2026-03-14, 14:56
  #133
Medlem
Tonyos avatar
Al Hakim hittade alltså +6 på 45 minuter men sedan ytterligare nästan 3 minuter på de 6 minuterna.
2026-03-14, 14:57
  #134
Medlem
ZlatanManias avatar
Kategorin hedersam förlust får man verkligen säga.. Mycket som såg väldigt bra ut men bittert som fan att tappa det från egentligen ingenstans där i andra.. Yohanna är sannerligen ett utropstecken inför allsvenskan.
2026-03-14, 14:57
  #135
Avslutad
AIK bättre laget på planen. Borde suttit sina chanser. 3-2 målet ser ut att vara solklar offside på!
2026-03-14, 14:57
  #136
Medlem
PlanetCaravans avatar
Inget Europaspel för AIK!
2026-03-14, 14:57
  #137
Medlem
Wads avatar
Fan vad fint!
2026-03-14, 14:57
  #138
Medlem
ForzaDiffens avatar
Blir bara ett Stockholmslag kvar efter imorrn då. De var som fan.
2026-03-14, 14:58
  #139
Medlem
baggebo1s avatar
GAIS måste gå tillbaka mer till grunderna om de ska ha en chans mot DIF i semin. Det är säkert bra att "testa lite nya grejer" som Lundgren pratade om men de kan inte släppa det som fungerade så bra förra året bara för det.
2026-03-14, 14:58
  #140
Medlem
Michael-ScarNs avatar
Heja heja grönsvart heja heja GAIS!
2026-03-14, 14:58
  #141
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tonyo
Al Hakim hittade alltså +6 på 45 minuter men sedan ytterligare nästan 3 minuter på de 6 minuterna.

Ja, märkligt.
2026-03-14, 14:59
  #142
Medlem
Tonyos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZlatanMania
Kategorin hedersam förlust får man verkligen säga.. Mycket som såg väldigt bra ut men bittert som fan att tappa det från egentligen ingenstans där i andra.. Yohanna är sannerligen ett utropstecken inför allsvenskan.
Yohanna är grym. Ni var bra idag men ert försvar är inget vidare. Släpper in tre mål mot ett svagt Gais och Nordfeldt räddar minst ytterligare två som borde blivit mål.
2026-03-14, 14:59
  #143
Medlem
cokehyenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skarparattarn
Jävla skandal skulle haft frispark innan Fyfan
Effektiviteten
2026-03-14, 14:59
  #144
Avstängd
Varmlandskorvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klemenza
Nya spännande barcagnaget läcker som ett såll och torskar mot nya svaga gais. En lördag kunde startat sämre.
Forza Blåvitt. Europadrömmen lever.

GAIS ser starkare ut än dom gjorde förra året vid den här tiden och så saknade dom sin bästa spelare Lundgren. AIK såg bra ut det var en bra match på hög nivå.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in