2026-03-28, 07:25
Avstängd
En man som har flera kvinnor efter sig som är intresserade av honom, att han har valmöjligheter, han är en attraktiv man.
Hur många män har de valmöjligheterna?
Jag vet att om jag var ihop med en kvinna och hon gör slut så har jag inte kvinnor att välja mellan sen, och har inte en ny kvinna dagen efter.

https://www.youtube.com/watch?v=bN7M_EgYKqY
She ADMITS Nice Guys Finish Last & That Women LIE! - "If You're Too Nice, It Give Us the Ick!"
Citera
2026-03-28, 07:26
Medlem
Tror att staten måste gå in och hjälpa männen. Faktum är att män blir allt mer irrelevanta för kvinnor,
Fler kvinnor blir lesbiska och allt fler väljer inseminering.

Ska män ha någon chans få en relation måste vi skaffa fler kvinnor i Sverige. Så kan kvinnor acceptera fler män.

Dessutom är inte kvinnor så genetiskt heterosexuella som män. Har de egna pengar så vill de ofta leva som singlar ,pengar ger frihet för kvinnor. Tecken på att det är så är att 90% av välutbildade kvinnor initierar skilsmässor ,även fast de lever med de bästa männen.

Det måste bli ett annat tänkande där staten går in för att ge männen mer välbefinnande och inte se på männen som några som ska slås ut i kampen om kvinnorna.

Hur kan staten hjälpa männen.

Se till att det varje år invandrar omkring 4000 fler kvinnor än män ,kontinuerligt.

Alternativt se till att det föds fler flickor ,fast det tror jag ej fungerar ,eftersom kvinnor går ej med på det .även om de hatar män vill de inte föda flickor.

Om detta gjordes skulle omkring 2000 fler män få relationer varje år och TS skulle ha ökade chanser.
Citera
2026-03-28, 08:19
Medlem
Saltkatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Prepper
Tror att staten måste gå in och hjälpa männen. Faktum är att män blir allt mer irrelevanta för kvinnor,
Fler kvinnor blir lesbiska och allt fler väljer inseminering.

Ska män ha någon chans få en relation måste vi skaffa fler kvinnor i Sverige. Så kan kvinnor acceptera fler män.

Dessutom är inte kvinnor så genetiskt heterosexuella som män. Har de egna pengar så vill de ofta leva som singlar ,pengar ger frihet för kvinnor. Tecken på att det är så är att 90% av välutbildade kvinnor initierar skilsmässor ,även fast de lever med de bästa männen.

Det måste bli ett annat tänkande där staten går in för att ge männen mer välbefinnande och inte se på männen som några som ska slås ut i kampen om kvinnorna.

Hur kan staten hjälpa männen.

Se till att det varje år invandrar omkring 4000 fler kvinnor än män ,kontinuerligt.

Alternativt se till att det föds fler flickor ,fast det tror jag ej fungerar ,eftersom kvinnor går ej med på det .även om de hatar män vill de inte föda flickor.

Om detta gjordes skulle omkring 2000 fler män få relationer varje år och TS skulle ha ökade chanser.

Men sluta med det där jävla tramset någon gång! Staten kommer inte att ta ansvar för din brist på relationer. Och varför skulle den?

Ska män ha någon chans att få en relation behöver de bete sig som folk. Svårare är det fan inte. Men det är på den punkten det brister, uppenbarligen.
Citera
2026-03-28, 08:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av scaryfoot
En man som har flera kvinnor efter sig som är intresserade av honom, att han har valmöjligheter, han är en attraktiv man.
Hur många män har de valmöjligheterna?
Jag vet att om jag var ihop med en kvinna och hon gör slut så har jag inte kvinnor att välja mellan sen, och har inte en ny kvinna dagen efter.

https://www.youtube.com/watch?v=bN7M_EgYKqY
She ADMITS Nice Guys Finish Last & That Women LIE! - "If You're Too Nice, It Give Us the Ick!"
Vad menar du med valmöjligheter här? För att du har rätt i att om du är i en relation som tar slut står det inte en lång rad kvinnor utanför din dörr och du kan peka på en som får komma in och bli din nya tjej. Valmöjligheterna måste skapas, av dig.
Citera
2026-03-28, 08:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Saltkatt
Men sluta med det där jävla tramset någon gång! Staten kommer inte att ta ansvar för din brist på relationer. Och varför skulle den?

Ska män ha någon chans att få en relation behöver de bete sig som folk. Svårare är det fan inte. Men det är på den punkten det brister, uppenbarligen.

Nej men verkligheten är inte så bra för män vad gäller relationer. Jag hitta en statistik som stöder det.

https://www.generationtechblog.com/p/non-heterosexual-identity-is-in-free

Om du tittar på könsfördelningen inom LCBT så ser du att 3 gånger fler kvinnor är LGBT än män.

Staten borde försöka hjälpa alla medborgare inte bara kvinnor.

Följden blir att allt färre män får barn och relationer eftersom det finns inte så mycket intresse för män i detta område.

Vad ska staten ta ansvar för ?

1. Mental hälsa för befolkningen. Man kan rätt snabbt räkna ut att om män anses som ointressanta för kvinnor så får de sämre mental hälsa ,om man ville skulle man kunna fastställa det vetenskapligt.

2. Det blir också en obalans vilka som får barn ,alla kvinnor som vill får barn eftersom staten tar ansvar för det genom inseminering. Fast om män får barn är helt ointressant för staten nu. Riksdagen tar inget ansvar för att någon man ska få barn.

Alltså staten borde ta ansvar för för både män och kvinnor vad gäller relationer.
Citera
2026-03-28, 08:59
Medlem
All-the-way-77s avatar
Citat:
Vi har tyvärr en kultur där det anses vara bra om man är bra på att fixa kvinnor.

Varför skulle det inte anses som bra? Det är ju något som kräver en massa egenskaper hos en man. Den som lyckas "fixa" kvinnor är alltså bra.

Citat:
Samtidigt så är det inte alltid bra om mannen legat med många kvinnor.
Som man är det svårt att göra nåt rätt.

Det är i princip inte något problem att en man har legat med många kvinnor. Varför tror du det?
Citera
2026-03-28, 09:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gbggenius
Testa olika aktiviteter. Se vad du gillar och/ eller är bra på. Lär känna lite folk.
Ja jag måste hitta något. Men samtidigt när jag gått på aktiviteter så har jag inte träffat någon då heller. Därför gick luften ur mig. Varför försöka när det aldrig går vägen?

Citat:
Ursprungligen postat av All-the-way-77
Du har ju fått massor av tips i denna tråd? Hur ställer du dig till dem? Om du inte ens ids svara på folk som försöker hjälpa dig så kan det säga något om grundproblemet också.
Inget konkret som passar mig.

Citat:
Ursprungligen postat av Saltkatt
Det är inte så enkelt. Det handlar en hel del om krav också. Man ska se ut på ett visst sätt. Ha en viss erfarenhet sedan tidigare. Det är många saker som spelar in.
Citera
2026-03-28, 09:14
Medlem
All-the-way-77s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grodde
Inget konkret som passar mig.

Du måste begripa att det som "passar dig" är det som gör att du är incel. För att komma ur det måste du FÖRÄNDRA dig. Du måste göra de saker som inte passar dig för att lösa dina problem.
Citera
2026-03-28, 09:17
Medlem
Citat:
Du måste begripa att det som "passar dig" är det som gör att du är incel. För att komma ur det måste du FÖRÄNDRA dig. Du måste göra de saker som inte passar dig för att lösa dina problem.
Ska en person som inte kan simma och är rädd för vatten börja med simning? Det tror inte jag.
Citera
2026-03-28, 09:21
Avstängd
Citat:

De som talar om för andra att de måste förändra sig är redan bra nog.
Citera
2026-03-28, 09:22
Medlem
All-the-way-77s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grodde
Ska en person som inte kan simma och är rädd för vatten börja med simning? Det tror inte jag.

Ja, självklart. Däremot bör han inte börja med att hoppa från tian, men naturligtvis är det i vattnet han måste.
Citera
2026-03-28, 09:24
Medlem
All-the-way-77s avatar
Citat:
De som talar om för andra att de måste förändra sig är redan bra nog.

Vad menar du?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in