Citat:
Ursprungligen postat av
MrSwedeGliderRunt
Äckliga jävla nigg3rs, bara svenska kvinnor och såklart såssarnas trollfabrik på fb kan försvara dessa mänskliga avskrap. Sannolikt för de själva är helt värdelösa människor.
Nigg3rs behöver inte fly till Europa eraefterblivna jävla åsnor, Afrika är 3ggr större än Europa, vi är redan trångbodda så det räcker och behöver definitivt inte en massa negrer oavsett. Skicka hem allihop.
Är det därför en svensk våldtäktsman på Youtube pratade om liknande saker?
Givetvis så är det ingen som försvarar våldtäkter mot djur.
Förövrigt ganska många svenska män som tas av Dumpen som är inne på liknande saker.
Nej, det är extremt avskyvärt oavsett vilka människor det är som förgriper sig på och torterar djur och/eller barn. Den gemensamma nämnaren är dock generellt att de är
män. Givetvis lika illa de fall där det är kvinnor, ändå är det män som är överrepresenterade i sådana här saker.