Citat:
Ursprungligen postat av
fula-klaeder
När har hon sagt att hon ska plugga?
Jag tror på nåt jobb hon kan ha och ändå bo lantligt. Lärare eller sjuksköterska typ. Hon verkar ju gilla att stå på scen och föreläsa. Men beskriver sig som antitesen till en välorganiserad projektledare. Prästyrket verkar så teoretiskt, tror ni verkligen hon har en sådan längtan? Socionom kanske snarare hon har ju ett stort politiskt patos.
I inlägget om påskpodden, från den 19/3. Det måste ju inte vara en utbildning som leder till ett yrke heller, utan kan vara fristående kurser som hon tycker är intressanta eller anser att hon har nytta av, t.ex. när hon skriver böcker. Kan även vara ett sätt att få en extrainkomst i form av studiebidrag och möjlighet att ta studielån. I fall antalet betalande inte är tillräckligt många eller så.
Jag tror för övrigt att hon skulle kunna få betydligt fler betalande om hon sänkte priset till t.ex. 9 eller 19 kronor. Eller att man skulle kunna betala ett par kronor för att läsa enstaka inlägg. Det om pojkvännen verkar ju ha dragit många läsare och jag är säker på att flera hade betalat för att läsa bara det. 49:- i månaden är som sagt rätt saftigt för att läsa om hur en annan kvinna tränar, äter, promenerar, städar och vilar.