Det enda man kan lita på när det gäller trump, det är att han kommer se till att börsen går bättre än någonsin under sin mandatperiod, då han ser detta som det enda måttet på hur framgångsrik en president varit under sina 4år.
Sitt still i båten förhelvete. Gubbjäveln har har aldrig haft kontroll över någonting. Men börsen kan jag lova er kommer nå ath innan han avslutar sin karriär
Senast redigerad av kastenhof 2026-03-19 kl. 20:58.
Det är nog många som nu passar på att byta sida - från Bull till Bear - detta förstärker korrektionen automatiskt. Det är aldrig helt fel att sitta vid sidan om och titta på.
Har man likvida medel är det säkert läge att gradvis köpa in sig. Ingen vet om botten nås imorgon, nästa vecka, om en månad eller framåt sommaren. Däremot vet vi att efter en nedgång kommer uppgång.
Trodde innan jag läste din ingress att det skulle handla om PI och att det inte var PI dagen idag.
Men on topic. Börsen återhämtar sig alltid, har en del pensionspengar som jag inte orkar röra, det kommer gå upp igen. Så sitt still
Trump lär ju bara bli värre med tiden, om inte annat pga ålder, så det känns som att detta bara är starten på den västerländska ekonomins fall och i värsta fall kan allt leda till ett världskrig. Jag har i varje hall svårt att se att det inte skulle fortsätta utför nu.