2026-03-14, 19:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boxnytt
Haha fan vad töntig du är! Fräscht att romantisera kriminalitet.
Jag har inte romantiserat kriminalitet, kan du återkomma med vad du tolkar som att romantisera kriminalitet?
Citat:
Ursprungligen postat av Pallal
Det blev en liten kaffevolta och han kan förmodligen få permission till förlossningen. Det unnar jag paret, dom ser ljust på framtiden och nu fattas bara några få pusselbitar som snart faller på plats.

Snart har han suttit av halva tiden och har fått flytta till en bekväm IKEA-cell, spelar Den brottsdömde förtalsmannen på högsta volym och läser med ett leende på läpparna kärleksbrev från Linnea och planerar framtiden som en flerbarnsfamilj.
Citera
2026-03-14, 19:14
Medlem
FruKrokodils avatar
Jag fick känslan av att gubbarna i HR tyckte lite synd om Chrippa, då killen uppenbarligen är svagbegåvad. Gäller även pappa Thomas som inte ger något nyktert intryck.
Att sen Chrippa grinat värre än ett barn från häktet och ägnar tiden åt att rita teckningar likt ett dagisbarn så tänkte dom att 1 år och 10 månader räcker för att lära honom skillnad på rätt och fel.
Jag är mycket förvånad över att ingen liten sökning skett, för är helt säker på att straffet kunde lindras än mer då Chrippa har en if.

Däremot så är jag helt oförstående till hur Linnea kunde frias, då hon golat ner både sig själv och Chrippa i polisförhör redan januari 2024. Ingen kan påstå att hon inte kände till hans svarta inkomst.
Citera
2026-03-14, 19:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nejellerva
Bevisen du pratar om angående det som var uppe i tråden tidigare var bara bevis på att ni är helt tappade då den ena visade för Google/YouTube och den andra för Microsoft.

Visa bevisen på att det utan tvivel är Jocke eftersom det tydligen är så det är girl
Jag frågade inte ifall det varit uppe i tråden eller ifall du sett bevis. Svara på frågan girl, vad har du sett för bevis?

Exempel på svar:
Jag såg en print i vilken Linnea skriver ”jag hackade kanalen”, den visar upp i: länk och tidsstämpel till print som Jocke inte kunnat manipulera för att rikta misstankarna mot Linnea.
Senast redigerad av Pallal 2026-03-14 kl. 19:26.
Citera
2026-03-14, 19:26
Medlem
Nejellervas avatar
Citat:
Jag frågade inte ifall det varit uppe i tråden eller ifall du sett bevis. Svara på frågan girl, vad har du sett för bevis?

Exempel på svar:
Jag såg en print i vilken Linnea skriver ”jag hackade kanalen”, den visar upp i: (länk och tidsstämpel till print som Jocke inte kunnat manipulera för att rikta misstankarna mot Linnea).

Jag konstaterade att det du påstår är bevis inte är bevis, det är inte ett svar på en fråga.
Citera
2026-03-14, 19:33
Medlem
Citat:
Jag konstaterade att det du påstår är bevis inte är bevis, det är inte ett svar på en fråga.
Du har fått bevisat att Joakim hackade sig in på kanalen, det räcker som bevis till all annan stödbevisning som att Jocke fejkade en print med Linneas telefonnummer, att han upptäckte att den var hackad, han hann innan 160 000 följare med att säga det till Chrippa, han ljög om att Chrippa skrek i häktningen att Linnea tagit sig in på kanalen, printar visar att den som tog kanalen kan ha Jockes telefonnummer och att dom mörkat att det kan vara Jockes telefonnummer.
Citera
2026-03-14, 19:37
Medlem
Nejellervas avatar
Citat:
Du har fått bevisat att Joakim hackade sig in på kanalen, det räcker som bevis till all annan stödbevisning som att Jocke fejkade en print med Linneas telefonnummer, att han upptäckte att den var hackad, han hann innan 160 000 följare med att säga det till Chrippa, han ljög om att Chrippa skrek i häktningen att Linnea tagit sig in på kanalen, printar visar att den som tog kanalen kan ha Jockes telefonnummer och att dom mörkat att det kan vara Jockes telefonnummer.

Men hjärtat det är inga bevis. Kanske om man är lågbegåvad ser man det som bevis. Nog diskuterat med dig. Du verkar ha mycket fritid så ta och kika på chatten.
Citera
2026-03-14, 19:41
Medlem
https://www.podplay.com/sv-se/podcasts/sanning-konsekvens-35373?utm_campaign=share&utm_source=podplay_web

Vad normala människor tycker om härvan. Alla utanför hatbubblan på Flashback. Få som bryr sig faktiskt och livet går vidare med nytt skvaller och prat om "influencers".
De flesta skrattar åt eländet.
Citera
2026-03-14, 19:58
Avstängd
Citat:
I veckan har TEMU haft kurs om hur man fetar text på internet. Det har varit väldigt energikrävande därför har många av anhängarna varit frånvarande
Ja jäklar vad det vevas hejdlöst, patetiskt.
Att det finns folk som läser skiten är ännu mer imponerande.

Vad är ett ANSTÄLLNINGSJOBB som Hinken nämner? Aldrig hört talas om något som heter ANSTÄLLNINGSJOBB.
Citera
2026-03-14, 20:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frason

Vad är ett ANSTÄLLNINGSJOBB som Hinken nämner? Aldrig hört talas om något som heter ANSTÄLLNINGSJOBB.

Reagerade också på det.
Men så heter det väl om man aldrig haft ett riktigt jobb och vill framhäva att man faktiskt nu är ANSTÄLLD.
Men som sagt, hon är ju intelligent som en 12-åring.
Och Linnea, klappra med naglar på produkter i en snap, det är väl ändå så 2024?
Citera
2026-03-14, 20:07
Medlem
Citat:

Helvete har du hittat Boldknappen?
Visa beviset för det, tack på förhand.
Citera
2026-03-14, 20:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rimligsnowflake
Helvete har du hittat Boldknappen?
Visa beviset för det, tack på förhand.
Hen jag skrev till hade svårigheter att förstå. Vad är det?

https://imgur.com/a/1tJeTND
Citera
2026-03-14, 20:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frason

Ja jag undrade också det. Provanställning eller visstidssanställning finns men anställningsjobb?? Ska hon jobba med att anställa folk eller?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in