2026-03-16, 11:27
Medlem
rallykalle69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Protonic75
Undrar hur många Gäddor som plågar sig själva med att gå in här och läsa efter publikation?
Om 750 läser här måste han ju tro att folk är sinnessjuka som diskuterar om hans kateter
Bra fråga, säkert många, bör ju dock vara enklare att dra ett mentalt streck över det hela och fokusera på leva normalt igen (i dom fall det går dvs), läsa här borde ju snarare hålla minnet vid liv.

Men ändå, katetern är en befogad fundering
Citera
2026-03-16, 11:38
Medlem
"Jag har aldrig gjort något sexuellt med en sån ung flicka men jag vet hur barn tänker och fungerar..ungefär"

Så bra då.

Citera
2026-03-16, 11:42
Medlem
MisterCluelesss avatar
Det är jättebra om gäddorna läser här. Då får dom klart för sej att trots mått och steg för att hålla sej anonyma, så hittar vi ID på i stort sett varenda en. Dessutom står det nog rätt klart att vi anser dom vara patetiska stackare som borde hudflängas. Inte för att jag tror att det förändrar någonting, men det är förmodligen ändå lite överraskande för personer som trodde sej vara försiktiga och diskreta med sina sjuka läggning. Sådana individer ska inte få känna sej trygga någonstans.
Citera
2026-03-16, 11:43
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Elofsson666
"Jag har aldrig gjort något sexuellt med en sån ung flicka men jag vet hur barn tänker och fungerar..ungefär"

Så bra då.

Med den "kunskapen" är det ju bra att #752 inte valde att bli lärare i alla fall.
Citera
2026-03-16, 11:47
Medlem
rallykalle69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MisterClueless
Det är jättebra om gäddorna läser här. Då får dom klart för sej att trots mått och steg för att hålla sej anonyma, så hittar vi ID på i stort sett varenda en. Dessutom står det nog rätt klart att vi anser dom vara patetiska stackare som borde hudflängas. Inte för att jag tror att det förändrar någonting, men det är förmodligen ändå lite överraskande för personer som trodde sej vara försiktiga och diskreta med sina sjuka läggning. Sådana individer ska inte få känna sej trygga någonstans.
Detta är bara en tanke som slog mig, och vi måste bortse från hästar, hundar och småbarn, för där finns det nog ingen räddning. Men låt säga gäddcon 4/5, läsa här kanske har en positiv effekt, att det sjunker in vad dom gjort (och kanske varför). Som någon form av sitta i grupp, fast man är tyst bara och lyssnar.

Borde ändå vara möjligt. En annan sak som följde med den funderingen, dom gamla i gänget, inte ålder utan tid online. Låt säga 1+ år, det är ändå relativt lång tid. Det vore intressant att veta hur många som åter lever som vanligt (och sköter sig givetvis).

Obs, #352 räknas inte med
Citera
2026-03-16, 12:04
Medlem
Protonic75s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rallykalle69
Bra fråga, säkert många, bör ju dock vara enklare att dra ett mentalt streck över det hela och fokusera på leva normalt igen (i dom fall det går dvs), läsa här borde ju snarare hålla minnet vid liv.

Men ändå, katetern är en befogad fundering

Det är det förstås. Som du nämnt tidigare tror jag att för den vanliga Svensson bas Gäddan så minns nog knappt någon utan det blir i stället det egna mentala fängelset med att ständigt gå och oroa sig för att alla man möter kan känna till det. Det är en befogad fundering, men onekligen lite tragikomiskt
Citera
2026-03-16, 12:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Protonic75
Undrar hur många Gäddor som plågar sig själva med att gå in här och läsa efter publikation?
Om 750 läser här måste han ju tro att folk är sinnessjuka som diskuterar om hans kateter

Ja, synd att han inte svarar i så fall, så många frågor

Tänk om någon av dem kunde komma med något konstruktivt här

Citera
2026-03-16, 12:35
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flugeldur
Ja, synd att han inte svarar i så fall, så många frågor

Tänk om någon av dem kunde komma med något konstruktivt här

Eller #342. Han måste ju fått massor av insikter i början av 2026.
Citera
2026-03-16, 12:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MisterClueless
Eller #342. Han måste ju fått massor av insikter i början av 2026.

To late

varför driver man ett sånt fall?, dåraktigt, speciellt som It forensiker

Citera
2026-03-16, 12:49
Medlem
rallykalle69s avatar
Citat:
To late

Å det är inte ens över, blir ju en runda till i HR. Inte sett något om dom tar upp det dock.
Citera
2026-03-16, 12:51
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rallykalle69
Detta är bara en tanke som slog mig, och vi måste bortse från hästar, hundar och småbarn, för där finns det nog ingen räddning. Men låt säga gäddcon 4/5, läsa här kanske har en positiv effekt, att det sjunker in vad dom gjort (och kanske varför). Som någon form av sitta i grupp, fast man är tyst bara och lyssnar.

Borde ändå vara möjligt. En annan sak som följde med den funderingen, dom gamla i gänget, inte ålder utan tid online. Låt säga 1+ år, det är ändå relativt lång tid. Det vore intressant att veta hur många som åter lever som vanligt (och sköter sig givetvis).

Obs, #352 räknas inte med
Tror inte att gäddcon 4 och 5 är så hemskt mycket bättre på personlig utveckling. Det som skiljer dom åt från 1-klassen är ju graden av störning. Många i klass 4-5 har ju haft sina konton reggade i flera år, vilket tyder på att eftertanke inte är deras bästa gren. Prova själv om du har tid att regga ett Snap-konto och kalla det "My 13" eller liknande, så ska du få se på verkligheten för barn. En och annan bekanting från Dumpen dyker kanske upp också, men framför allt lär det bli ett aggressivt stim av helt nya gäddor.
Citera
2026-03-16, 12:53
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
To late

Haha, ja det är fullkomligt obegripligt. En sak kan vi i alla fall vara säkra på - han är mer kränkt än smart. 😅 #342
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in