2026-03-23, 00:15
Medlem
NoTruces avatar
Min huvudsakliga invändning mot Kasselstrand är att han inte ens bor i Sverige. En svensk politiker som vill bestämma över svenskarna måste för fan bo i Sverige, att det ens ska behöva sägas.

Sedan är det ju också så att om Kasselstrand har haft med en idiot att göra må det vara hänt, men han verkar ha haft att göra med lite väl många för att det ska vara troligt att det är alla andra det är fel på.
Citera
2026-03-23, 09:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Offervilja
Gustav Kasselstrand är just nu bättre än vad han någonsin har varit. Modig som ett lejon säger han rakt ut vad han tycker om den judiska makten i världen. Vad gör då personer som har varit nationalister i 30 års tid? Jo, motarbetar honom något fruktansvärt och försöker att få människor att rösta på det ultrasionistiska Sverigedemokraterna. Varför väljer erfarna etnonationalister att göra så? Får de betalt någonstans ifrån? Varför hatar de Gustav Kasselstrand och hans parti Alternativ för Sverige? De vet ju att det han säger är sanningen. De värsta hatarna är Dan Eriksson, Magnus Söderman och Marcus Follin.

Därför attackeras Iran: https://www.tiktok.com/@afs_parti/video/7612972042807201046

Dessa andra "erfarna nationalister" är skojare som förmodligen får betalt av judemakten på något sätt. En del andra är riktigt korkade människor som alltid hat yrat i nattmössan.
Citera
2026-03-23, 09:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anonob
Så det är du som sitter på den absoluta sanningen om hur världen egentligen fungerar?

Ja, det gör han. Hans budskap kan sammanfattas med att judarna redan styr allt, allt är kört, det är meningslöst att streta emot och det som judarna har planerat för världen kommer att bli verklighet, så bara lägg ner och ge upp.
Citera
2026-03-23, 09:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JohanSverkersson
Därför att Dan och Magnus har mer gemensamt med SD än med USA-hataren Kasselstrand.

Om man inte är en "USA-hatare" så är man inte nationalist överhuvudtaget. USA har sedan länge, och definitivt sedan andra världskriget och framåt, varit den vita rasens främsta och värsta fiende.
Citera
2026-03-23, 09:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Psoglav
lol

"Flyktingar" hittar alltid en genväg till Sverige, var så säker.

Med tanke på att det redan finns ett par hundra tusen människor från Iran i Sverige (90.000 födda I Iran, men det lär finnas minst lika många till som hunnit födas i Sverige då iranierna kom redan på 80-talet) så lär det komma JÄVLIGT mycket flyktingar från Iran till Sverige. Det kommer förmodligen komma mer iranier till Sverige per capita än till något annat land i Europa.
Citera
2026-03-23, 09:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NoTruce
Min huvudsakliga invändning mot Kasselstrand är att han inte ens bor i Sverige. En svensk politiker som vill bestämma över svenskarna måste för fan bo i Sverige, att det ens ska behöva sägas.

Sedan är det ju också så att om Kasselstrand har haft med en idiot att göra må det vara hänt, men han verkar ha haft att göra med lite väl många för att det ska vara troligt att det är alla andra det är fel på.

Fast flera av "avhopparna", som Jeff Ahl, är ju kroniska stolpskott.
Citera
2026-03-23, 09:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av glockenrein
Gustav Kasselstrand säger inte sanningen om judar? Hans koll på utrikespolitik är dessutom så dålig att han är snudd på mer pinsam är Carl Bildt.

Den gamle CIA-agenten Carl Bildt är ju förvånansvärt nog en av få någorlunda kända svenskar som säger något vettigt i offentligheten överhuvudtaget.
Citera
2026-03-23, 10:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NoTruce

Kan man ens tillträda sitt mandat om man inte är folkbokförd i landet? I kommunalvalet är det åtminstone inte möjligt.
Citera
2026-03-23, 10:10
Medlem
Galejans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tumidanda
Dessa andra "erfarna nationalister" är skojare som förmodligen får betalt av judemakten på något sätt. En del andra är riktigt korkade människor som alltid hat yrat i nattmössan.
Det är intressant hur Hampus och Magnus till slut hamnade i samma fåra som Ingrid Sionistqvist och Zlatan-Maria. Det var ju till del det som låg bakom den första rockaden i DFS, att man ansåg sig ha kraftigt skilda ideologiska hemvister. Men tydligen inte.

När Fan blir gammal blir han religiös… Ett i sammanhanget väldigt passande talesätt.
Citera
2026-03-23, 11:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HobbyHitler
Tror det handlar mycket om okunskap och hjärntvätt. Lär man sig från födseln att judarna är stackars offer så ser man det inte som något konstigt att judarna behöver exklusivt privilegium att få könsstympa sina barn.
Jag har röstat SD sedan 2002, men jag är färdig med dom nu och går vidare till AfS som det känns nu.

Har röstat SD sen 2010, det är slut för min del med. Det är Afs som gäller.
Citera
2026-03-23, 11:26
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Quoi...
SD:s nationalister är strategiska och långsiktiga. De för en retorik och politik som är tänkt att på sikt skapa ett så stort stöd som möjligt.

Inom AfS finns noll strategiskt tänk. Där handlar det hela tiden om allt eller inget. De som inte tycker som de kan dra åt helvete, även om det skulle röra sig om 99% av svenskarna.

Det är vad den huvudsakliga kritiken mot Kasselstrand och AfS handlar om. Idealism utan minsta känsla för realism.

SDs nationalister är inte nationalister för Sverige utan för Israel. Står det mellan Sverige och Israel för SD så väljer de Israel.
Citera
2026-03-23, 11:46
Medlem
Offerviljas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smugelleffe
Har röstat SD sen 2010, det är slut för min del med. Det är Afs som gäller.
Jag har märkt att det är ganska många som tänker som du gör. Därför är det så vidrig hur Dan Eriksson, Magnus Söderman och Marcus Follin håller på. Alternativ för Sverige kommer att göra ett succéval i år, det är jag helt säker på.

En ganska okänd person i Alternativ för Sverige som är nästan lika bra som Gustav Kasselstrand är Claes Lindh. Kolla in han på X. Hans inlägg där är alltid klockrena. Han har bott i Sydkorea och har en filosofie magisterexamen i östasienstudier. En väldigt intressant och intelligent snubbe.

Claes Lindh talar i Skövde 2022:

https://www.youtube.com/watch?v=-QNwHOV8Ea4
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in