Citat:
Ursprungligen postat av
zantera
Arsenal började bättre, City tog över mot slutet. Jämn halvlek, två ganska jämnbra lag där Arsenal har bättre defensiva spelare och City bättre offensiva spelare men det kan väl gå hur som helst i andra. Även om det "bara" är ligacupen känns det tråkigt med 2 tränare som dyker upp klädda som de kommer från dotterns karate-träning. Man kan väl ändå slänga på en kostym eller iaf en kavaj när det är final?
Den i Citys anfall som stått ut är Semenyo och i Arsenal tycker jag att Havertz varit bäst. Men bollarna mot Gyöken fortsätter att vara dåliga..Arsenal behöver ta sina beslut snabbare.
För bägge lagens skull så hade ett mål gjort dom nytta.