravitySwitch
Men vad fan ska Anjo göra nu? En sak som slog mig var att han ju kunnat göra filmer om Dalbin.
Vem är Dalbin?
Med tanke på att Anjo skyndsamt pumpade ut 30 avsnitt om Chatten så får man känslan att han har en hel del annat på gång på lager i hjärnkontoret som han vill få ut men kan ju såklart inte veta jag fattar dock inte denna skumma inställning folk har att allt cirkulerar omkring Chrippa? Personligen tycker jag att Chrippas fru, psykfallet linnéa, är mer "intressant" än Chrippa själv och henne tror jag att vi får höra mer om på Anjos kanal
Jacke kommer vi nog få veta mer om
Anjo kan göra mer om Bo-Göran Bodin, mer om SVT generellt
Han kan göra mer om Cluee News, finns en del att reagera på
Han kan göra mer om Chrippa, spelar ingen roll att han sitter i häktet, finns nog en hel del mer att inventera i backspegeln, och vad som händer med Chrippas dotter nu osv
Han kan göra content på massor olika influencers, sverige verkar vara ganska proppfyllt av galningar på TikTok Insta osv
Han kan göra helt nya saker, han gjorde ju dokumentären om Antonio
Han kan göra mer om familjen, sina resor, inköp, äventyr hos Jocke&Jonnas alla ständiga olika projekt
Anjo kan köra fler "heta stolen" där han besvarar tittares frågor, med eller utan Lisen, allmänna frågor eller om något specifikt ämne
Han kan bjuda in andra influencers och intervjua dem
Han kan dra igång något liknande "Den osynliga sjukdomen"-serien
Alltså min fantasi är klart mycket sämre än Anjos, för jag blir alltid överraskad när Anjo släpper nytt, har svårt att förutspå honom, får känslan att han varje vecka väljer bland minst 10 olika saker att fokusera på