2026-03-21, 16:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hejsanhoppsanhej
Spelar ingen roll. De flesta som blivit utsatta för t.ex. våldtäkt anmäler inte. Det är svårt att få någon dömd för våld i nära relation eller sexuella övergrepp, och folk som har blivit utsatta för det vill hellre glömma och gå vidare än att gå igenom en rättsprocess.
Okej. Spelar dock ingen större roll då han sa, hon sa inte är juridiskt bindande och den sista sura ex-flickvännen som hittar på historier ej har fötts ännu.

Oskyldig tills motsatsen bevisats annars ligger alla, inklusive du riktigt illa till.
Citera
2026-03-21, 16:28
Medlem
dialektikers avatar
Jag tycker det är störigt att de dricker i de där guldfärgade picknick-glasen serien igenom. Ända sen kapslarna, har de burit på dessa picknick-glas.

Jag skulle känna som att jag var på camping, serien igenom. Dessutom känns det så mycket "produktion" av det.
Det skulle inte ens smaka gott att dricka ur de där tjatiga glasen.
Citera
2026-03-21, 16:30
Medlem
Oskyldig tills motsatsen bevisas gäller absolut på juridisk väg och det är de flesta medvetna om, men att du antyder att det "borde" funnits en polisanmälan för att det ska vara sannolikt att något har hänt blir ju också fel eftersom det finns mycket bevis på att de flesta sådana saker aldrig anmäls.

Citat:
Ursprungligen postat av xivvan
Okej. Spelar dock ingen större roll då han sa, hon sa inte är juridiskt bindande och den sista sura ex-flickvännen som hittar på historier ej har fötts ännu.

Oskyldig tills motsatsen bevisats annars ligger alla, inklusive du riktigt illa till.
Citera
2026-03-21, 16:32
Medlem
Facebacks avatar
Avsnitt 7
Daniel säger han varit toastmaster igen.. Redan varit toastmaster 7 gånger under året hävdar han.
Nej, Daniel var ingen jävla toastmaster när han var bortrest, han var tillsammans med sin pojkvän några dar!
Spelar straight i tv för han vill bli känd och drömt få vara med i denna typ av program!
Senast redigerad av Faceback 2026-03-21 kl. 16:51.
Citera
2026-03-21, 16:36
Medlem
Varför gråter Daniel? Offerkofta. Vad sa han? Han hade gråtit 4 ggr. Är det bra? Tjejerna verkar ju vekna när han berättar det.
Jag förstår mig inte på honom.
Citera
2026-03-21, 16:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hejsanhoppsanhej
Oskyldig tills motsatsen bevisas gäller absolut på juridisk väg och det är de flesta medvetna om, men att du antyder att det "borde" funnits en polisanmälan för att det ska vara sannolikt att något har hänt blir ju också fel eftersom det finns mycket bevis på att de flesta sådana saker aldrig anmäls.
Alltså har produktionen inte brustit i sin bakgrundskoll.

Inget implicerande juridiskt = det kunde likaväl inte ha hänt, för det finns det ingen som vet förutom vederbörande, vilka båda såklart är exakt lika trovärdiga i sakfrågan sålänge det inte finns bevis för agerandet.
Citera
2026-03-21, 18:01
Medlem
Alltså det här med att Daniel spelade in samtalet med Johanna i smyg.. helt sjukt!! Men pusselbitarna faller ju på plats eftersom det tidigt i denna tråd fanns uppgifter om att han hade en kamera hemma som spelade in tjejer också, utifall han skulle bli anklagad för våldtäkt. Tvivlar inte en sekund på den infon.
Citera
2026-03-21, 18:04
Medlem
Sjuttiotalistens avatar
Det här var ju intressant! Kände inte ens igen systern Idol-Victoria Grace då hon var med i avsnitt 7, men de är syskon alltså: https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/n1yz4a/lars-erik-danielsson-varvades-till-love-is-blind-efter-systerns-medverkan-i-idol?utm_source=iosapp&utm_medium=share

Jag har inget emot honom. Ja, lite för på men en normal människa om man jämför med Daniel (+Ola och ”mitt hjärtas fröjd”-killen)
Citera
2026-03-21, 18:35
Medlem
Detta med Ellen...

Tyckte hon Fabian var så sjuk oattraktiv att hon inte ens ville testa att dejta och se om något kunde växa fram ?

Hon är ju med i programmet som heter Love is blind och det är ju många som inte känt sig attraherade direkt när dom ses men försöker ändå !

Dessutom gav hon sken i kapslarna att vara så empatisk ...
Citera
2026-03-21, 18:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Du-Hast
Detta med Ellen...

Tyckte hon Fabian var så sjuk oattraktiv att hon inte ens ville testa att dejta och se om något kunde växa fram ?

Hon är ju med i programmet som heter Love is blind och det är ju många som inte känt sig attraherade direkt när dom ses men försöker ändå !

Hon valde bort Daniel och valde Fabian för det är detta hennes hjärntvättade feministhjärna säger åt henne, men att vara en sorglig typ som inte kommit över saker som hänt decennier sedan skapar inte våthet, det är ren och skör biologi, oavsett ideologin hos kvinnan

Så ja, Fabian var så sjukt oattraktiv, inte fysiskt men i sättet han för sig. När en kvinna säger "Jag är inte redo för detta" så betyder det "Jag är inte redo för detta. Med DIG."
Citera
2026-03-21, 20:04
Medlem
Daniel verkar vara en sån som ser bättre ut på bild än i rörligt format. Hur kommer det sig?
Citera
2026-03-21, 20:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Du-Hast
Detta med Ellen...

Ja hon lär ha tyckt så. Får intrycket efter ha kollat hennes insta att hennes agenda med att vara med var för att synas och bli känd men inte till priset av att hänga med en mes tydligen. Hon skulle ha valt Daniel de två är av samma skrot och korn och hade passat bra ihop.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in