2026-03-18, 08:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hasse1987
Tror ni att dåren läser här på Flashback?

Ryktet i byn säger att hans ryska luder till fru ska knulla ganska friskt på diverse swingerskvällar.

Huruvida det stämmer låter jag vara osagt.

Ja. Och det har nog gjort honom ännu mer radikaliserad.

Det är något som inte är friskt med deras frisläppthet, det är nog ganska säkert.

Är han en furry? Hund eller katt?
Senast redigerad av heybabariba 2026-03-18 kl. 08:05.
Citera
2026-03-18, 09:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av heybabariba
Ja. Och det har nog gjort honom ännu mer radikaliserad.

Det är något som inte är friskt med deras frisläppthet, det är nog ganska säkert.

Är han en furry? Hund eller katt?

Jag tror nog att du har helt rätt att han är radikaliserad.
Citera
2026-03-18, 19:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hasse1987
Tror ni att dåren läser här på Flashback?

Ryktet i byn säger att hans ryska luder till fru ska knulla ganska friskt på diverse swingerskvällar.

Huruvida det stämmer låter jag vara osagt.

Det passar väl ganska bra in på hans personlighet?

Se hur han skryter om sina bilar, sina restaurangbesök, sina resor, sitt hus med strandtomt osv det är väl knappast konstigt ifall han vill få bekräftelsen att andra män vill knulla hans fru också?

Han sitter nog bredvid och ser på, känner sig stolt över att han minsann är gift med en kvinna som andra män vill knulla.
Citera
2026-03-18, 19:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Galejan
Galopperande russofobi? Ironin är öronbedövande att kvinnan som cuckar honom är en ryska. Det är som taget ur Family Guy.

Rysslands stora skräck har ju på egen hand erövrat 0,0000007% av Ryssland, så han känner sig väl bara stolt.
Citera
2026-03-21, 18:30
Medlem
Rundcrantzs avatar
Lite förvånad att ingen, utifrån vad jag läst i tråden, tagit upp faktumet att LW ligger inom autismspektrumet. Den insikten är nyckeln till att förstå honom.

Karln var ju gift innan och har två barn. Exfrun hade bevisligen ett mycket långt tålamod med tanke på att det tog åratal innan hon drog.

Fatta att leva med en MÖP som tillbringar 24/7 365 i ett litet rum belamrat med bokhyllor, och som när han väl tittar ut, babblar om excelarken över hushållsekonomin och att en journalist kallat en kryssningsrobot för "missil".
Citera
2026-03-22, 21:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rundcrantz
Lite förvånad att ingen, utifrån vad jag läst i tråden, tagit upp faktumet att LW ligger inom autismspektrumet. Den insikten är nyckeln till att förstå honom.

Karln var ju gift innan och har två barn. Exfrun hade bevisligen ett mycket långt tålamod med tanke på att det tog åratal innan hon drog.

Fatta att leva med en MÖP som tillbringar 24/7 365 i ett litet rum belamrat med bokhyllor, och som när han väl tittar ut, babblar om excelarken över hushållsekonomin och att en journalist kallat en kryssningsrobot för "missil".

Jag är skeptisk till att han har asperger. Jämför med Greta t.ex. Hon koncentrerar sig på en sak i taget och gör det ganska bra. Felet med henne är bara att hon är lagd åt stalinisthållet. Det är därför hon är helt blåst. Men med andra föräldrar och umgänge så kunde det blivit nåt av henne.

Lasse är nog bara normalpuckad. Eventuellt sociopat.

Jag har sett honom föreläsa och han signerade min bok. Han var underhållande och trevlig, om än dryg såklart.
Senast redigerad av heybabariba 2026-03-22 kl. 22:22.
Citera
2026-03-25, 12:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av heybabariba
Jag är skeptisk till att han har asperger. Jämför med Greta t.ex. Hon koncentrerar sig på en sak i taget och gör det ganska bra. Felet med henne är bara att hon är lagd åt stalinisthållet. Det är därför hon är helt blåst. Men med andra föräldrar och umgänge så kunde det blivit nåt av henne.

Lasse är nog bara normalpuckad. Eventuellt sociopat.

Jag har sett honom föreläsa och han signerade min bok. Han var underhållande och trevlig, om än dryg såklart.

En till rolig grej är hans lesbiska frisyr alt. hitlerfrisyr

Jämför med Greta som ju definitivt hade varit med i hitlerjugend.
Senast redigerad av heybabariba 2026-03-25 kl. 12:51.
Citera
2026-03-25, 17:05
Medlem
BevarsMilderPengs avatar
Hur kommer det sig egentligen att vi inte diskuterar Versace-tapeter just nu?
Citera
2026-03-26, 08:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BevarsMilderPeng
Hur kommer det sig egentligen att vi inte diskuterar Versace-tapeter just nu?

Sätilafolket är glada att slippa honom, resten bryr sig inte.
Citera
2026-03-26, 10:28
Medlem
9 miljoner?
Är det så galna priser i sätila?
Citera
2026-03-26, 12:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Petronius
Sätilafolket är glada att slippa honom, resten bryr sig inte.

Vad pratar du om? Det är klart vi bryr oss!
Vart tror ni de flyttar?
Stockholm är väl uteslutet?
Köpenhamn kanske?
Citera
2026-03-26, 12:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alexosigge
Vad pratar du om? Det är klart vi bryr oss!
Vart tror ni de flyttar?
Stockholm är väl uteslutet?
Köpenhamn kanske?

Är det inte Stockholm som är enda alternativet, han har ju redan en lägenhet där. Och hans stora dröm är ju att bli en del av "etablissemanget". Göteborg snackar han ju bara skit om, och en sån liten "håla" är väl inte tillräckligt fint för den uppburne kioskdeckarförfattaren.

Köpenhamn är en underbar stad, men han har knappst bekantskapskrets där. Så skulle bli ett himla flängande med bilen tillbaka till Sverige.

En joker är nog Kiev, Ukraina. Tänk vad han skulle kunna malla sig då. Och det blir säkert en och annan svensk artikel. Nog ganska givet att han köper en lägenhet där i alla fall.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in