2026-03-27, 21:01
Medlem
Första gången en tjej visade sig naken för dig. Frivilligt eller ofrivilligt.

Hur gammal var hon? Vad hände? Hur reagerade hon och hur reagerade du?

Kille om du är kvinna, samma fråga

Familj räknas inte.
Senast redigerad av Pundedu 2026-03-27 kl. 21:07.
Citera
2026-03-27, 21:15
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Pundedu

Familj räknas inte.
23

Skulle klä om och sa titta inte då håller jag för ögonen med ett mellanrum

Med tuttarna ute frågar hon om jag vill röra så jag går fram o börjar suga tuttarna

Sen fick jag en bj
Citera
2026-03-27, 21:16
Avslutad
När jag var barn var barn nakna på tex badstranden. Så jag var väldigt ung.
Citera
2026-03-27, 21:34
Medlem
RFTs avatar
Citat:

Familj räknas inte.

Varför homosexuella, både män och kvinnor, utestängda från tråden?
Citera
2026-03-27, 21:38
Avstängd
Merwinnas avatar
Det var en väldigt otrevlig erfarenhet: jag var 14 år och jag var ensam i duschen i simhallen, på damernas naturligtvis. Då kom det in en naken man, utlänning. Jag hade ingen handduk att skyla mig med heller, den hängde på en krok på andra sidan rummet, där han stod. Kunde bara vända ryggen mot honom, när jag vände tillbaka var han borta. Vet inte om han hade gått fel av misstag...

Citat:
Ursprungligen postat av RFT
Varför homosexuella, både män och kvinnor, utestängda från tråden?

För att det här är Flashback och inte Ung Vänsters forum?
Citera
2026-03-27, 21:51
Moderator
Neksnors avatar
Första gången när jag reagerade på det var när en äldre granntjej med kompis sprang/lekte nakna utomhus på sommaren. Jag var kanske sex år och de var stora tjejer, ca mellanstadiet.
Citera
2026-03-27, 21:53
Medlem
JohnnySamhalls avatar
Citat:

Familj räknas inte.

En ful bitter stirrande jävla vin-häxa med en rejäl buske på ett nakenbad som vi av misstag råkade gå förbi med dagiset på stranden en dag. Jag minns att föreståndaren sa "vi får nog gå lite fortare nu". (han hade ju rätt - vi hade kunnat bli barn-kalops i grytan hemma hos häxan)
Citera
2026-03-27, 21:57
Medlem
Europes avatar
Jag tror väl vi var runt 4 år. Jag fick se hennes grej om hon fick se min. Rätt många flickor visade upp sig för mig innan jag hann in i puberteten. Efter byxmyndigheten såg jag väl i första hand de som jag hade sex med nakna.
Citera
2026-03-28, 00:05
Medlem
Jag är en 33 årig svensk man som är uppväxt i ett invandrar tätt område och jag kommer ihåg första gången som jag fick se en tjejs bröst för första gången när jag var åtta år och det hände när jag var med min somaliska kompis som bodde på min gård i deras lägenhet för att se en match under vm 2002 och hans syster som var 11 år fast väldigt tidigt utvecklad så hon hade rätt stora bröst trots sin ålder, när vi sedan satt i deras soffa och tittade på någon film efter matchen och min kompis hade somnat så började hon att göra saker för att få reaktioner från mig genom att t ex ta på sig ett vitt tunt linne utan bh och väldigt korta shorts, detta resulterade i att hon tillslut visade sina bröst för mig och lät mig även att få ta på dem vilket var en totalt galen upplevelse för mig.

Hon gav mig sen min första avrunkning och avsugning när jag var 10/11 och hon var runt 14 men det är en annan historia
Citera
2026-03-28, 00:21
Medlem
När man var ung (på 60-talet) väldigt vanligt att vi var nakna på stranden och enligt de
vuxna hade vi inget att visa heller, året 1971 låg jag naken under täcket med en naken
barnvakt som vi hade ibland och hon var ju lite äldre än mig. Förstod inte riktigt vad hon ville men jag jag gjorde som hon ville, efter några år förstod jag vad en orgasm är för en tjej och det var det
jag fixade åt henne.
Citera
2026-03-28, 01:59
Medlem
systems avatar
Förutom att man såklart var naken med andra som barn då. Första gången en tjej/kvinna visade för mig var jag 14, hon 16, tror jag. Detta i en bastu. Hon på steget ovanför mig. Handduken gled åt sidan, hon särade och jag åt henne som jag fantiserat om många gånger innan. Och det gick bra. För oss båda.
Citera
2026-03-28, 02:59
Medlem
Connykrims avatar
Slickade min 1 år yngre kusins fitta når jag va 10….. antar att det räknas.

20 år senare skrev hon lite sexigt till mig och ville träffas blev ej av.

(Vi träffas ej längre då familjen glidit isär)

Jag tror dock än idag att hon har nån slags fetisch för mig..

Hon är sjukt snygg och jag skulle utan tvekan sätts på hennne, även om de är min kusin.. e bara ärlig!!!!!!!

Ska vänta tills vi e äldre (50-55)
då jäklar.
Kommer va världens sex
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in