2026-03-22, 16:37
  #1
Medlem
Vatos.Locoss avatar
Arsenal - Manchester City

Avspark 17:30 matchen visas på viaplay sport premium.

Trafford, Nunes, Khusanov, Aké, O'Reilly, Rodri, Silva, Semenyo, Cherki, Doku, Haaland

Arrizabalaga, White, Saliba, Gabriel, Hincapie, Rice, Zubimendi, Havertz, Saka, Trossard, Gyokeres
Citera
2026-03-22, 16:43
  #2
Medlem
Allt hänger på haaland...
Citera
2026-03-22, 16:48
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jontepsg
Älskar att se Havertz och Gyöken tillsammans, men det känns som ett lite för offensivt mittfält.


Skulle säga att det är mindre offensivt än Göken och Eze.
Citera
2026-03-22, 17:04
  #4
Medlem
Vanstertrollets avatar
Kan bli tufft utan nån riktig playmaker.

Men men. Jag är redo att endera säga att ligacupen är meningslös eller en stor titel
Citera
2026-03-22, 17:13
  #5
Medlem
jontepsgs avatar
Kan tänka mig att Trossad och Havertz växlar lite idag. Trossad gjorde det ändå helt ok på mittfältet förra säsongen.

Vill se Gyöken som anfallare och Havertz bakom som släpande anfallare.
Citera
2026-03-22, 17:15
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jontepsg
Kan tänka mig att Trossad och Havertz växlar lite idag. Trossad gjorde det ändå helt ok på mittfältet förra säsongen.

Vill se Gyöken som anfallare och Havertz bakom som släpande anfallare.

Arsenal vinner med 1-0 genom självmål på hörna.
Citera
2026-03-22, 17:17
  #7
Medlem
jontepsgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av menomi
Arsenal vinner med 1-0 genom självmål på hörna.

Hoppas isåfall att det är Haaland som gör det och att någon i Arsenal kastar bollen i bakhuvudet på honom.
Citera
2026-03-22, 17:18
  #8
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Allt hänger på haaland...
Se så, det vill vara 20+ andra spelare ute gräset.

Men jag tror att detta blir starten på ett av många silverware`s för AFC den här säsongen
Citera
2026-03-22, 17:19
  #9
Medlem
jontepsgs avatar
Arsenals anfall är för bra för Citys backlinje, speciellt när Rodri spelat som han gjort sen han kom tillbaka. Det ska egentligen inte vara några problem för dom att göra mål idag. Det är det psykologiska jag är orolig över.
Citera
2026-03-22, 17:20
  #10
Medlem
Några Man City fans här?
Citera
2026-03-22, 17:25
  #11
Medlem
Generalanderssons avatar
Kom igen nu, Arsenal.

COYG
Citera
2026-03-22, 17:28
  #12
Medlem
Teckenspråkstolkar dem nationalsången? :O
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in