2026-03-17, 16:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Josefsmaria66
Berätta nu vad som stod när du ändå tog upp det 😁 Så kan vi ju jämföra i efterhand 👍
Är du nyfiken så kan du läsa själv , jag vet vad som stod !!
Citera
2026-03-17, 16:12
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Josefsmaria66
Har ingen som helst betydelse för någonting att dom visar upp hur fin pappa och dotters relation är. Tvärtom möjligen (fast tror inte det heller har någon betydelse) är det positivt att se.
Ingen förändring i vårdnadsfrågan kommer ske.
Håller med inga förändringar kommer ske i vårdnadsfrågan och det är fakta, A kan möjligen få visitationsrätt med någon från sociala med men utöver så är det ingen skillnad från nu!
Citera
2026-03-17, 16:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Håller med inga förändringar kommer ske i vårdnadsfrågan och det är fakta, A kan möjligen få visitationsrätt med någon från sociala med men utöver så är det ingen skillnad från nu!
Vad bra att du håller ordning på hur det kommer se ut framöver el vad beslutet blir för A och C. Och att det skulle vara uteslutet med umgängesrätt efter en person historia hur det har gått till vid träffen med C
Senast redigerad av Famlove 2026-03-17 kl. 16:19.
Citera
2026-03-17, 16:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Famlove
Är du nyfiken så kan du läsa själv , jag vet vad som stod !!
Ja precis, eftersom du vet vad som stod så berätta gärna…eller länka kanske. Det var ju någon annan som undrade vad som stod. Inte jag.
Citera
2026-03-17, 20:28
Medlem
Såg att A var i Stockholm i helgen och jag fick en känsla av att han skulle träffa C ❤️ Verkar som han gjort det nu äntligen! ❤️❤️❤️
Citera
2026-03-17, 20:31
Medlem
https://ibb.co/JFRBNzsz

Var det i helgen A träffade C?
Citera
2026-03-17, 20:35
Medlem
Ja han la just ut ett inlägg ! Blev alldeles varm av att läsa ! Hoppas han kämpar vidare trots narcissisternas kamp !
Citat:
Ursprungligen postat av Dalen78
Såg att A var i Stockholm i helgen och jag fick en känsla av att han skulle träffa C ❤️ Verkar som han gjort det nu äntligen! ❤️❤️❤️
Citera
2026-03-17, 20:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jotack

Ja, A träffade C helgen som var.
Citera
2026-03-17, 20:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LovisP
Ja han la just ut ett inlägg ! Blev alldeles varm av att läsa ! Hoppas han kämpar vidare trots narcissisternas kamp !

Ännu mer patetiskt av N att göra inlägget om C & V samtidigt som A skulle träffa sin dotter! Precis som en tävling om vem som ska vara pappa 🙄
Citera
2026-03-17, 20:43
Medlem
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av jotack

Citat:
Ursprungligen postat av LovisP

Citat:
Ursprungligen postat av Artmovie
Ja, A träffade C helgen som var.
Åh blir varm i hjärtat av att läsa detta 💕 äntligen trots att andra försöker lägga krokben på han hela tiden och försöker få saker till något det inte är . Hoppas han orkar stå emot dessa individer .
Citera
2026-03-17, 20:45
Medlem
Citat:
Ännu mer patetiskt av N att göra inlägget om C & V samtidigt som A skulle träffa sin dotter! Precis som en tävling om vem som ska vara pappa 🙄
Allt för att sabotera, fortsätter hon lite till kan hon bli ifrågasatt om sabotage . Då det är så uppenbart just nu
Citera
2026-03-17, 21:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Famlove
Allt för att sabotera, fortsätter hon lite till kan hon bli ifrågasatt om sabotage . Då det är så uppenbart just nu
Det här är något jag tycker att socialtjänsten borde uppmärksamma. Även sättet användaren skriver om A och deras träff i tråden är relevant, det är information som N på något sätt har delat vidare.
Senast redigerad av Upp-till-bevis 2026-03-17 kl. 21:11.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in