Citat:
Ursprungligen postat av
guistha46
Passivt aggressivt beteende är väl snarare när man flamsar bort allt och vägrar ta något på allvar. Att aldrig kunna möta en vuxen diskussion utan att flamsa bort det som en omogen tonåring – är det beteendet mer charmigt hos en person på snart 60 bast menar du?
Det är bra märkligt hur han blir kallad surgubbe bara för att han beter sig som en vuxen, medan hon kan bete sig hur omoget som helst utan att någon höjer ett ögonbryn.
Ja, jag tycker att det är vidrigt att kräva beteenden i vilken ålder som helst och umgås hellre med glada och flamsigare människor alla dagar i veckan.
Att dessutom verka helt oerfaren med relationer är big 🚩 alert för en 60-åring. Jämfört med PW som har ett extremt stort nätverk med familj, vänner och bekanta.
Hans s.k. umgänge verkar vara några i hans familj, någon barndomsvän, några sportmänniskor och...PWs vänners män.
Nä, CB är en klassisk "Jag ska ha det du har och jag ska dessutom ha mer uppmärksamhet. Och! Jag ska diktera villkoren och du ska göra som jag vill".
Att PW ens gått in i detta är ett mysterium...