2026-03-14, 20:11
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scaryfoot
Jag hade mycket att erbjuda när jag var yngre. Jag hade snyggare kropp och var mer viril. Låter säkert fånigt att jag nämner det, men faktum är att det är viktigt för kvinnor att mannen är viril.
Jag hade flera intressen och hade talang inom ett par områden. Kvinnor uppskattade mig och sa att jag var så lätt att prata med. De gillade min humor. De öppnade sig ofta för mig och jag var en bra lyssnare. Det var min roll, det var allt jag var. En trevlig kille, men inte han som de kände spänning och pirr med.
Och det var ändå när jag var i mina bästa år.

Vad vill du att vi här ska göra åt din situation? Vad kan vi hjälpa dig med? Kom med nåt konkret för en gångs skull.
Har du vänner? Om inte, läs tipsen i denna tråden som Grodde har fått.
Senast redigerad av Jenny9 2026-03-14 kl. 20:17.
Citera
2026-03-14, 20:12
Medlem
Citat:
Jag hade mycket att erbjuda när jag var yngre. Jag hade snyggare kropp och var mer viril. Låter säkert fånigt att jag nämner det, men faktum är att det är viktigt för kvinnor att mannen är viril.
Jag hade flera intressen och hade talang inom ett par områden. Kvinnor uppskattade mig och sa att jag var så lätt att prata med. De gillade min humor. De öppnade sig ofta för mig och jag var en bra lyssnare. Det var min roll, det var allt jag var. En trevlig kille, men inte han som de kände spänning och pirr med.
Och det var ändå när jag var i mina bästa år.
Sluta berätta vad som är viktigt för kvinnor, det är bara kvinnor som kan föra kvinnors talan.

Det enda du kan veta är att så som du tänker och reagerar nu (och de sista 10 åren) inte ger de resultat du vill, det betyder att om du vill ha en förändring i ditt liv så behöver du ändra på något. Troligtvis terapi .
Citera
2026-03-14, 20:15
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ThaliaElise
HealthyGamer är som vanligt spot on! Kul att se honom hos huberman förresten, måste kolla på det avsnittet

Verkligen, det är en flyktmekanism. TS verkar dock inte ha gått in på att "maximera sin look", men använder det istället som en förklaringsmodell för att slippa ta tag i sina inre demoner.

Åh kul att du också gillar HealthyGamer! En sund röst i all misstron och förvirringen : )
Citera
2026-03-15, 07:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 57000
Sluta berätta vad som är viktigt för kvinnor, det är bara kvinnor som kan föra kvinnors talan.

Det enda du kan veta är att så som du tänker och reagerar nu (och de sista 10 åren) inte ger de resultat du vill, det betyder att om du vill ha en förändring i ditt liv så behöver du ändra på något. Troligtvis terapi .

Det gör dom. Kvinnor för alla kvinnors talan.
Citera
2026-03-15, 08:01
Medlem
Citat:
Du förstår inte hur konstigt det blir när du skriver vad kvinnor vill ha? Eller inte vill ha?

Känner du kvinnor så väl så att du kan föra kvinnors talan eller är det din enorma erfarenhet som talar?
Citera
2026-03-15, 08:04
Medlem
Citat:
Du förstår inte hur konstigt det blir när du skriver vad kvinnor vill ha? Eller inte vill ha?

Känner du kvinnor så väl så att du kan föra kvinnors talan eller är det din enorma erfarenhet som talar?

Kvinnor förstår inte hur konstigt det blir när de för alla kvinnors talan. Kvinnor verkar omedvetna om vad de själva säger.

Jag anser mig ha stor erfarenhet av kvinnor så jag hävdar att kvinnor "vet" vad alla andra kvinnor vill ha. Och att kvinnor ofta vill få en man att känna sig otillräcklig. Jag vet inte varför kvinnor är så.
Citera
2026-03-15, 08:07
Medlem
All-the-way-77s avatar
Citat:

Nej, det där är något du (också) har missuppfattat. Det kan naturligtvis finnas enskilda sådana personer, men det är inte ett typiskt kvinnligt drag att påstå sig tala för alla andra kvinnor på jorden.
Citera
2026-03-15, 08:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av All-the-way-77
Nej, det där är något du (också) har missuppfattat. Det kan naturligtvis finnas enskilda sådana personer, men det är inte ett typiskt kvinnligt drag att påstå sig tala för alla andra kvinnor på jorden.

Där har du fel.
Kvinnor säger att män inte kan generalisera om kvinnor. Att kvinnor generaliserar om män går däremot utmärkt.
Det är inte bara jag som ser att kvinnor "vet" vad alla andra kvinnor vill. Det säger hon gärna till mannen. Främst så att han ska känna sig otillräcklig. Han ska inte tro att han kan attrahera en kvinna.
Han har t ex fel kropp för det. Och så är han inte tillräckligt mycket man.

Kvinnor anser att de får säga vad som helst till män. Det har även en del kvinnor sett nu.

https://www.expressen.se/ledare/ann-charlotte-marteus/kvinnor-har-blivit-de--nya-mansgrisarna/
Senast redigerad av scaryfoot 2026-03-15 kl. 08:14.
Citera
2026-03-15, 08:13
Medlem
Citat:
Kvinnor förstår inte hur konstigt det blir när de för alla kvinnors talan. Kvinnor verkar omedvetna om vad de själva säger.

Jag anser mig ha stor erfarenhet av kvinnor så jag hävdar att kvinnor "vet" vad alla andra kvinnor vill ha. Och att kvinnor ofta vill få en man att känna sig otillräcklig. Jag vet inte varför kvinnor är så.
Du har erfarenhet av att vara bror och son till två elaka kvinnor, det betyder inte att du förstår alla kvinnor. Vilket märkligt uttalande av dig.

Du säger att du har varit på två dejter de sista 10 åren och ändå menar du att du har stor erfarenhet? Förstår du inte hur du tolkas här? Att ingen kan ta det du skriver på allvar?
Citera
2026-03-15, 08:14
Medlem
All-the-way-77s avatar
Citat:
Det är inte bara jag som ser att kvinnor "vet" vad alla andra kvinnor vill.

Igen, bara för att din mamma typ sade så till dig så innebär inte det är är så på ett generellt plan. Ett av dina problem är att du drar extremt omfattande slutsatser av alldeles för lite indata.
Citera
2026-03-15, 08:15
Medlem
Citat:
Du har erfarenhet av att vara bror och son till två elaka kvinnor, det betyder inte att du förstår alla kvinnor. Vilket märkligt uttalande av dig.

Du säger att du har varit på två dejter de sista 10 åren och ändå menar du att du har stor erfarenhet? Förstår du inte hur du tolkas här? Att ingen kan ta det du skriver på allvar?

Jag tycker det är jättekonstigt att du tror att det är dom enda erfarenherna jag har av kvinnor.
Citera
2026-03-15, 08:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av All-the-way-77
Igen, bara för att din mamma typ sade så till dig så innebär inte det är är så på ett generellt plan. Ett av dina problem är att du drar extremt omfattande slutsatser av alldeles för lite indata.

Ett av dina problem är att du spekulerar, förvränger det folk säger och fantiserar fritt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in