2026-03-22, 17:42
Medlem
Nationalister är nyttiga idioter som utnyttjas i de högre makternas spel, Kasselstrand inget undantag.
Självklart ställer han sig på globalisternas sida och fördömer "fascisten" i dramat, skurken, vilken för tillfället är USA/Israel. "Titta så styggt nye Hitler beter sig, det här måste stoppas".

Dan/Magnus valarbetar åt SD och vill förstås att rösterna ska gå dit istället för AfS.

Ingen part tar dock upp makten och dess planer, vilka mål de siktar mot, vad de ska tjäna på allt som nu pågår, utan håller diskursen på den låga nivå som deras världsbild tillåter.
Citera
2026-03-22, 17:47
Medlem
Offerviljas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nyreggadjude
Nationalister är nyttiga idioter som utnyttjas i de högre makternas spel, Kasselstrand inget undantag.
Självklart ställer han sig på globalisternas sida och fördömer "fascisten" i dramat, skurken, vilken för tillfället är USA/Israel. "Titta så styggt nye Hitler beter sig, det här måste stoppas".

Dan/Magnus valarbetar åt SD och vill förstås att rösterna ska gå dit istället för AfS.

Ingen part tar dock upp makten och dess planer, vilka mål de siktar mot, vad de ska tjäna på allt som nu pågår, utan håller diskursen på den låga nivå som deras världsbild tillåter.
Men varför i helvete vill Dan Eriksson och Magnus Söderman att rösterna ska gå till Sverigedemokraterna?
Citera
2026-03-22, 17:49
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Nyreggadjude

Så det är du som sitter på den absoluta sanningen om hur världen egentligen fungerar?
Citera
2026-03-22, 17:57
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Offervilja
Men varför i helvete vill Dan Eriksson och Magnus Söderman att rösterna ska gå till Sverigedemokraterna?

Därför att Dan och Magnus har mer gemensamt med SD än med USA-hataren Kasselstrand.
Citera
2026-03-22, 18:09
Medlem
-Hengpung-s avatar
Kasslern säger väl en hel del bra saker, men han har aldrig varit ett dragplåster för mig. Men att skojarna Hampus och Magnus, plus några fler som t.ex. Marcus Follin, nu engagerar sig i valrörelsen för SD säger däremot en hel del om den nationella oppositionens bedrövliga tillstånd (och den var som bekant inte i något vidare skick ens tidigare).
Citera
2026-03-22, 19:54
Medlem
skillnads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Offervilja
Som jag redan sagt i andra trådar. Även om Dan försöker få det låta som något annat är det främst AfS mer neutrala hållning till Ryssland där skon klämmer hos natoapologeter som DfS, Folin mfl. De försöker redan innan valet medvetet underminera AfS så de senare kan komma med "va vad vi sa argument" om hur dumma AfS var som inte ägnade sig åt enfrågepolitk.
Citera
2026-03-22, 19:57
Medlem
skillnads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohanSverkersson
Därför att Dan och Magnus har mer gemensamt med SD än med USA-hataren Kasselstrand.
USA hatare = Hatar den judiska makten som styr USA och skapar enorma invandringsvågor till Sverige med hjälp av aggressionskrig for Israels intressen.
Citera
2026-03-22, 19:59
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skillnad
USA hatare = Hatar den judiska makten som styr USA och skapar enorma invandringsvågor till Sverige med hjälp av aggressionskrig for Israels intressen.

Jag gillar Trump. Btw invandringsvågor styrs av länders signal/invandringspolitik och inte av krig.

Varför finns det annars många fler syrier i Sverige än i Finland?
Citera
2026-03-22, 20:10
Medlem
skillnads avatar
Citat:
Jag gillar Trump. Btw invandringsvågor styrs av länders signal/invandringspolitik och inte av krig.

Varför finns det annars många fler syrier i Sverige än i Finland?
Jo, att du gillar en judisk marionett som förått sitt politiska mandat i tjänst till judisk makt är väl kanske inte så konstigt som den SD supporter du är.

Nej. Inga krig, inga flyktingvågor. Ditt SD som f.ö varit bidragande till mer negativ massinvandringsrelaterad "signalpolitik".

Därför att Finland hitills varit mindre skadat av liberalism och annat judiskt skräp.
Senast redigerad av skillnad 2026-03-22 kl. 20:15.
Citera
2026-03-22, 20:16
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skillnad
Jo, att du gillar en judisk marionett som förått sitt politiska mandat i tjänst till judisk makt är väl kanske inte så konstigt som den SD supporter du är.

Nej. Inga krig, inga flyktingvågor. Ditt SD som f.ö varit bidragande till mer negativ massinvandringsrelaterad "signalpolitik".

Därför att Finland hitills varit mindre skadat av liberalism och annat judiskt skräp.

Jag har för mig de sa på kanalen Riks att Irankriget kommer inte leda till någon invandringsvåg till Sverige.
Citera
2026-03-22, 20:20
Medlem
Citat:
Jag har för mig de sa på kanalen Riks att Irankriget kommer inte leda till någon invandringsvåg till Sverige.

lol

"Flyktingar" hittar alltid en genväg till Sverige, var så säker.
Citera
2026-03-22, 21:36
Medlem
glockenreins avatar
Gustav Kasselstrand säger inte sanningen om judar? Hans koll på utrikespolitik är dessutom så dålig att han är snudd på mer pinsam är Carl Bildt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in