2026-03-30, 06:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Regnpojken
Tror inte att hon legat med interner, snarare att hon läckt information och varit en allmän säkerhetsrisk.

Bara för att hon har läckt information betyder inte att hon inte också har knullat med intagna. Tidigare fall när informationsläckor skett så har det ofta varit någon typ av sexuell relation med brottslingarna inkluderat.

Har hon nu läckt information utan någon som helst sexuell relation så bör hon väl ha tagit betalt för informationen antar jag. För hon sysslar ju knappast med "välgörenhet".
Citera
2026-03-30, 06:31
Medlem
Varmlandskorvens avatar
Hon är ju skitful ser ut som en uppsminkad transa usch.
Citera
2026-03-30, 07:17
Medlem
Knotknets avatar
Är det kvinnan som nämns i tråden är det inget snack om vad det rör sig om. Hon ser ut som en riktig knullslyna en typisk gangbangkvinna som springer på porrklubbar, swingersklubbar och som fläker ut fittan på närmsta nakenbad.
Med de sexuella intressena är det helt klart olämpligt att ha henne som häkteschef. Hon är för kåt och slynig helt enkelt.
Citera
2026-03-30, 07:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mikaelia
Gott att du kommer med bra information.
Varför flyttade han ut? Vad jobbar mannen som, och vem är hennes man? Finns det någon koppling till hennes yrke?
Tänker om han är advokat, domare eller liknande.
Inte för att vara sådan, men läste du bara halva meddelandet som du citerade? Han skriver ju att hennes man är polis? Dessutom så är det irrelevant vem han är, det är knappast han som detta handlar om. Det är allas vår kära PH som gjort bort sig här.. Iom att mannen flyttar ut så tyder det på att hon knullat någon häktad och dessutom möjliggjort kommunikation ifrån den häktade exempelvis.. Han satt säkert med fulla restriktioner så att säga...
Citera
2026-03-30, 07:54
Medlem
Varmlandskorvens avatar
Har snackat med en fd kriminell som suttit i häkte och enligt honom är hon väldigt känd inom kretsarna att bjuda ut sin fitta frivilligt. Tycker det låter som en bra chef dom vet vad män behöver när det är jobbigt.
Citera
2026-03-30, 08:10
Medlem
Varmlandskorvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 7hhh
Varför tillåts ens svenska kvinnor jobba på såna här ställen? Det är ju fullständigt bevisat hur svenska kvinnor gör för att få dessa jobb, och varför dom vill jobba där. HOROR.

Dom får inte det dom vill ha av sina män hemma nämligen enormt mycket kuk då är ju kriminalvårdschef perfekt för kvinnor.
Citera
2026-03-30, 08:12
Medlem
Abdi-Lena-Alkissons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AutDisceAutDiscede
Är säkerligen att hon knullat med några/någon babbe, försett dessa/denne med information och/eller kontraband... Jag jobbade på ungdomsfängelse för xx antal år sedan och då hade vi en otroligt het kvinna till institutionschef och hon dreglade både de intagna pojkarna och anställda över. Hon lät pojkarna "kurtisera" med henne och de var inte sena på det - tillät att de smekte henne över rumpan och slikt, när hon trodde att personalen inte såg det. Knullade med minst en anställd. Pojkarna tror jag inte hon vågade, men fasiken vet vad hon gjorde när de satt i enskilda möten...

På ett annat ställe som var som typ HVB-hem för asylsökande ungdomar så fick pojkarna/unga män krypa upp i famnen på de medelålders kvinnorna och vi män bara skakade på huvudet och sade man något om det så var man omänsklig och
kall - på detta ställe blev en ung kvinna/tjej ihop med en snygg ungdom och fick till slut barn med henne. Inget åtal, fick dock sparken...

Kvinnor är helt klart överrepresenterade vad gäller sexuella inviter och regelrätta möten - män mer mottagliga för hot och insmuggling. Män är iofs. inte bättre på HVB-hem, vad gäller den sexuella biten. Tror det försiggår otroligt mycket som man aldrig ser - sex i bilar, undanskymda utrymmen och mötesrum etc.

Jag tippar på att denne chef i alla fall inte kan förklara och/eller neka till det hon gjort och tvivlar på att detta blir ett personalärende - hon har säkerligen tagits på bar gärning...

Så är det. Men de drar ju gråtvalsen sen att de kunde sig pressade hotade och all möjlig skit. I slutändan så blir allt mannens/pojkens "fel"
Citera
2026-03-30, 08:16
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Varmlandskorven
Hon är ju skitful ser ut som en uppsminkad transa usch.

Hade du hellre legat med knarklangaren abdi eller kvinnomisshandlaren Göran?

Citat:
Ursprungligen postat av Regnpojken
Tror inte att hon legat med interner, snarare att hon läckt information och varit en allmän säkerhetsrisk.

Någon skrev att hennes man flyttade ut för några dagar sen.. tyder på att hon knullat runt enligt mig (och andra)
Citera
Medlem
TheKhurgans avatar
Träffar cheferna verkligen intagna? Alltså om man är chef på häktet så har man väl andra arbetsuppgifter, mest administrativa antar jag?
De går ju inte runt och snurrar batong i korridoren liksom.
Kan det inte vara enbart information till de intagna eller nåt? Hon kanske är köpt av gängen och hjälper till på de sätt hon kan i egenskap av chef?
Det hade varit väldigt roligt såklart, om hon knullade med intagna, men jag undrar om en chef har en daglig kontakt med de intagna på ett sätt som skulle möjliggöra detta.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Knotknet
Är det kvinnan som nämns i tråden är det inget snack om vad det rör sig om. Hon ser ut som en riktig knullslyna en typisk gangbangkvinna som springer på porrklubbar, swingersklubbar och som fläker ut fittan på närmsta nakenbad.
Med de sexuella intressena är det helt klart olämpligt att ha henne som häkteschef. Hon är för kåt och slynig helt enkelt.

Naturistbad - VARFÖR drar du in dem i sammanhanget?
Citera
2026-03-30, 08:22
Medlem
AutDisceAutDiscedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Abdi-Lena-Alkisson
Så är det. Men de drar ju gråtvalsen sen att de kunde sig pressade hotade och all möjlig skit. I slutändan så blir allt mannens/pojkens "fel"

Jepp, de är det "svaga" könet och nästan alltid offer, till och med när de är förövare. Riktigt makabert, faktiskt...
Citera
2026-03-30, 08:23
Medlem
alternativtkonto11s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheKhurgan
Träffar cheferna verkligen intagna? Alltså om man är chef på häktet så har man väl andra arbetsuppgifter, mest administrativa antar jag?
De går ju inte runt och snurrar batong i korridoren liksom.
Kan det inte vara enbart information till de intagna eller nåt? Hon kanske är köpt av gängen och hjälper till på de sätt hon kan i egenskap av chef?
Det hade varit väldigt roligt såklart, om hon knullade med intagna, men jag undrar om en chef har en daglig kontakt med de intagna på ett sätt som skulle möjliggöra detta.

I och med att hon är just chef så väljer hon väl lite grann själv vad hon gör på dagarna, antar jag. Vill hon besöka golvet så gör hon det, oavsett om hon har anledning eller ej.

Men absolut, spontant tänker man sig att hon sitter på nån kontorsavdelning av häktet och sällan ens ger sig in i de hårdare säkerhetsklassade delarna av komplexet.
Hon behöver ju dock inte ha någon relation med nån kriminell intagen, utan det kan ju vara med nån på utsidan.
Senast redigerad av alternativtkonto11 2026-03-30 kl. 08:27.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in