2026-03-24, 21:43
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trevligt.konto
Vilken gädda är det man ser ett villakvarter och så hör man polisen såga sig in med en vinkelslip.
Skohandlargäddan #151
Citera
2026-03-24, 21:45
Medlem
Rumpkorvens avatar
Snark så tråkiga konfrontationer
Citera
2026-03-24, 21:54
Medlem
Korv-Bajss avatar

Jag vill inte se 30 sekunder jogging.

Jag vill se 30 minuter ångest!
Citera
2026-03-24, 22:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rumpkorven
Snark så tråkiga konfrontationer
Haha, jo du har ett djuppsykologiskt intresse. Det har vi nog mer eller mindre alla här, att se reaktionen hos någon som plötsligt blir påkommen med fingrarna i syltburken, tabu! Tji har vi tyvärr fått å sistone. Men det finns mycket i det historiska materialet att reprisera och verkligen undra över.
Citera
2026-03-24, 22:09
Medlem
Är det verkligen rätt konfrontationsvideo? Jag har redan sett den för några veckor sedan... #756
Citera
2026-03-24, 22:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av messiisnumberone
Är det verkligen rätt konfrontationsvideo? Jag har redan sett den för några veckor sedan... #756

jag tyckte detsamma, trodde det var jag som var snurrig. 756
Citera
2026-03-24, 22:25
Medlem
Det ser ju dock onekligen ut som att konfrontationen sker i närheten av Mall of Scandinavia i Solna...

Citat:
Ursprungligen postat av Flugeldur
jag tyckte detsamma, trodde det var jag som var snurrig. 756
Citera
2026-03-24, 23:32
Medlem
Crankyshake2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av messiisnumberone
Det ser ju dock onekligen ut som att konfrontationen sker i närheten av Mall of Scandinavia i Solna...

Denna video lades upp fel på gädda #754 därför man sett den innan
Citera
2026-03-25, 04:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dalulven
De här gäddorna börjar bli lite tjatiga. Kan man ana ett mönster?

Tyckte jag såg exakt samma gäddflykt häromdagen, som kostymgäddan, fast stelare och inte lika Captain America-snabb.

Hur kommer det sig?
Tror dom har lärt sig springa direkt, har dom gett allt för mkt från sin identitet så kommer dom fortsätta vara anonyma
Citera
2026-03-25, 06:57
Medlem
Dalulvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hemorojdbiff
Tror dom har lärt sig springa direkt, har dom gett allt för mkt från sin identitet så kommer dom fortsätta vara anonyma

Gäddtips nummer ett: Spring!

Gäddcoachen förordar även: Tiga är guld.

Tänkte mer på varför jag sett samma klipp förut. Lades det upp av misstag tidigare för en annan gädda?
Citera
2026-03-25, 08:21
Medlem
Protonic75s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dalulven
De här gäddorna börjar bli lite tjatiga. Kan man ana ett mönster?

Tyckte jag såg exakt samma gäddflykt häromdagen, som kostymgäddan, fast stelare och inte lika Captain America-snabb.

Hur kommer det sig?

Trodde också det var dubbel publicerat först var så lik den föregående. Riktiga imovane dom senaste konfrontationerna. Lika kul som parkeringsböter. Tacka vet jag 135 som hade den goda smaken att bjuda på 28mi

756
Citera
2026-03-25, 09:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Villemer
Enig med det. Om Dumpen som i de senaste fallen, lägger upp sig som sexintresserade 14-åringar som kämpar för att få till en träff, så kommer de genom det tillvägagångssättet för gemene man, mer att framstå som moralkärringar i stället för pedofilibekämpare som väl var målet?
Förstår dock att det är lättare för dem kommersiellt att hitta en medelålders som lockas av en sexintresserad fjortis, än sådana mammor som vi skämts bort med på sistone och såna synnerliga tragiska fiskar som fastnat och borde få bot och bättring på något sätt.

Om du tycker det inte är så farligt med 14-åringar så ska du stanna kvar i Sverige och framförallt inte flytta till USA där du faktiskt kan få straff för din inställning. Sök youtube här är ett exempel https://www.youtube.com/watch?v=wplQFKrrEP0 ... och kom ihåg keepsafe och inget fult på skrivbordet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in