2026-03-22, 17:38
  #13
Medlem
CaptainInsane-os avatar
Carabao är alltså en energidryck med koppling till ett sydostasiatiskt rockband? Sjukt, aldrig hört talas om. Trodde det var en bank eller nåt liknande.

Edit: Bryggeri kanske är mer rättvisande
Citera
2026-03-22, 17:44
  #14
Medlem
HycklarSveriges avatar
Ser ut som Arsenal spelar på hemmaplan, bra inledning!
Citera
2026-03-22, 17:52
  #15
Medlem
Fan, det är sommar i luften
Citera
2026-03-22, 17:56
  #16
Medlem
goseigens avatar
Den där Trossarden - är det en vampyr?

Jag tycker att han ser ut som om han behöver kött och blod snabbt.
Citera
2026-03-22, 17:58
  #17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av goseigen
Den där Trossarden - är det en vampyr?

Jag tycker att han ser ut som om han behöver kött och blod snabbt.

Hört att han ogillar vitlöksmarinerad fläskfile
Citera
2026-03-22, 18:01
  #18
Medlem
HycklarSveriges avatar
När ska Bernardo få gult? Otroligt ful spelare…
Citera
2026-03-22, 18:03
  #19
Medlem
kubuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HycklarSverige
Ser ut som Arsenal spelar på hemmaplan, bra inledning!
London iaf...synd att inte Göken fick passningen snett bakåt där i början när han stod i position att sätta bredsida till när Zubimendi valde att skjuta i dålig vinkel istället.
Citera
2026-03-22, 18:15
  #20
Medlem
Blir fanimig straffdrama det här
Citera
2026-03-22, 18:19
  #21
Medlem
jontepsgs avatar
Fan att Arsenal inte gör ett mål i början. Skönt att det är halvlek så dom kan starta om och ta över kommandot igen.

Vill se Calafiori!
Citera
2026-03-22, 18:19
  #22
Moderator
zanteras avatar
Arsenal började bättre, City tog över mot slutet. Jämn halvlek, två ganska jämnbra lag där Arsenal har bättre defensiva spelare och City bättre offensiva spelare men det kan väl gå hur som helst i andra. Även om det "bara" är ligacupen känns det tråkigt med 2 tränare som dyker upp klädda som de kommer från dotterns karate-träning. Man kan väl ändå slänga på en kostym eller iaf en kavaj när det är final?
Citera
2026-03-22, 18:26
  #23
Medlem
jontepsgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zantera
Arsenal började bättre, City tog över mot slutet. Jämn halvlek, två ganska jämnbra lag där Arsenal har bättre defensiva spelare och City bättre offensiva spelare men det kan väl gå hur som helst i andra. Även om det "bara" är ligacupen känns det tråkigt med 2 tränare som dyker upp klädda som de kommer från dotterns karate-träning. Man kan väl ändå slänga på en kostym eller iaf en kavaj när det är final?

Den i Citys anfall som stått ut är Semenyo och i Arsenal tycker jag att Havertz varit bäst. Men bollarna mot Gyöken fortsätter att vara dåliga..Arsenal behöver ta sina beslut snabbare.

För bägge lagens skull så hade ett mål gjort dom nytta.
Citera
2026-03-22, 18:26
  #24
Medlem
HycklarSveriges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zantera
Arsenal började bättre, City tog över mot slutet. Jämn halvlek, två ganska jämnbra lag där Arsenal har bättre defensiva spelare och City bättre offensiva spelare men det kan väl gå hur som helst i andra. Även om det "bara" är ligacupen känns det tråkigt med 2 tränare som dyker upp klädda som de kommer från dotterns karate-träning. Man kan väl ändå slänga på en kostym eller iaf en kavaj när det är final?

Inte lika bekvämt att hoppa runt och veva fram och tillbaks i kostym
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in