2026-03-28, 14:51
Medlem
Det går bra med denna administration!😂

Trumpen och hans regering kommer ta död på hela världsekonomin! Kanske hela människans existens!

Tur jag har ekonomisk trygghet och skiter i vad saker och ting kostar. Det som verkligen glädjer mig är alla inavlade amerikanska bönder och bidragstagare som röstat på apan nu lider.
Citera
2026-03-28, 15:41
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pa.Forever
Det går bra med denna administration!😂

Trumpen och hans regering kommer ta död på hela världsekonomin! Kanske hela människans existens!

Tur jag har ekonomisk trygghet och skiter i vad saker och ting kostar. Det som verkligen glädjer mig är alla inavlade amerikanska bönder och bidragstagare som röstat på apan nu lider.
Problemet är att de har inte intellektet att fatta det själva, så de står och hurrar ändå.
Och sen har dom mage och klaga på ekonomin.
Citera
2026-03-28, 16:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av klyban
Problemet är att de har inte intellektet att fatta det själva, så de står och hurrar ändå.
Och sen har dom mage och klaga på ekonomin.
Trump är utan tvivel ett ängsligt och obegåvat stolpskott som långsiktigt kommer att försvaga USA på många sätt, främst ekonomiskt. Hans dumhet spiller också över på andra länder men de flesta kommer att kunna parera dum-Donalds fiaskon och stå hyfsat starka när nästa amerikanske president, republikan eller demokrat, får ta hand och börja reda ut taco-Trumps alla dyrköpta misstag.

Amerikanerna kommer dock att få lida länge mycket för Donalds vanstyre av landet.
Citera
2026-03-28, 16:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DaEzz
Sitter och kollar på ett direktsänt kabinettsmöte. Trump är arg och bluddrar om sin balsal och Kennedy center, viftar med en penna och pratar om hur bra den är.

Ögonen snurrar i skallen på honom när han babblar högljutt och upprepar sig om de mest underliga och irrelevanta saker, det enda som hörs från övriga vid bordet är nervösa skratt. Han är helt väck.

Den mannen är ett klockrent dårhushjon, och borde omgående hospitaliseras på lämplig anstalt.
Framtida historieskrivare torde ha oändligt material att arbeta med gällande trumps presidentskap.
Citera
2026-03-28, 19:02
Medlem
nerdnerds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pommel
Ännu en massiv lögn av Trump:

Häromdagen satt han med sitt kabinett och svamlade på inför pressen. Bland annat i fem minuter om Sharpie-pennor och påstod att han ingått någon deal med företaget.

Svamlandet och reaktioner i nyhetsmedia
https://www.youtube.com/shorts/0M16TqXtRts

Företaget gick sedan ut och dementerade allt. De har inte pratat med Trump öht, inte heller finns det någon deal.

Company Calls BS on Trump’s Rambling Pen Story
https://www.thedailybeast.com/sharpie-calls-bs-on-donald-trumps-rambling-pen-story/
Och vilken deal sen. Han påstod att Sharpie-pennorna kostade 1000 USD per styck! Och så hade han lyckats förhandla ner priset till 5 USD, vilket tydligen fortfarande är flera gånger mer än vad de kostar i vanliga affärer. Art of the deal..
Senast redigerad av nerdnerd 2026-03-28 kl. 19:08.
Citera
2026-03-28, 19:26
Medlem
Madagascars avatar
Den här är ny för mig och kul. Ibland säger han sanningar... Trump säger i videon:

I hang out with losers because it makes be feel better. I hate guys that are very, very successful and you have to listen to their success stories. I like people that like to listen to my success.

https://x.com/Acyn/status/2037662805558517844, igår

Kanske ytterligare några Trumpofiler fattar nu...

Ni som gillar Trump — vad tycker/tänker ni om att han säger så här?
Senast redigerad av Madagascar 2026-03-28 kl. 19:36.
Citera
2026-03-28, 20:02
Medlem
Imnshos avatar
Jag bara älskar Trump! En galen värld behöver en galen clown som rensar upp i skiten. Vi är för många i den här världen, så lite praktisk darwinism är den rätta medicinen.

Jag välkomnar svält, ihjälfrusna ryssar, sönderbombade mussar och judar, och utfattiga europeer. Tillsammans med nedknarkade jänkare är det vad Moder Jord behöver!

Återställ våtmarkerna!

Som lax på löken är han ju lite kul också, galningen. En comedien ej skådad sedan Basil Fawlty!
Citera
2026-03-28, 20:05
Medlem
Svinriks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Madagascar
I hang out with losers because it makes be feel better.

Ni som gillar Trump — vad tycker/tänker ni om att han säger så här?

Det är därför som jag läser denna tråden.
Citera
2026-03-28, 20:14
Medlem
Madagascars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svinrik
Det är därför som jag läser denna tråden.
Du förstod tydligen inte frågan. Vill du att jag ska ställa frågan så att ett barn kan förstå?
Citera
2026-03-28, 20:39
Medlem
jugbandbluess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zergrush
Publiken hurrar nu på republikanernas årsmöte för att avsätta den dömde brottslingen:
https://youtu.be/brHnsAUQfWo
Matt Schlapp at CPAC: "How many of you would like to see impeachment hearings?"

Crowd cheers

Matt Schlapp: "That was the wrong answer, lets try again!"

time stamp?
Citera
2026-03-28, 21:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jugbandblues
time stamp?

Finns här som short video 14 sek lång

https://www.youtube.com/shorts/oaP6eN__mbs
Citera
2026-03-28, 21:23
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Madagascar
Den här är ny för mig och kul. Ibland säger han sanningar... Trump säger i videon:

I hang out with losers because it makes be feel better. I hate guys that are very, very successful and you have to listen to their success stories. I like people that like to listen to my success.

https://x.com/Acyn/status/2037662805558517844, igår

Kanske ytterligare några Trumpofiler fattar nu...
När sa han detta?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in