Till er andra.
Cost/benefit = hur många som dör eller skadas av vaccinerna vs. smittsjukdomen.
Citat:
Det stämmer att mortaliteten i mässling hade pressats ned kraftigt redan när vaccinerna kom - genom förbättrade levnadsvillkor, hygien och inte minst antibiotika som kunde rädda mängder av barn från att dö i följder av mässling. Dock dog fortfarande mellan 500-600 barn varje år bara i USA av mässlingen- vilket kunde reduceras med över 99% tack vare vaccinet.
Till er andra.
Mortaliteten pekade neråt även när massvaccineringarna introducerades = ingen vet om- eller hur många mässlingmittades liv som har räddats av massvaccineringarna.
Citat:
Förutom att rädda livet på dessa barn stoppades även andra vanliga följder som lung- och öroninflammationer, hjärninflammation (encefalit), kraftigt sänkt immunförsvar och - för gravida även missfall.
3-4 miljoner barn insjuknade årligen bara i USA, varav cirka 50,000 behövde vårdas på sjukhus och cirka 1000 barn fick hjärninflammation som ofta ledde till permanenta hjärnskador.
3-4 miljoner barn insjuknade årligen bara i USA, varav cirka 50,000 behövde vårdas på sjukhus och cirka 1000 barn fick hjärninflammation som ofta ledde till permanenta hjärnskador.
Till er andra.
Som sagt, andelen kroniskt sjuka barn har exploderat sedan vaccin-maffian fick åtalsimmunitet 1986.
Citat:
Jag vet som sagt inte hur många dollar du anser att ett barns liv är värt, så ett bättre svar på din cost/benefit kan jag tyvärr inte ge - för mig är det dock självklart att mässlingvaccinet är något fantastiskt.
Till er andra.
Se ovan.
Och vi väntar som sagt fortfarande på att signaturen "SnakePlisssken" ska ge exempel på ett enda av dagens barnvaccin som testades mot verklig placebo (inert) innan det godkändes av FDA och därpå inkluderades i CDCs de facto obligatoriska barnvaccin-regim.