2026-03-22, 08:58
Medlem
Jag har märkt att homosexuella oftast är väldigt hatiska mot barn. Har en bögkusin som öppet hatar barn och har även träffat andra. Ni homosexuella varför är det så? Även hetero får så klart svara.
Citera
2026-03-22, 09:08
Medlem
halaltarzans avatar
Jag tror att det har att göra med att har du ett bekvämt liv så kommer barn att förstöra det. Så tänkte jag själv utan att vara homo.
Citera
2026-03-22, 09:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
Jag tror att det har att göra med att har du ett bekvämt liv så kommer barn att förstöra det. Så tänkte jag själv utan att vara homo.
Dom hatar ju andras barn också. Dom tål ju inte se eller höra några barn.
Citera
2026-03-22, 09:49
Medlem
Sokoke.Cutes avatar
Inget jag nånsin har märkt av och då känner jag väldigt många bögar och flator. Några av dem har barn, men för homosexuella oavsett kön så är det ju liksom en längre väg att gå än för oss andra. Det är inget som liksom råkar hända. Man ska nog inte dra för stora växlar på vad en (1) bögkusin gör och tycker.
Citera
2026-03-22, 10:00
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vespasianus
Dom hatar ju andras barn också. Dom tål ju inte se eller höra några barn.

Jo, men ungar är ju jobbiga också, inte många som kan sitta still och vara tysta. Nej, har man satt sig någonstans och bara vill ha det lugnt så kan det mycket väl dyka upp någon WT-familj och störa friden (i princip alla blir för övrigt automatiskt WT när det får barn).
Citera
2026-03-22, 10:46
Medlem
CuteTwink-I-wass avatar
Citat:
Jag har märkt att homosexuella oftast är väldigt hatiska mot barn. Har en bögkusin som öppet hatar barn och har även träffat andra. Ni homosexuella varför är det så? Även hetero får så klart svara.

Är inte speciellt förtjust i barn annat än när de behövs för att göra barnsaker, typ gå på Liseberg.

Det jag hatar och börjat hata mer och mer är föräldrar som så helt går upp i sina barn Så de förintar sig själva. och inte kan prata om annat än sinna barn.
Citera
2026-03-22, 10:59
Medlem
Skulle vara bra om de skulle kunna göra en undersökning om detta.

Fast som det verkar så vill de inte ha lika mycket barn som heterosexuella.

Har man en barn-längtan är sannolikheten större man är hetero.

Att konstatera sådant är inte hat mot homosexuella ,utan syftar mer till att förstå dem.
Citera
2026-03-22, 12:23
Medlem
Din lilla bubbla kanske inte är representativ för alla? Har man valt stigen i livet där det omöjliggör befruktning, har man säkert tänkt bort tanken på barn redan

Ska vi tolka att alla i din släkt är utvecklingsstörda, bara för du ter dig så?
Citera
2026-03-22, 12:27
Avstängd
Citat:

De bögar och flator jag har träffat när jag varit i Stockholm, Malmö och Göteborg har egna barn, bögar knullar eller lämna sin säd till flator och blir bra föräldrar till sina barn, du kan inte bara gå på vad en bögkusin till dig säger!
Citera
2026-03-22, 13:28
Medlem
grungewhores avatar
Citat:
Har inte alls samma erfarenhet av någon slags homosexuella. Känner många som är barnvänliga trots att de inte vill ha egna.
Citera
2026-03-22, 15:15
Medlem
Fantens avatar
Jag är inte så nära med någon som spelar för andra laget så har ingen som helst koll på vad dom tycker om barn. Har heller aldrig känt något behov av att bli upplyst i frågan heller.
Citera
2026-03-22, 15:51
Moderator
pbos avatar
Rubrik justerad.

/mod
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto