Citat:
Jag är av erfarenhet riktigt säker på att hon har knullat och lajvat medbrottsling åt Spännande Killar™. Min erfarenhet av att de skiter där de äter kommer från assistanssektorn.
Är säkerligen att hon knullat med några/någon babbe, försett dessa/denne med information och/eller kontraband... Jag jobbade på ungdomsfängelse för xx antal år sedan och då hade vi en otroligt het kvinna till institutionschef och hon dreglade både de intagna pojkarna och anställda över. Hon lät pojkarna "kurtisera" med henne och de var inte sena på det - tillät att de smekte henne över rumpan och slikt, när hon trodde att personalen inte såg det. Knullade med minst en anställd. Pojkarna tror jag inte hon vågade, men fasiken vet vad hon gjorde när de satt i enskilda möten...
På ett annat ställe som var som typ HVB-hem för asylsökande ungdomar så fick pojkarna/unga män krypa upp i famnen på de medelålders kvinnorna och vi män bara skakade på huvudet och sade man något om det så var man omänsklig och
kall - på detta ställe blev en ung kvinna/tjej ihop med en snygg ungdom och fick till slut barn med henne. Inget åtal, fick dock sparken...
Kvinnor är helt klart överrepresenterade vad gäller sexuella inviter och regelrätta möten - män mer mottagliga för hot och insmuggling. Män är iofs. inte bättre på HVB-hem, vad gäller den sexuella biten. Tror det försiggår otroligt mycket som man aldrig ser - sex i bilar, undanskymda utrymmen och mötesrum etc.
Jag tippar på att denne chef i alla fall inte kan förklara och/eller neka till det hon gjort och tvivlar på att detta blir ett personalärende - hon har säkerligen tagits på bar gärning...
På ett annat ställe som var som typ HVB-hem för asylsökande ungdomar så fick pojkarna/unga män krypa upp i famnen på de medelålders kvinnorna och vi män bara skakade på huvudet och sade man något om det så var man omänsklig och
kall - på detta ställe blev en ung kvinna/tjej ihop med en snygg ungdom och fick till slut barn med henne. Inget åtal, fick dock sparken...
Kvinnor är helt klart överrepresenterade vad gäller sexuella inviter och regelrätta möten - män mer mottagliga för hot och insmuggling. Män är iofs. inte bättre på HVB-hem, vad gäller den sexuella biten. Tror det försiggår otroligt mycket som man aldrig ser - sex i bilar, undanskymda utrymmen och mötesrum etc.
Jag tippar på att denne chef i alla fall inte kan förklara och/eller neka till det hon gjort och tvivlar på att detta blir ett personalärende - hon har säkerligen tagits på bar gärning...
Skillnaden mellan män och kvinnor som begår samma handlingar är att mäns omdöme och moral ifrågasätts, med all rätt enligt mig. För kvinnor söker man ursäkter och förklaringar som att hon får för lite sexuell bekräftelse hemma eller universalundvikandet av egenansvar "man kan inte rå för när man blir kär".