2026-03-17, 07:14
Medlem
Nejellervas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bigdickrick
Clue är i behov av fler visningar för att få lite mat till sin familj. Därför han inte kan släppa taget om ”dramat”
Men såklart ingen vill peka finger åt clue, då får man Bölman efter sig.
Att ingen granskar om att han har pratat med en gråtande Linnea om att chrippa slagit henne är ofattbart.

Clue är så jäkla problematisk, dels för hur han sagt att han skulle stå bakom och skydda Chrippa även om han skulle vara kvinnoboxare och sen att han gick med på att göra videon med makarna samt den tvingade Julia som en form av utpressning att få tillbaka hennes dotter vars pass dom kapat.
Citera
2026-03-17, 07:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bigdickrick
Clue är i behov av fler visningar för att få lite mat till sin familj. Därför han inte kan släppa taget om ”dramat”
Men såklart ingen vill peka finger åt clue, då får man Bölman efter sig.
Att ingen granskar om att han har pratat med en gråtande Linnea om att chrippa slagit henne är ofattbart.

Har kommenterat en enda gång hos Kluttish, det var när jag ifrågasatte just det. Blev blockad direkt. Men det hade varit väldigt intressant att få höra svaret på det
Citera
2026-03-17, 07:47
Medlem
BitterFittas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Lyssna på gårdagens live från Julia så får du ett utspel av en kvinna som håller på att ätas upp av svartsjuka.

Genom sig själv känner man andra.
Just saying.
Citera
2026-03-17, 08:18
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av DorisDiesel
Precis, mycket bra info han fick via mamman!
Varken Jacke eller L hade i sin vildaste fantasi inte kunnat tro att hela chatten skulle läggas ut. Det var det bästa Anjo kunde gjort. Nu vet alla hur det faktiskt var. Svart på vitt. Oavsett vad den efterblivna lilla skaran av försvarare här säger eller försöker tolka till annat.

Ja nu fick vi alla veta vad som hänt under tidens gång och jag håller med det var det bästa Anjo kunde göra och lägga ut hela chatten.
Citera
2026-03-17, 08:20
Avslutad
Hittade denna så vi får väl se om det kommer någon info om detta snart vet att det varit förhör iaf.

https://imgur.com/a/7nTXNyQ
Citera
2026-03-17, 09:03
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Hittade denna så vi får väl se om det kommer någon info om detta snart vet att det varit förhör iaf.

https://imgur.com/a/7nTXNyQ
Eftersom det handlar om en redan utfärdad dom så får man väl utgå ifrån att det redan varit förhör - ja. Förhören brukar ligga i förundersökningen FÖRE åtal.
Citera
2026-03-17, 09:13
Medlem
Sinnesförvirrads avatar
Citat:
Jag skickade inte långa brev till femåringar som de inte kan läsa .. korrekt.
Å andra sidan så hade jag ju ingen annan förälder som gjorde allt för att förstöra kontakten med barnen heller.

Jag antar att dina barn inte fick tillgång till sagor heller förrän de var läskunniga.
Citera
2026-03-17, 09:38
Avslutad
Citat:
Eftersom det handlar om en redan utfärdad dom så får man väl utgå ifrån att det redan varit förhör - ja. Förhören brukar ligga i förundersökningen FÖRE åtal.

Jag tänkte på att ekobrott säger att det kan komma ytterligare misstankar kopplade till 2025 det var iaf den infon som kom ut i pressmeddelandet från ekobrott.
Även dopingbrott i det separata ärendet men det har kanske lagts ner.
Citera
2026-03-17, 10:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheyCallMeTK
Googlar man pt-utbildning så finns det olika. En del är på distans, en del är intensivutbildningar som är desto dyrare och en del är csn-berättigade, oftast på en högskola då. Skulle hon våga sätta sig i ett klassrum med folk som vet vem hon är och vad hon gjort?
Men majoriteten av hennes följare verkar vara mellan 12 och 17 år med drömmar om att bli influenser. Hon lägger ofta upp kommentarer hon fått där småtjejer skrivit att Linnea är såååå fiiiim och en sååå bra förebild, som avslutas med 🤩🤩🤩🤩❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️😘😘😘😘😘😘
Hon rör ju sig fritt i samhället så vad skulle potentiellt hända i ett klassrum?
Det är ju bara bra oavsett bakgrund att plugga något och ha lite ambition.

Folk är inte ute efter henne.
Citera
2026-03-17, 11:11
Medlem
CharlieRs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LetMomSleep
Det krävs löjligt låg inkomst för att bli fullt återbetalningsskyldig i Sverige. Att han inte skulle haft 260k brutto, trots tillägget på 40% av den undandragna skatten, över när det beskattningsbara underlaget för 2024 var nästan 1900k… bara nej. Så han ska vara otroligt tacksam över att de inte belastade honom med den kostnaden - som förfaller inom 30 dagar dessutom.
Det är aktuellt inkomst som avgör det, inte inkomsten då brottet begåtts.
Citera
2026-03-17, 11:16
Medlem
paperfaces avatar
Citat:
Jag skickade inte långa brev till femåringar som de inte kan läsa .. korrekt.
Å andra sidan så hade jag ju ingen annan förälder som gjorde allt för att förstöra kontakten med barnen heller.

Så du hade inte barnkalas för dina barn när dom var små?
Citera
2026-03-17, 11:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CharlieR
Det är aktuellt inkomst som avgör det, inte inkomsten då brottet begåtts.

2024 är senaste inkomsten.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in