2026-03-18, 18:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Barnabyhimself
Det är i förhör flera månader framåt som M säger detta. . Sen kommer hela förloppet om vad som hände och när. Väldigt kusligt detaljerat och på minuter precist återgivit av M.

Vill någon hänvisa till i vilken del av FUP man kan läsa Ms detaljerade redogörelse? Hittar bara ett där sista förhöret med henne antyder att hon nästa gång ska berätta. Gärna länk! Tack!
Citera
2026-03-18, 18:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jamenda
Vill någon hänvisa till i vilken del av FUP man kan läsa Ms detaljerade redogörelse? Hittar bara ett där sista förhöret med henne antyder att hon nästa gång ska berätta. Gärna länk! Tack!

Det är bilaga 185, förhör #15 och framåt. Börjar på sidan 484. Det förhöret och de 2sista med M är väldigt ”speciella”. OM hon ljuger så gör hon det strålande.

Av och till har hon mest koll av alla som är med vid förhören. Missar i stort sett ingenting. Länk till förhören finns i inlägg #2 första sidan i tråden.
Citera
2026-03-18, 21:15
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Är väl inte underligt, killens inre är ju kaos enligt det man läser på Flashback, fyllt av droger och skit.

Förstod att det var så, men var kan man läsa om det?
Citera
2026-03-18, 21:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TaxenSixten
Om det var min son hade jag inte besökt honom. Varför i helskotta gör han det när de planerat mörda honom också dessutom!

Vad jag förstår av förhöret så besökte den biologiska pappan G innan han fick veta om deras mordplaner på honom. När det framgick förbjöd polisen honom att fortsätta med sina besök.
Citera
2026-03-18, 21:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Onemisstake
When a clown moves into a palace, the clown doesnt become a King or Queen, the palace becomes a circus, right?
Lika barn leka bäst, kaka söker maka, de gamla talesätten stämmer kanske mycket väl här?
Som G själv sa att han hade gjort sitt val, och gjort är gjort…jag får ju intrycket att de båda visste mycket väl om planerna och vad som skulle ske under längre tid? Dessutom har väl ingen av dom ansökt om skilsmässa än, det tyder väl ganska mycket på samförstånd och att de står enade?
Någon av dom borde väl annars vilja ta avstånd pga ilska ånger besvikelse om den känt sig tvingad, hotad och indragen i något mot sin vilja?

Nu har jag läst hela FUP:en. Det är så tragiskt, det här är ju två personer som mår enormt dåligt och det eskalerar ju tillsammans.

Om det stämmer som M skriver i sina dagboksanteckningar att de båda två planerat och försökt döda Anna vid så många olika tillfällen, de försöker men misslyckas, försöker igen och igen, att familjen inte märkt att nåt är konstigt om Anna typ somnar hela tiden när de lägger droger i kaffe, smoothie, mat mm. Nähä, det gick inte idag heller, vi bjuder hit henne på middag i morgon igen!🙈

Och när de planerade att kväva henne med en kudde när de var på besök på Resarö, både systern och Claes var ju hemma, hur hade de tänkt att det skulle se ut? Kväva henne i familjens hem när alla var hemma, hur korkad får man vara? Det känns verkligen som att de aldrig har talat om vad som ska ske efter dödstillfället. Verkar inte vara så noga VAR det ska ske nånstans, bara att det ska göras typ. Då blir allt bra.
Senast redigerad av PeterPelikan66 2026-03-18 kl. 22:00.
Citera
2026-03-18, 21:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Liten skalle/panna hon har, ryms ens en hjärna där?

Hon säger att hon nästan bara hade A:n i betyg i grundskolan och hon har ju en masterexamen från ett universitet i London, så dum är hon nog inte. Men galen.

Jag fattar fortfarande inte hur de har klarat av att bo med ett förruttnat lik så länge med tanke på den VIDRIGA stanken alla grannar beskrev i trapphuset. Grannarna höll ju på att kräkas bara av att vara där nån minut! Och damen som mötte dem ute med vagnen sa ju att det var en massa flugor runt säcken och att det luktade även utomhus. Hur många dygn har de bott med liket?! Det borde vara omöjligt att klara av det!!
Senast redigerad av PeterPelikan66 2026-03-18 kl. 22:02.
Citera
2026-03-18, 21:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jamenda

Vet inte på rak arm men kolla innehållsförteckningen i FUP, det står tydligt där. De första förhören är med G, ganska många. Sen kommer hennes. Och sist alla anhörigas förhör.
Citera
2026-03-18, 21:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Barnabyhimself
Det är bilaga 185, förhör #15 och framåt. Börjar på sidan 484. Det förhöret och de 2sista med M är väldigt ”speciella”. OM hon ljuger så gör hon det strålande.

Av och till har hon mest koll av alla som är med vid förhören. Missar i stort sett ingenting. Länk till förhören finns i inlägg #2 första sidan i tråden.

Nej hon är supertydlig, effektiv och konkret, minns ALLT, tvekar ALDRIG i sina svar. Jag tror det mesta av det hon säger stämmer, frågan är bara vem som har gjort vad. Han har ju erkänt styckningen, så det vet vi ju. Vi kommer nog aldrig få veta vem som gjorde vad och det spelar ingen roll, de har planerat och utfört det tillsammans. Och planeringen finns ju tydligt i text på alla deras chattmeddelanden.

Är det INGEN som vet hur det går på rättegången?
Senast redigerad av PeterPelikan66 2026-03-18 kl. 22:08.
Citera
2026-03-18, 22:07
Medlem
TaxenSixtens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PeterPelikan66
Vad jag förstår av förhöret så besökte den biologiska pappan G innan han fick veta om deras mordplaner på honom. När det framgick förbjöd polisen honom att fortsätta med sina besök.
Pappan visste väl vad de gjort med mamman.
Citera
2026-03-18, 22:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TaxenSixten
Pappan visste väl vad de gjort med mamman.

Ja fast pappan verkar ju inte ha alla hästar hemma heller, han säger själv att han är ganska lik G.
Citera
2026-03-18, 22:16
Medlem
TaxenSixtens avatar
Citat:
Nu har jag läst hela FUP:en. Det är så tragiskt, det här är ju två personer som mår enormt dåligt och det eskalerar ju tillsammans.

Om det stämmer som M skriver i sina dagboksanteckningar att de båda två planerat och försökt döda Anna vid så många olika tillfällen, de försöker men misslyckas, försöker igen och igen, att familjen inte märkt att nåt är konstigt om Anna typ somnar hela tiden när de lägger droger i kaffe, smoothie, mat mm. Nähä, det gick inte idag heller, vi bjuder hit henne på middag i morgon igen!🙈

Och när de planerade att kväva henne med en kudde när de var på besök på Resarö, både systern och Claes var ju hemma, hur hade de tänkt att det skulle se ut? Kväva henne i familjens hem när alla var hemma, hur korkad får man vara? Det känns verkligen som att de aldrig har talat om vad som ska ske efter dödstillfället. Verkar inte vara så noga VAR det ska ske nånstans, bara att det ska göras typ. Då blir allt bra.
Kom inte dragandes med att det är tragiskt och att mördarna mår dåligt. Det är ondskefullt! Många människor mår dåligt men de dödar inte folk för det. G och M är verkligen mänsklighetens avskrap.
Citera
2026-03-18, 22:17
Medlem
TaxenSixtens avatar
Citat:
Ja fast pappan verkar ju inte ha alla hästar hemma heller, han säger själv att han är ganska lik G.
Det ante mig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in