2026-03-30, 12:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Haaaaag
Nu har ju denna tråden förvandlats till en allmän trådsanning om en kvinnlig chef som legat med intagna. Eftersom det inte är någonting bekräftat, och heller ingenting som framkommit någon annanstans än här, skulle det då vara möjligt att lägga ned just det snacket? Ursprungsskribenten frågade ju vad som har hänt - och då tappar ju tråden sitt syfte om man bara bestämmer att det skulle handla om att chefen haft sex med intagna. Det är dessutom en högst okvalificerad gissning eftersom att en kriminalvårdschef (dvs högsta chefen i verksamheten) i regel inte har direkt kontakt med dom intagna och dessutom ibland kan vara centralt stationerad.

/Så är det någon som har någon annan teori, eller uppgifter om vad det kan handla om?

Många på flashback är inte så kunniga, och jag börjar inse att jag nog passerat medelåldern i trådar med minst 10 år.

Som du säger är det osannolikt att hon , som är chef, skulle ha sex med intagna på häktet.

Desto vanligare är det att chefer har någon kontakt med någon som är kriminell. (Privat, på fritiden) Mest sannolikt att hon i så fall läckt uppgifter, vilket är lätt hänt och många tycker det känns oskyldigt. Finns flera sådana fall.

Det kan också röra sig om att hon själv är misstänkt för brott orelaterat till sin tjänst.
Eller ett brott relaterat till tjänst, såsom att hon köpt saker privat som hon låtit häktet bekosta.
Citera
2026-03-30, 12:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SmartSkalle
Helt tyst i media om denna skandal, det handlar ju om en kvinna och då ska det mörkas.
Kärringen har troligen knullat sig fram till sitt chefsjobb, precis som klättermusen Linda som nyligen blev avpolleterad.
Kvinnor ska enbart jobba på kvinnoanstalter, enda sättet att få bort babbeknullandet med dessa horor.

Det troliga är att mer information kommer i media när det finns mer information.
Senast på onsdag, tippar jag. Men troligen redan idag eller imorgon.
Citera
2026-03-30, 12:52
Medlem
Många rationella flashbackmän med livlig sexuell fantasi i den här tråden.

Fantastiskt att man kan dömma ut alla kvinnor som irrationella och känslostyrda samtidigt som man själv roar sig med vildsint sexuell spekulation.
Citera
2026-03-30, 12:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Undrande1967
Hon ser väldigt bra ut. Du är bara en bitter incel.

lol hon ser knappast väldigt bra ut. ser bokstavligt talat ut att vara långvarigt sönderknullad.
jag kan sätta en pungkula på att hon blivit spänd i år och dar av diverse kriminella och snacket gick redan i Vänersborg från hennes tid där.

Självklart har hon blivit påsatt av kriminella och troligen delat hemlig information, vilket lett till avstägningen och att hennes man flyttat ut.
Citera
2026-03-30, 13:08
Medlem
Steff83s avatar
Hennes man verkar iaf flyttat ut från huset för en kort tid sedan. Så det förhoppningsvis rejäla konsekvenser även privat detta snedsteg från henne.
Citera
2026-03-30, 13:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Titanicsurvivor
Du har rätt i sak.

Men, det är ju en viss sorts kvinnor som söker sig till denna formen av arbete.

Likadant med pedofiler som söker sig till förskoletjänster eller besöker badhus.

Om ens flickvän eller fru är:
-socialdemokrat
-jobbar på kriminalvården
-värnar om invandrare
-föreläser om människor lika värd och om hur synd det är om intagna
-stannat länge på sitt jobb

då har hon knullat runt bland invandrare på häktet eller anstalten.

"Viss typ av kvinnor" är ren cope.

Alla kvinnor dras till detta beteende. Skillnaden är att vissa kvinnor kan kontrollera instinkterna lite bättre, men även de bästa brukar falla dit till slut given tillräckligt med tid.

Ett rätt enormt problem i civilisationsbygge som gjorde att samtliga religioner, kulturer/samhällen satte rätt så starka restriktioner på kvinnan.

Ta bort dessa restriktioner och samhället går sakta men säkert tillbaka till ett darwinistiskt sådant.
Citera
2026-03-30, 13:16
Medlem
Gaupes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FjodorBajkalsjon
Många rationella flashbackmän med livlig sexuell fantasi i den här tråden.

Fantastiskt att man kan dömma ut alla kvinnor som irrationella och känslostyrda samtidigt som man själv roar sig med vildsint sexuell spekulation.

Att kriminalvårdare har sexuella relationer med de intagna är problematiskt, av många anledningar.
Det hade varit intressant att se statistik på könsfördelningen bland plitarna som har dessa problematiska relationer. Om kvinnliga anställda är överrepresenterade är det något man behöver ta tag i.
Det är inte bara "kärlek", det är systemhotande och urholkar respekten för rättsväsendet.
Precis som manliga anställdas övergrepp mot utsatta flickor och unga kvinnor på t ex SIS-hem är det här något man behöver få bukt med.
Att inte låtsas om problemet och avfärda kritik/diskussion med "kvinnohat" hjälper inte, lika lite som att påstå att inga kvinnor bör jobba inom kriminalvården.

Jag tror att man behöver se över vilka personliga egenskaper de anställda bör ha, och att man kanske i större utsträckning borde anställa kvinnor med mer maskulina värderingar.

Jag har en fd. kvinnlig plit i min yttre bekantskapskrets. Hon var inte plit länge, eftersom hon en kort tid efter anställning inledde en relation med en intagen och fick sparken.
De kvinnliga plitar som handlar på detta sätt förstör dessutom för de kvinnliga plitar som inte knullar med intagna, likt manliga pedofiler som jobbar på förskola förstör för män utan dessa böjelser som vill jobba på förskola.
Citera
2026-03-30, 13:23
Medlem
Dr.skalmanskis avatar
Kvinnan är otrogen med en kriminell och begår grovt tjänstefel vilket leder till sparken = Mannen kastas ut ur huset.

Verkar rimligt i feminazi- Sverige.
Citera
2026-03-30, 13:33
Medlem
NirvanAs avatar
Om det inte redan framkommit: En KVC på ett (säkerhets)häkte har ingen direkt kontakt med intagna (klart de händer de kan besöka sina mellanchefer/kriminlavårdsinspektörer som kan vara på avdelningarna) men de är typ aldrig ute på avdelningarna bland intagna.

Så aldrig att nåt hänt på arbetsplatsen, det skulle märkas direkt, däremot privat är en annan femma
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gaupe
Att kriminalvårdare har sexuella relationer med de intagna är problematiskt, av många anledningar.
Det hade varit intressant att se statistik på könsfördelningen bland plitarna som har dessa problematiska relationer. Om kvinnliga anställda är överrepresenterade är det något man behöver ta tag i.
Det är inte bara "kärlek", det är systemhotande och urholkar respekten för rättsväsendet.
Precis som manliga anställdas övergrepp mot utsatta flickor och unga kvinnor på t ex SIS-hem är det här något man behöver få bukt med.
Att inte låtsas om problemet och avfärda kritik/diskussion med "kvinnohat" hjälper inte, lika lite som att påstå att inga kvinnor bör jobba inom kriminalvården.

Jag tror att man behöver se över vilka personliga egenskaper de anställda bör ha, och att man kanske i större utsträckning borde anställa kvinnor med mer maskulina värderingar.

Jag har en fd. kvinnlig plit i min yttre bekantskapskrets. Hon var inte plit länge, eftersom hon en kort tid efter anställning inledde en relation med en intagen och fick sparken.
De kvinnliga plitar som handlar på detta sätt förstör dessutom för de kvinnliga plitar som inte knullar med intagna, likt manliga pedofiler som jobbar på förskola förstör för män utan dessa böjelser som vill jobba på förskola.
Nu är väl detta inte någon kriminalvårdare utan en chef inte så att hon har kontakt med interner på daglig basis
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gaupe
Jo, men det är inte det mitt inlägg handlar om. Det handlar om att många flashbackare i den här tråden "vet" att avstängningen av den här kriminalvårdschefen beror på sexuell korruption.

Jag för min del har ingen aning, och som den rationella mannen jag är så avstår jag från vetande tills fakta finns på bordet.
Citera
2026-03-30, 13:35
Medlem
Wayaheads avatar
Kriminalvården liksom övriga rättsväsendet är nerlusat med feminister som njuter av makt och kontroll, precis som att de missbrukar bäggedera. Vi ser hur väst närmar sig totalitarism, individualismen är på väg att avvecklas. Det är bara att studera detta klipp så förstår man varför väst promotar totalitarism in absurdum, det ligger i deras natur!
https://m.youtube.com/watch?v=tlETXxmso3Q&pp=ygUXYm95cyBhbmQgZ2lybHMgbWF yY2hpbmc%3D
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in