2026-03-31, 16:50
Avstängd
Kvinnan häktas misstänkt för medhjälp till mord
Citera
2026-03-31, 16:52
Medlem
Agent.Provocateurs avatar
Det är ju polisens övervakningskamera som fångat mordet.
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Flashback har blivit mesigare.
Att inte videon dykt upp är otroligt anmärkningsvärt
Citera
2026-03-31, 17:39
Medlem
Citat:

Ja, men det tycker jag är väldigt bra. Det är hemskt att se mördande barn och framförallt att se hur andra barn filmar utan att vara berörda! Det är alltså inte bara film från polisens övervakningskamera som finns på den stackars pojke 😭😡.
Citera
2026-03-31, 17:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av g11
den kommer du aldrig få se, polisens kameror som fångat skjutningen

Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av Agent.Provocateur
Det är ju polisens övervakningskamera som fångat mordet.

Citat:
Ursprungligen postat av Trott1234
Ja, men det tycker jag är väldigt bra. Det är hemskt att se mördande barn och framförallt att se hur andra barn filmar utan att vara berörda! Det är alltså inte bara film från polisens övervakningskamera som finns på den stackars pojke 😭😡.
Filmen finns. DET ÄR INTE från polisens övervakning era snillen 🤦🏽‍♀️ jag tänker inte dela med mig av videon, det är respektlöst mot anhöriga och hemskt. Hur som haver kan jag beskriva videon som är väldigt kort för övrigt. Han ligger i närheten av porten som är till höger om honom och det ser även ut som en svart elcykel till vänster om honom som ligger ned (tolkar det som att han cyklat när han blivit skjuten och sedan trillat av pga skotten och även cykeln har trillat) han ligget på rygg och benen är i högre läge som typ på högre betongplattor)(oklart hur han hamnade i detta läget?) Videon är filmad uppifrån så troligtvis någon från porten som filmat från balkongen/ sovrummet. Inget blod syns dock varken på honom.eller runt om.honom
Citera
2026-03-31, 17:55
Medlem
Citat:

Videon när analfabeter filmar en död människa och nästan trampar på denne?
Citera
2026-03-31, 17:58
Medlem
Agent.Provocateurs avatar
I så fall, intressant att någon fått för sig att filma strax innan han blir skjuten.
Citat:
Ursprungligen postat av minay
Filmen finns. DET ÄR INTE från polisens övervakning era snillen 🤦🏽‍♀️ jag tänker inte dela med mig av videon, det är respektlöst mot anhöriga och hemskt. Hur som haver kan jag beskriva videon som är väldigt kort för övrigt. Han ligger i närheten av porten som är till höger om honom och det ser även ut som en svart elcykel till vänster om honom som ligger ned (tolkar det som att han cyklat när han blivit skjuten och sedan trillat av pga skotten och även cykeln har trillat) han ligget på rygg och benen är i högre läge som typ på högre betongplattor)(oklart hur han hamnade i detta läget?) Videon är filmad uppifrån så troligtvis någon från porten som filmat från balkongen/ sovrummet. Inget blod syns dock varken på honom.eller runt om.honom
Citera
2026-03-31, 18:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sylla
Videon när analfabeter filmar en död människa och nästan trampar på denne?

Precis så 😭
Citera
2026-03-31, 18:09
Medlem
Fel
Senast redigerad av Trott1234 2026-03-31 kl. 18:15.
Citera
2026-03-31, 18:10
Medlem
Fel
Senast redigerad av Trott1234 2026-03-31 kl. 18:14.
Citera
2026-03-31, 18:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Agent.Provocateur
I så fall, intressant att någon fått för sig att filma strax innan han blir skjuten.
Läste du ingenstans i min text? Han ligger redan ner, ser död ut när det filmas. Jsg beskrev hur omgivningen i filmen såg ut när han låg skjuten.
Citera
2026-03-31, 18:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av minay
Din beskrivning är bra, men det är filmat exakt intill kroppen och inte från någon balkong! Bra att du inte delar vidare!
Citera
2026-03-31, 18:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trott1234
Din beskrivning är bra, men det är filmat exakt intill kroppen och inte från någon balkong! Bra att du inte delar vidare!
Kan det vara så att det kanske finns mer än en video?🤔 för den videon som jag sett är filmad uppifrån, inte intill... Man ser även en person springa fram och sen går han och sedan en till.. och han gör inget heller. Dom ser handlingsförlamade ut. Reagerade på varför ingen gör något eller påbörjar HLR?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in