2004-04-23, 11:37
Medlem
Jigglypuffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fläskbak(kille)
Äh, Tarras-Wahlberg är cool. Har faktiskt jobbat åt henne och HMK ett antal gånger under ett års tid. Tjänstgjorde som Kammarpage under min tid på Karlberg.

Hon är hur skön som helst och håller på traditionerna, ritualer och respekten, liksom jag. Hennes man däremot är ett pucko....

Hennes f.d. man sedan i höstas, vilket gör att ni två tydligen har ytterligare något gemensamt, nämligen att ni tycker att han är ett pucko

Ja, vad hon än tjänar så är hon värd det, tycker jag, snacka om att få slita för slantarna! Hela tiden hitta på undanflykter och skydda de där miffona! Respekt!
Citera
2004-04-23, 19:28
Medlem
fetkamsens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av h4x0r
Jag har pratat med en f.d. exs kompis som hade en pojkvän som var i livgardet. Han berättade för henne att de vid vakttjänst på slottet kunde se unga tjejer slussas in för att träffa kungen. De fick skriva på någon form av tystnadspliktspapper.

Vet ej om det stämmer, historien kan vara helt påhittad av killen. Men det finns kanske någon som vet om liknande saker har hänt?

Ungefär samma sak har jag hört, men att det var fester som anordndes och att kungen var den "hemlige gästen" som hade ett eget mottagningsrum för unga kvinnor. Detta skulle ha varit i samma veva som Victoria fick anorexia och detta ska ha varit en av de största anledningarna till hennes sjukdom. Men vad vet jag?
Citera
2004-04-23, 21:05
Medlem
Citat:
2004-04-19 21:44
brobban Jag har hört att han pippar runt, också att han var ganska vild i sina yngre dar. Men det e ju bara skitsnack, ingen vet egentligen alla bara sitter och spekulerar hej vilt.

Vet en del om det,men det var när han var yngre och således inget fel i det i mina ögon, och om jag var kung skulle jag gärna åxo ha lite unga damer på rummet
Citera
2004-04-23, 22:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av taggtråd
Klart som fan att kungen knullar runt. Han är ju trots allt inte mer än man, och att män är kåta är väl ingen nyhet. Och eftersom han är ett kungligt majestät, så har han väl inte heller nåt problem med att fixa brudar. Han har väl en kunglig bordellmamma som ordnar fram tjejer när kungen är kåt och silvia trilskas...

*ASG* Den var bra..där satt den!! "Silvia trilskas"..*S*

Hon e väl så torr i halmen som ett russin så kungen måste få sig lite "vått" kåt kött emellanåt som vet hur man suger åderpålle!! *ASG*
(förmodar att Silvia inte suger åderpålle dvs varken vill eller kan)
Dvs en torris i sängen!! Hon kanske är som ett kassaskåp varav kungen får skaffa sig andra kvinnor som standin då han verkar vara en sådan sexhungrig stud!!!??! *S*
Citera
2004-04-24, 08:55
Medlem
Citat:
ker_dängan Citat:
Ursprungligen postat av taggtråd
Klart som fan att kungen knullar runt. Han är ju trots allt inte mer än man, och att män är kåta är väl ingen nyhet. Och eftersom han är ett kungligt majestät, så har han väl inte heller nåt problem med att fixa brudar. Han har väl en kunglig bordellmamma som ordnar fram tjejer när kungen är kåt och silvia trilskas...

*ASG* Den var bra..där satt den!! "Silvia trilskas"..*S*

Hon e väl så torr i halmen som ett russin så kungen måste få sig lite "vått" kåt kött emellanåt som vet hur man suger åderpålle!! *ASG*
(förmodar att Silvia inte suger åderpålle dvs varken vill eller kan)
Dvs en torris i sängen!! Hon kanske är som ett kassaskåp varav kungen får skaffa sig andra kvinnor som standin då han verkar vara en sådan sexhungrig stud!!!??! *S*

Det här får onekligen fantasin att skena iväg, tänk om det är tvärtom ?
Att vår högt vördade drottningmoder är den som kanske är lite "kinky"
och vår landsfader tycker det är för avancerat,dom kanske är flera i sängkammaren nu när tarras skilt sig
(Tänk er när G.P lägger up magen på A.S´s skinkor när han betäcker henne bakifrån,han vill ju bli bonde )
Citera
2004-04-24, 10:28
Medlem
pinheads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JMP
(Tänk er när G.P lägger up magen på A.S´s skinkor när han betäcker henne bakifrån,han vill ju bli bonde )

Såna här bilder vill jag inte ha i mitt huvud...
Citera
2004-05-28, 22:23
Medlem
Peniss avatar
Är Konungariket Sveriges monark förståndshandikappad?

Jag har alltid ansett att kungahuset är Sveriges största skyddade verkstad, Elisabeth Tarras-Wahlberg är följaktigen någon slags mentalskötare som ideligen får gå in och räta upp allehanda misstag.

Monarkens barn fladdrar runt i utbildningssystemet på olika pseudoutbildningar som jag inte är säker på att de har tillräcklig begåvning för att klara av utan särbehandling.

Berätta om era erfarenheter av kungahuset och hjälp mig att rätta till min uppfattning om den är felaktig.
Citera
2004-05-28, 22:27
Medlem
Vad gör det om han är lite dum, han kan väl vara en utmärkt kung för det. De flesta Bernadottar har ju varit lite knäppa, det har ju fungerat ändå.
Citera
2004-05-28, 22:32
Medlem
Bingolikets avatar
Jävla inavlade överklassslödder!
Citera
2004-05-29, 00:10
Medlem
zurfarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Johnny the Fox
Vad gör det om han är lite dum, han kan väl vara en utmärkt kung för det. De flesta Bernadottar har ju varit lite knäppa, det har ju fungerat ändå.

Nja, håller inte riktigt med. "De flesta"....nä.
Gustav VI Adolf var en mycket intelligent man. Nåja.....någotsånär. Men han han odlade iaf några kulturella intressen. V-Gurra.....nä...han var komplett ute. Men undrar om inte nuvarande kungens farsa på nåt sätt hade lite koll på läget. Även om han var dålig på flygplans-säkerhet...hehe...

Oscar den II:a var det väl heller inget större fel på, vad jag vet.

De absolut mest klyftiga är ju bröder till kungen farsa.

Jag har en teori........det ligger nån skum gen på mödernesidan. Och den har inte Silvia fått bukt med. Jo, sista barnet. Hon grejar det. Men dom andra två....no way. Dom blir två lika lallande fånar som farsan. Nån som kollade intervjun med Philip ? Jag klarade ca 1,5 minuter.....det värsta jag vet är folk som gör bort sig i tv på bästa sändningstid. Men å andra sidan....det verkar nästa vara en sport.....så vafan klagar jag för ?
Citera
2004-05-29, 00:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zurfarn
Nja, håller inte riktigt med. "De flesta"....nä.
Gustav VI Adolf var en mycket intelligent man. Nåja.....någotsånär. Men han han odlade iaf några kulturella intressen. V-Gurra.....nä...han var komplett ute. Men undrar om inte nuvarande kungens farsa på nåt sätt hade lite koll på läget.
Nja, koll på läget vete fan, han var obotlig dyslektiker. Både kungen och Carl Philip har ärvt detta från salig Gustaf Adolf.
Citera
2004-05-29, 00:38
Medlem
zurfarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Johnny the Fox
Nja, koll på läget vete fan, han var obotlig dyslektiker. Både kungen och Carl Philip har ärvt detta från salig Gustaf Adolf.

Jaja, men han kunde ju ändå flyga.

Dyslexi.....har diskuterats i alla oändlighet på FB.....är ju egentligen inget direkt hinder för att lyckas...eller för att vara normalt social....eller för att kunna meddela sig muntligt med omvärlden......eller hur ?

Then...how come....?

Man kan ju inte lyssna mer än några nanosekunder på vederbörande innan man börjar vrida på sin lekamen....pinsamt är bara förnamnet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in