2026-03-27, 15:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Offervilja
Lite halvgammal är du då ändå tycker jag. Ung och fin är man när man är under 30, eller kanske till och med under 25.

Ja, därför är det så härligt att SD är det största partiet bland unga män.

Citat:
Gustav Kasselstrand och Aron Flam ska debattera mot varandra på Youtubekanalen Dialogiskt snart. Det ska bli väldigt intressant att lyssna på den debatten. Aron Flam är ett jävla svin, men ganska duktig i debatter. Han vann ju faktiskt ganska överlägset över Kristofer Lundberg i den där debatten på Riks om Israel-Palestinakonflikten. Mot Gustav Kasselstrand kommer han nog dock inte ha någon chans. Gustav kommer att krossa den onda juden.

Islamisten Kasselstrand mot den mer vettige Aron Flam.
Citera
2026-03-27, 15:11
Medlem
Offerviljas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohanSverkersson
Ja, därför är det så härligt att SD är det största partiet bland unga män.

Islamisten Kasselstrand mot den mer vettige Aron Flam.
Suck. Gustav Kasselstrand är ingen islamist. Vad har USA i Iran att göra?
Citera
2026-03-27, 15:14
Medlem
Citat:
Suck. Gustav Kasselstrand är ingen islamist. Vad har USA i Iran att göra?

SD är det största partiet bland unga svenska män. Stör det dig?
Citera
2026-03-27, 15:23
Medlem
Offerviljas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohanSverkersson
SD är det största partiet bland unga svenska män. Stör det dig?
Nej, jag tycker att det är bra. Sverigedemokraterna är ett jävla skitparti, men många av de där unga männen har säkert hjärtat på rätt ställe och kan så småningom hitta till riktig nationalism som Alternativ för Sverige. Det tror jag att du också kommer att göra en dag. Jag tror på dig och tycker att du är ganska rolig.
Citera
2026-03-27, 15:38
Medlem
Citat:
Nej, jag tycker att det är bra. Sverigedemokraterna är ett jävla skitparti, men många av de där unga männen har säkert hjärtat på rätt ställe och kan så småningom hitta till riktig nationalism som Alternativ för Sverige. Det tror jag att du också kommer att göra en dag. Jag tror på dig och tycker att du är ganska rolig.

Enligt Jeff Ahl och många andra står det mellan SD och Örebropartiet. Jeff Ahl nämner aldrig Afs ens.
Citera
2026-03-27, 16:06
Medlem
Lumbagos avatar
Citat:
Lite halvgammal är du då ändå tycker jag. Ung och fin är man när man är under 30, eller kanske till och med under 25. Gustav Kasselstrand och Aron Flam ska debattera mot varandra på Youtubekanalen Dialogiskt snart. Det ska bli väldigt intressant att lyssna på den debatten. Aron Flam är ett jävla svin, men ganska duktig i debatter. Han vann ju faktiskt ganska överlägset över Kristofer Lundberg i den där debatten på Riks om Israel-Palestinakonflikten. Mot Gustav Kasselstrand kommer han nog dock inte ha någon chans. Gustav kommer att krossa den onda juden.
Debatten mot Aron Flam kommer att sändas nästa torsdag:
Citat:
Sänds nästa vecka – enligt preliminära uppgifter på torsdag, som även råkar vara skärtorsdagen
https://x.com/gustavkassel/status/2037544191077613885
Citera
2026-03-27, 17:09
Medlem
baggebo1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lumbago
Debatten mot Aron Flam kommer att sändas nästa torsdag:

https://x.com/gustavkassel/status/2037544191077613885
Debattera mot judar är en ganska efterbliven sysselsättning. Judar skyddar man sig från, och arbetar samtidigt för att återinföra rättsamhället.
Citera
2026-03-28, 16:05
Medlem
Lumbagos avatar
Här är den tredje och sista delen i intervjuserien med Kasselstrand hos "Nu fan räcker det".
De diskuterar här familjepolitik:
Citat:
Vi kanske behöver mer traditionella könsroller – Gustav Kasselstrand
Vi måste göra upp med feminismen, och vi kanske behöver större skillnader mellan män och kvinnor – mer av traditionella könsroller. Det säger Gustav Kasselstrand, partiledare för Alternativ för Sverige, i denna intervju. Bakgrunden är det existensiella problem vårt land har i form av alldeles för lågt barnafödande, så att befolkningen inte reproducerar sig själv. Men Kasselstrand föreslår också flera andra åtgärder för att öka nativiteten (födelsetalen).
https://youtu.be/aY_W8kckPWU?si=7HKy_y5HhD47qyFQ
Citera
2026-03-30, 11:21
Medlem
Offerviljas avatar
SD Motor-profilen Bo Adolfsson går över till AFS, för att driva AFS Motor:
Citat:
I dagens intervju träffar vi Bo Adolfsson, en välkänd profil inom den svenska motorrörelsen. Efter att ha drivit SD Motor i flera år har Bo nu tagit beslutet att lämna partiet för att istället leda satsningen AFS Motor hos Alternativ för Sverige.
https://www.youtube.com/watch?v=USnGtqcTRwQ
Citera
2026-03-30, 17:15
Medlem
Lumbagos avatar
Kasselstrand har postat en film, där han ger bakgrunden till debatten mot Aron Flam.

Ursprungligen var det SD-megafonen "Riks" som lite stöddigt sökte någon som vågade ta debatt mot denne Flam. Men när Kasselstrand hörde av sig, så blev det tyst...
Citat:
Hur kom det sig egentligen att det blev en debatt mellan mig och Aron Flam?
https://x.com/gustavkassel/status/2038619036603261226
Citera
2026-03-30, 18:23
Medlem
Offerviljas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av baggebo1
Debattera mot judar är en ganska efterbliven sysselsättning. Judar skyddar man sig från, och arbetar samtidigt för att återinföra rättsamhället.
Citat:
Kasselstrand har postat en film, där han ger bakgrunden till debatten mot Aron Flam.

Ursprungligen var det SD-megafonen "Riks" som lite stöddigt sökte någon som vågade ta debatt mot denne Flam. Men när Kasselstrand hörde av sig, så blev det tyst...

baggebo1 är kanske Flashbacks bästa och mest intressanta skribent, men jag håller nog inte med honom om att det är fel av Gustav Kasselstrand att debattera mot Aron Flam. Jag tror att Alternativ för Sverige har mer att vinna än att förlora på den här debatten. Kanske har jag fel. Det ska i alla fall bli superspännande att lyssna på den tycker jag. Längtar till på torsdag.
Citera
2026-03-30, 18:38
Medlem
Citat:

Citat:
baggebo1 är kanske Flashbacks bästa och mest intressanta skribent, men jag håller nog inte med honom om att det är fel av Gustav Kasselstrand att debattera mot Aron Flam. Jag tror att Alternativ för Sverige har mer att vinna än att förlora på den här debatten. Kanske har jag fel. Det ska i alla fall bli superspännande att lyssna på den tycker jag. Längtar till på torsdag.

Undrar om sionisterna Katerina Janouch, Lennart Matikanien och Boris Benulic kommer titta på debatten.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in