2026-03-30, 07:15
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Humbug69
Så med andra ord inga argument alls. Bara dina förutbestämda misogyna vanföreställningar.

Därmed är det bevisat att tankeförmågan är lika med noll.

Tvärtom jag har sakliga argument tillskillnad från dig som bara skriker att vi ska tro alla kvinnor och misstro alla män utan närmare specifikation varför snacka om att du är pinsam, det är därför du bara har en till på din sida, nämligen för att det är uppenbart att det inte skett någon våldtäkt
Senast redigerad av Putinhater 2026-03-30 kl. 07:27.
2026-03-30, 07:17
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Purplepanic
Haha det har både stått i tidningen och skrivits trådar om på Flashback. Varför i hela friden skulle jag hitta på det?

Av samma anledning som du ljuger om att detta är våldtäkt dina egna vanföreställningar
2026-03-30, 07:17
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av yrsomfan
Om du bemötte precis allting kan du ju vara så snäll och besvara det du så fint hoppade över.

” BO kommer ut och säger ”jag har haft sex med en 96:a” låter inte heller så väldigt traumatiserande som ni vill låta det som.” ”

Du var mig en riktig godhets-knarkare(hyper-feminist).

Du är rejält efterbliven.

Ja hon hade sex helt frivilligt, att hon egentligen inte ville är en uppenbar efterhandskonstruktion det inser alla som inte är radikfeminister
2026-03-30, 07:20
Avstängd
Citat:
Så med andra ord är det nått du bara fått för dig i din misogyna världsbild? Vart var den påstådda lögnen?

Du har inte undrat om varför GM i första föhöret påstod att han inte kommit? Senare vet han inte och fortsätter ljuga. GM är bevisligen en lögnare.

Och nej, man är inte feminist för att anse att våldtäkt är fel. Det är inte hyper eller radikalt i någon som helst definition att anse att ett nej är ett nej.

Jo eftersom hon inte sagt nej till att följa med på toan och knulla utan gjort det helt frivilligt är det bara radikalfeminister som anser det vara våldtäkt för hon känner sig utnyttjad efteråt
2026-03-30, 07:40
Avstängd
Citat:
Nej men du tycker att deras vittnesmål som är tydligt influerade är bevis.

Återigen jag bryr mig inte om GM eller BO.

Men hon har följt med in på toan för att knulla och sen kändes det inte lika fett efteråt när negern spruta och drog.
. exakt hon har följt med helt frivilligt, att hon egentligen inte ville är en uppenbar efterhandskonstruktion
2026-03-30, 09:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Putinhater
. exakt hon har följt med helt frivilligt, att hon egentligen inte ville är en uppenbar efterhandskonstruktion
Jadu, åklagarsidan i denna tråd verkar inte alls så sugen på öppen diskussion som de påstår.

Pratar gärna i cirklar och även nedklankande mot de som orkar svara dom.

De besitter inte alls det intellekt de gärna vill få andra att tro.

Svårt att få seriösa svar heller det är mest ”Meeeeeeen haaaaahn dååååh”.
Senast redigerad av yrsomfan 2026-03-30 kl. 09:38.
2026-03-30, 10:22
Avstängd
Citat:
Jag bemötte precis allt du påstått.

Förklara gärna varför en narkoman från metropolen Skogås är mer pålitlig än BO och vittnena.

Han behöver inte vara mer pålitlig det är målsäganden som ska vara trovärdig för fällande dom och hon är inte trovärdig för fem öre
2026-03-30, 11:15
Medlem
Citat:
Hur menar du att det är tydligt att BO är opålitlig?

Nu är vi mer än en som förklarat för dig att detta inte handlar om någon våldtäkt och att du är efterbliven, detta handlar om ångersex där tjejen känt sig billig, inte våldtäkt det inser alla utom du och en till det räcker
2026-03-30, 11:20
Medlem
Citat:
Hur var det nu igen med opålitlighet? Du drar ju bara saker ur röven. Ingen har påstått någonstans att GM och BO "hånglat 30 minutet i baren".

Och nej det var ingen panik i baren, vem har påstått det? Återigen hur var det med opålitlighet? Du hittar på "fakta" för att det skall passa ditt narrativ.

Vidare påstår du att "Gotland är en liten håla där de flesta känner nog till de flesta". Vad vill du ha sagt med det? Är folk på landsbyggden mindre pålitliga än en narkoman från Skogås?

Du säger att "Att folk säger att BO låter opålitlig behöver inte betyda att hon sagt någon lögn rakt ut utan mer omständigheterna kring allting". Vilka omständigheter då? De du hittade på i början av ditt pålägg?

Återigen att förstå innebörden av nej och jag vill inte är inte hyperfeministiskt. Att inte hitta på "fakta" likt dig och sedan kalla dem "omständigheter" är dock aningen trögt. De flesta är läskunniga och har läst FUP.

Slutligen så för att använda din begåvade retorik så måste någon vara hypermisogyn för att anse att det är rätt och riktigt att "ha sex" (våldta) någon som inte deltar frivilligt.

Tjejen deltog helt frivillig, det är du som är efterbliven som köper hennes uppenbara efterhandskonstruktion
2026-03-30, 11:21
Medlem
Citat:
Jadu, åklagarsidan i denna tråd verkar inte alls så sugen på öppen diskussion som de påstår.

Pratar gärna i cirklar och även nedklankande mot de som orkar svara dom.

De besitter inte alls det intellekt de gärna vill få andra att tro.

Svårt att få seriösa svar heller det är mest ”Meeeeeeen haaaaahn dååååh”.

Ja åklagarsidan är verkligen pinsam, har man högre IQ än sin skostorlek fattar man att det är en efterhandskonstruktion att hon egentligen inte ville
2026-03-30, 19:06
Medlem
Citat:
Haha det kom från bartendern som tog bild (vilken han även raderade när han insåg att GM och LB ej är ihop) när BO och GM strulade.

Du är en tomte.

Nej bartendern sa aldrig att han sett dem hångla i en halvtimme. Ditt eget påhitt.
2026-03-30, 19:20
Medlem
Citat:
Nej bartendern sa aldrig att han sett dem hångla i en halvtimme. Ditt eget påhitt.
Jaja det var inte en halvtimme snarare att det pågick medans de drack drinkar i 20minuter.

Seså du ska inte svara på det andra jag skrev du har duckat flertal gånger nu?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in