Citat:
Ursprungligen postat av
marcandrew
Försök hitta nästa trend istället för att fånga raketer eller fallande knivar.
Jag köpte in mig i sektorn tidigt 2025 och utgick från att de bolagen jag ville ha skulle ha utdelning och okej nyckeltal. Gick väl okej förra året, men underpresterade rejält mot annat jag hade.
Hehe, känns som vi börjar närma oss toppen när kreti och pleti börjar tigga om tickers.
Kanske bör man ta lite vinst på de oilers som sprungit längst ? Minns vilket hås det var i guldtråden när det toppade.
Får lite bubbelfeeling i mitt twitterfeed.